Runa 4 måneder - massiv billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

dorthemus

Sofia skriver:

Hvor er hun søøøød Er det mutti herself der har været igang med strikkepindene, jeg tænker på den fine lyseblå trøje, den er virkelig fin! 

Tusind tak  Nej det kan jeg desværre ikke...men det er mormor der har strikket dem..og det er faktisk min gamle trøje jeg havde på da jeg var på Runas alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

dorthemus

forår skriver:

Ih altså en lækkermås

skønne skønne billeder altså.

Og damer.....jeg kan fortælle at hun er lige så lækker i virkeligheden

Krammer

Tusind tak, Dea  For fanden det var hyggeligt i går!! Blir sjovt når alderen mellem pigerne udligner sig mere

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

grinny skriver:

Hun er altså bare så skøn.. Og hendes smil er slet ikke til at stå for

Tak tak  moren er også begejstret

Anmeld

27. september 2010

klmf

dorthemus skriver:

TAAAK søde Jeg er også VILDT stolt over hende...tænk hun vendte sig sgu rigtigt, her til aften, fra ryg til mave i sofaen..I SOFAEN af alle steder!!!  Hun er sgu så sej!!!

Du laver smukke børn...så bare igang med dig

Ih altså, hun er da god Så skal man til at passe på hvor man lægger dem (siger vi, der ikke kiggede ordentligt, så Oliver bumpede ned af sofaen, da han var 3 mdr....)

Kan godt være de er lækre, men de er også krævende, så tror ikke min ryg kan klare en mere lige foreløbig! Men kunne da være hyggeligt engang med en mere...

Anmeld

27. september 2010

Mette.

HUn er en ÆGTE lækkerbisken.

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

Lille søde Runa :-) Tillykke med de 4 mdr

Laura & Vilma

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Ih altså, hun er da god Så skal man til at passe på hvor man lægger dem (siger vi, der ikke kiggede ordentligt, så Oliver bumpede ned af sofaen, da han var 3 mdr....)

Kan godt være de er lækre, men de er også krævende, så tror ikke min ryg kan klare en mere lige foreløbig! Men kunne da være hyggeligt engang med en mere...

Ja uha uha..det er rigtigt!  Faktisk er Runa en dag trillet ned af vasketøjsposen, jeg baaaare lige et øjeblik havde lagt hende i , og landede på maven (gudskelov) med HØJT HÆVET HOVED på stengulvet...fååååårk hvor blev jeg ræd..og flov

Ja jeg skal heller ikke have flere børn

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Mette. skriver:

HUn er en ÆGTE lækkerbisken.

Nammenam  Lige præcis...tusind tak

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Lille søde Runa :-) Tillykke med de 4 mdr

Laura & Vilma

Tak søde Og tak for handlen i dag, husk dine kontooplysninger såjeg kan overføre...jeg skriver lige en mail lige om lidt

Anmeld

27. september 2010

klmf

dorthemus skriver:

Ja uha uha..det er rigtigt!  Faktisk er Runa en dag trillet ned af vasketøjsposen, jeg baaaare lige et øjeblik havde lagt hende i , og landede på maven (gudskelov) med HØJT HÆVET HOVED på stengulvet...fååååårk hvor blev jeg ræd..og flov

Ja jeg skal heller ikke have flere børn

FLOOOT RUNA!! De skal jo også redde os engang i mellem, de kære små

Du napper ikke en 2'er om et års tid?? Lars ville gerne have en mere uden for stor aldersforskel til Oliver, men jeg vil dæleme have mindst 1 år med regelmæssig nattesøvn at lade op på og min ryg skal også have en pause, så det kommer helt af sig selv. Så får jeg også lidt tid til at pleje min sygepleje'karriere', den er gået lidt i stå nu her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.