Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.497 visninger
61 svar
0 synes godt om
26. september 2010

NinaNymannMadsen

min datter på 15 mdr.
havde på en eller anden måde kommet ind til skraldespanden, og nu er det sådan er der var cigeratskoder i. fuck jeg fik en chok, hun stod og var kuld sort om munden fordi hun havde fået fat på et af de der skoder og stod og tygged på det.
og jeg holdt ellers øje med hende hele tiden.
det var dagens chok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Lise 26

ja der kan jeg da godt forstå, men vi kan desværre ikke være der hele tiden.. der er hurtige de små

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Lise 26 skriver:

ja der kan jeg da godt forstå, men vi kan desværre ikke være der hele tiden.. der er hurtige de små

ja...
skyndte mig også bare at få hende tørret af og skyllet og givet noget at drikke...
kan da sige det godt det ikke var et eller andet giftig (ikk fordi jeg har sådan noget i skraldespanden men alligevel)

Anmeld

26. september 2010

Lise 26

Astasmor skriver:

ja...
skyndte mig også bare at få hende tørret af og skyllet og givet noget at drikke...
kan da sige det godt det ikke var et eller andet giftig (ikk fordi jeg har sådan noget i skraldespanden men alligevel)

ti hi jader er heller ikke andet at gøre, men ja godt det ikke var noget giftigt :-)

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Lise 26 skriver:

ti hi jader er heller ikke andet at gøre, men ja godt det ikke var noget giftigt :-)

nemlig...

Anmeld

26. september 2010

millesofie

fik hun spist noget af den?? for så skal hun altså til lægen!!! det kan hun dø af

håber alt er vel

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Fisenberg skriver:

fik hun spist noget af den?? for så skal hun altså til lægen!!! det kan hun dø af

håber alt er vel

aner ikk om hun fik noget i maven. ved bare hun havde det hele vejen rundt om munden...

Anmeld

26. september 2010

Lady Marion <3

Undskyld !!!!!  Hvordan dælen kan du finde på at have cigaretskodder indendørs ???   Godt det ikke er giftigt siger du , du joker forhåbentligt . Det er da møg giftigt , har hun spist bare et eller et stykke af en cigaret bliver hun forgiftet og kan dø af det .. Afsted til lægen ,,,,

Anmeld

26. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Undskyld !!!!!  Hvordan dælen kan du finde på at have cigaretskodder indendørs ???   Godt det ikke er giftigt siger du , du joker forhåbentligt . Det er da møg giftigt , har hun spist bare et eller et stykke af en cigaret bliver hun forgiftet og kan dø af det .. Afsted til lægen ,,,,

min tanke.... afsted til lægen... det er super farligt og har hun noget i maven så risikere I altså noget meget alvorligt !!! Puha...... - kan du se at få hende tjekket...

Kan godt se det ikke er noget du har gjort med vilje - selvfølgelig ikke, men med så små størresler i huset må man altså ikke smide den slags ting i skraldespanden...

Knus fra Pia.

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Muffi . skriver:

det ikk mig der har smidt dem ud i skraldespanden det hendes far.
er igang med at ringe. venter på at komme igennem ved forgiftningslinjen eller hvad det nu hedder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.