Diana... skriver:
Jeg ser overhoved ikke nogen svine nogen til det kan jeg slet ikke se hvor du har fra!!!! Hun skriver et indlæg og forstå ikke lige alvoren i det til at starte med og derfor fortæller folk hvor farligt det er og hun skal kontakte lægen og det er gjort perfekt.
Du skriver at hun smed det i skraldespanden og det skal man også heller der end på bordet men det er en skraldespand i børnehøjde så det da klart at folk også nævner det!
Jeg dolker hende INGEN steder det jo ikke hende der ryger inde men hendes mand og det skriver folk også og det siger hun også at hun har snakket med ham!
Men svine nogen til kan jeg slet ikke se. Men fær nok hvis du synes det men man må de forvente folk regere når man laver sådan et indlæg og det ikke lige virker som om hun kan se alvoren i hendes første indlæg!
Kh Diana
For det første... En milliard af dem her !!! så kunne du lige så godt bare skrive kun med stort....
For det andet.... Var det dit indlæg jeg startede med at citere, og bede om at slappe af i? Nej, det var faktisk Muffis...
Ergo... har jeg bedt dig om at slappe af? Nej, jeg bad muffi om ikke at skælde den stakkels mor ud, og ikke skræmme hende mere end aller højest nødvendigt....
I øvrigt smider jeg også dåser ud i min skraldespand. det er godt nok ikke giftigt (eller jo, men de er ikke så lette at spise) sådan nogle kan man da skære sig på...
Pointen er, at der er så mange ting i en køkkenskraldespand der er potentielt farlige, og vi kan som en anden sagde ikke være over alt hele tiden....
Og jeg regner ikke med at du tjekker alt hvad du har af skrald inden du smider det ud????
Og nu vil jeg faktisk alligevel bede dig slappe lidt af... Jeg gider heller ikke blive skældt og smældt sådan på at du ved det...
Anmeld