Runa 4 måneder - massiv billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

dorthemus

lotchen skriver:

FLOOOT RUNA!! De skal jo også redde os engang i mellem, de kære små

Du napper ikke en 2'er om et års tid?? Lars ville gerne have en mere uden for stor aldersforskel til Oliver, men jeg vil dæleme have mindst 1 år med regelmæssig nattesøvn at lade op på og min ryg skal også have en pause, så det kommer helt af sig selv. Så får jeg også lidt tid til at pleje min sygepleje'karriere', den er gået lidt i stå nu her..

Nej jeg skal ikke have flere...blir 40 næste år og vil ikke være enlig mor til to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Tak  Jeg kan heller ikke stå for hende...min lille charmetrold med verdens længste øjenvipper...hun får SÅÅÅÅÅÅÅ mange kærester i børnehaven

Du bliver nødt til at finde dig en mand, inden hun bliver teenager så!!! Hvem skal ellers jage dem væk???... (altså kæresterne hehe)

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Du bliver nødt til at finde dig en mand, inden hun bliver teenager så!!! Hvem skal ellers jage dem væk???... (altså kæresterne hehe)

Hihi  Det skal jeg da

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jamen der var hun jo, den dejlige Runa, der elsker og drille hendes mor om aftenen/natten.

Hun er altså bare rigtig sød og dejlig. Kan godt forstå du er smask forelsket i hende!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg glæder mig rigtig meget til snart og se hende IRL

Ihhh dit svar har jeg da helt overset  TAK  Ja hun er en værre én...tror bare hun er en meget nysgerrig lille pige der ikke kan udstå tanken om, at gå glip af NOGET SOM HELST!!!!

Hun skal nok give mig kamp til stregen, en lille bandit

Her til aften blev hun så vred på mig, at hun gik i bro...og så fik jeg grineflip og Runa blev så overrasket, at hun helt holdt k***...det var dejlige 10 sekunder

Anmeld

27. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ihhh dit svar har jeg da helt overset  TAK  Ja hun er en værre én...tror bare hun er en meget nysgerrig lille pige der ikke kan udstå tanken om, at gå glip af NOGET SOM HELST!!!!

Hun skal nok give mig kamp til stregen, en lille bandit

Her til aften blev hun så vred på mig, at hun gik i bro...og så fik jeg grineflip og Runa blev så overrasket, at hun helt holdt k***...det var dejlige 10 sekunder

Hun elsker bare sin mor så meget at hun ikke vil gå glip af et eneste minut med hende

Tænker nogen gange at det er sjovt. Mens de er små har man store problemer med at få dem til at sove, og når så de bliver større, så har man problemer med at få dem til at stå op

Anmeld

27. september 2010

Lillefe

Sikke hun vokser.. tænk allerede 4 måneder!! utroligt.. nu er der kun omkring 4 uger til min lille dreng kommer ud.. weeeeeee

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hun elsker bare sin mor så meget at hun ikke vil gå glip af et eneste minut med hende

Tænker nogen gange at det er sjovt. Mens de er små har man store problemer med at få dem til at sove, og når så de bliver større, så har man problemer med at få dem til at stå op

Ihh tak  Ja hihi, det har du ret i...børn skal vist bare udfordre én...det er deres job 

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Perl skriver:

Sikke hun vokser.. tænk allerede 4 måneder!! utroligt.. nu er der kun omkring 4 uger til min lille dreng kommer ud.. weeeeeee

Ja tid er en sjov størrelse  Blir spændende for dig

Anmeld

29. september 2010

Vial

Så sød. Fantastisk billede der hvor hun spejler sig. Den bliver måske kopieret en dag..

Anmeld

29. september 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Så sød. Fantastisk billede der hvor hun spejler sig. Den bliver måske kopieret en dag..

Takker  Det er hjemme hos Dea faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.