Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

<3

Fisenberg skriver:

fik hun spist noget af den?? for så skal hun altså til lægen!!! det kan hun dø af

håber alt er vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

<3

Astasmor skriver:

jah men det sker sjællent han syger uden for selvom jeg siger det til ham flere gange så har opgivet efterhånden. hvad fanden kan man gøre med sådan en der bare er ligeglad.

mange tak, fik afvide hun godt kunne få opkast og dårlig mave men så heller ikk mere da hun er over 1 år gammel og faktis skulle spise et helt skod eller mere hvis hun skulle være forgiftet af det i den forstand at det er nødvendigt at tage til læge.

Så sætter du dit barns sikkerhed først og slår op med ham for good!

Anmeld

26. september 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

Arj slap lige af..... Hun havde jo smidt dem i skraldespanden....

Søde ven ring til vagtlægen....

Det er bedst hun drikker mælk det er vidst noget med at mælken indkapsler det, sådan at hun ikke optager noget i kroppen

Altid mælk hvis et barn har indtaget noget der er potentielt giftigt, og så ringe til vagtlæge eller skadestue... I dit tilfælde ville jeg tage vagtlægen.... Han vil sikkert bede dig holde øje med om hun bliver skidt, og så bede dig give hende noget mælk

Man skal nok have en vis mængde skodder før det er giftigt....

Ja i skraldespanden inden for og den går største delen af børn altså i! Her er vi nød til at tjekker skraldespanden inde den ryger ud fordi Lucas smider sit legetøj ud i den!

Jeg er helt enig med Muffi. og mange andre. Afsted til lægen og manden UDENFOR og ryge!

Anmeld

26. september 2010

Diana...

Kirle skriver:

Så sætter du dit barns sikkerhed først og slår op med ham for good!

Anmeld

26. september 2010

VIPpigen

Jeg har som helt lille spist en hel cigaret, og kom også lige en tur på skadestuen. Min far var faldet i søvn på sofaen, og da han vågnede var jeg i gang med hans cigaretter... Min farmor arbejdede heldigvis på det tidspunkt på skadestuen, så vi måtte lige en smut ind forbi, men der var heldigvis ingen skade sket (har jeg da hørt) Men du har hvertfald handlet rigtigt.

Og så må han sq da fatte at han skal skride ud og ryge. Min far ryger stadig, og hader at komme derhjem for der lugter helt vildt. Det resultere også i at vi kommer derud minimalt, sover der ikke, og han får ikke lov at passe lillepigen når hun kommer... Det samme gælder også bare når vi skal besøg, så bliver det også kortet ned til timer, for vil ikke udsætte hende for alt det røg... Og ja, lige på det punkt vil jeg gerne stå inden for jeg er sippet..

Anmeld

26. september 2010

Maja88

Diana... skriver:

Ja i skraldespanden inden for og den går største delen af børn altså i! Her er vi nød til at tjekker skraldespanden inde den ryger ud fordi Lucas smider sit legetøj ud i den!

Jeg er helt enig med Muffi. og mange andre. Afsted til lægen og manden UDENFOR og ryge!

få hende da lige til at føle sig som en dårlig mor. UHELD SKER....

jeg drak tændvæske som halvanden årig og var absolut ikke min mors skyld, men hun havde da dårlig samvittighed, men har trådstarter da også og det burde vel være nok. Hun behøves vel ikke høvles ned bare fordi de har gjort en fejl derhjemme.

Sidst var der er mor herinde som havde skrevet hendes barn havde fået fat i et barberblad og skåret sig, men hun blev da ikke høvlet ned. så hvorfor gøre forskel.

er sikker på trådstarter fortæller hendes mand om denne situation og forhåbentlig lærer han noget at det. og så håber jeg ikke lillepigen bliver syg.

Anmeld

26. september 2010

Fru Dinesen

Maja88 skriver:

få hende da lige til at føle sig som en dårlig mor. UHELD SKER....

jeg drak tændvæske som halvanden årig og var absolut ikke min mors skyld, men hun havde da dårlig samvittighed, men har trådstarter da også og det burde vel være nok. Hun behøves vel ikke høvles ned bare fordi de har gjort en fejl derhjemme.

Sidst var der er mor herinde som havde skrevet hendes barn havde fået fat i et barberblad og skåret sig, men hun blev da ikke høvlet ned. så hvorfor gøre forskel.

er sikker på trådstarter fortæller hendes mand om denne situation og forhåbentlig lærer han noget at det. og så håber jeg ikke lillepigen bliver syg.

Syndes også det er vildt som folk går AMOK ...... Og høvler hende. og ja hende med baberbladet fik en masse omsog svar og iihhh sådan nogle ting sker ..... Hendes barn kunne da få blodforgiftning eller det kunne ha gået mere gal .....

Hvad med alle dem der har tabt sit barn fra deres pudslebord eller sofaen ????? 

Man kan ik skærme ungerne fra alt , og syndes da heller ik det er smart, at hun kan få fat i sådan en skåd.... men tror heller ik det er fedt og blive høvlet ned når man er så åben og beder om hjælp.....

Men syndes bare det vigtigste er at hun gør noget i stedet for og sidde på sin røv og gøre ingen ting ..... 

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

mariamiss6 skriver:

Arj slap lige af..... Hun havde jo smidt dem i skraldespanden....

Søde ven ring til vagtlægen....

Det er bedst hun drikker mælk det er vidst noget med at mælken indkapsler det, sådan at hun ikke optager noget i kroppen

Altid mælk hvis et barn har indtaget noget der er potentielt giftigt, og så ringe til vagtlæge eller skadestue... I dit tilfælde ville jeg tage vagtlægen.... Han vil sikkert bede dig holde øje med om hun bliver skidt, og så bede dig give hende noget mælk

Man skal nok have en vis mængde skodder før det er giftigt....

hun fik også mælk lige bag efter.
ringed også til vagtlægen der sagde jeg skulle ringe til giftlinjen eller havd de nu hedder, de sagde at så længe det ikke var mere end under et halvt skod skete der ikke noget hun kunne måske få opkast og dårlig mave men det var så det.

Anmeld

26. september 2010

Maja88

Fru Dinesen skriver:

Syndes også det er vildt som folk går AMOK ...... Og høvler hende. og ja hende med baberbladet fik en masse omsog svar og iihhh sådan nogle ting sker ..... Hendes barn kunne da få blodforgiftning eller det kunne ha gået mere gal .....

Hvad med alle dem der har tabt sit barn fra deres pudslebord eller sofaen ????? 

Man kan ik skærme ungerne fra alt , og syndes da heller ik det er smart, at hun kan få fat i sådan en skåd.... men tror heller ik det er fedt og blive høvlet ned når man er så åben og beder om hjælp.....

Men syndes bare det vigtigste er at hun gør noget i stedet for og sidde på sin røv og gøre ingen ting ..... 

nemlig

Anmeld

26. september 2010

Maja88

så til astas mor.... du har gjort det helt rigtige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.