Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Pia. skriver:

min tanke.... afsted til lægen... det er super farligt og har hun noget i maven så risikere I altså noget meget alvorligt !!! Puha...... - kan du se at få hende tjekket...

Kan godt se det ikke er noget du har gjort med vilje - selvfølgelig ikke, men med så små størresler i huset må man altså ikke smide den slags ting i skraldespanden...

Knus fra Pia.

det hendes far der gør det. har også sagt han ikk skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Pia.

Astasmor skriver:

det ikk mig der har smidt dem ud i skraldespanden det hendes far.
er igang med at ringe. venter på at komme igennem ved forgiftningslinjen eller hvad det nu hedder.

Det er godt at høre du har ringet... Håber ikke hun har slugt noget... men få det tjekket lige meget hvad lægen eller de kloge hoveder siger...

Anmeld

26. september 2010

Pia.

Astasmor skriver:

det hendes far der gør det. har også sagt han ikk skal

Håber han kan se alvoren nu... regner med han ryger uden for - så sig han skal smide skoderne i den store skraldespand hvor jeres lille pige ikke kan komme til...

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Pia. skriver:

Det er godt at høre du har ringet... Håber ikke hun har slugt noget... men få det tjekket lige meget hvad lægen eller de kloge hoveder siger...

snakked med forgiftningslinjen og de sagde at det ikke er mere end et halvt skod så gjorde det ikke noget, hun fik noget mælk og det var det helt rigtige.
og nej han kan ikk se alvoren i det, han syntes det er latterligt han skal gå helt ud med det når skal tømme askebærger. og det sker kun nogen gange han ryger uden for selvom jeg har sagt det til ham flere gange.

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astasmor skriver:

snakked med forgiftningslinjen og de sagde at det ikke er mere end et halvt skod så gjorde det ikke noget, hun fik noget mælk og det var det helt rigtige.
og nej han kan ikk se alvoren i det, han syntes det er latterligt han skal gå helt ud med det når skal tømme askebærger. og det sker kun nogen gange han ryger uden for selvom jeg har sagt det til ham flere gange.

Han skal da ikke bare gå ud og tømme askebægeret - han skal da RYGE UDENFOR!!!!

Nå, men jeg krydser selvfølgelig fingre for at puslingen slet ikke er kommet noget til og stort knus til dig - det er eddermanme uhyggeligt når den slags sker!!! Har selv været nødt til at ringe til den linje fordi min lille søn havde fået forkert medicin, og jeg var dødsensræd for svaret!

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

Rosa skriver:

Han skal da ikke bare gå ud og tømme askebægeret - han skal da RYGE UDENFOR!!!!

Nå, men jeg krydser selvfølgelig fingre for at puslingen slet ikke er kommet noget til og stort knus til dig - det er eddermanme uhyggeligt når den slags sker!!! Har selv været nødt til at ringe til den linje fordi min lille søn havde fået forkert medicin, og jeg var dødsensræd for svaret!

jah men det sker sjællent han syger uden for selvom jeg siger det til ham flere gange så har opgivet efterhånden. hvad fanden kan man gøre med sådan en der bare er ligeglad.

mange tak, fik afvide hun godt kunne få opkast og dårlig mave men så heller ikk mere da hun er over 1 år gammel og faktis skulle spise et helt skod eller mere hvis hun skulle være forgiftet af det i den forstand at det er nødvendigt at tage til læge.

Anmeld

26. september 2010

KajaHH

Her bliver der kun røget udenfor om det så stormer eller sner,for det er jo ikke børnene der har valgt at ryge...

Men jeg har desværre været så uheldig at min den største var mega hurtig, vi skulle ha tændt grillen op,og farmand går bare hen for at hente en lighter ved mig, og da jeg tager den op af lommen har vores den store fået åbnet sikkerheds låget på tændvæsken og drikker af det.

Der blev rignet 112 og hun blev indlagt og skulle spise svovl, og hold da op hvor var jeg bange, tænk at en pige på 3 år kunne åbne et sikkerheds låg, og at det tog hende høstes 5 sek, at få drukket af flasken.

Da jeg spurgte hende hvorfor hun gjore det, var hendes svar meget klogt, jeg skal jo smage på ting for at kunne sige jeg ikke kan li det.

Så tænker man: Så kan du lære det mor...

Anmeld

26. september 2010

NinaNymannMadsen

KajaHH skriver:

Her bliver der kun røget udenfor om det så stormer eller sner,for det er jo ikke børnene der har valgt at ryge...

Men jeg har desværre været så uheldig at min den største var mega hurtig, vi skulle ha tændt grillen op,og farmand går bare hen for at hente en lighter ved mig, og da jeg tager den op af lommen har vores den store fået åbnet sikkerheds låget på tændvæsken og drikker af det.

Der blev rignet 112 og hun blev indlagt og skulle spise svovl, og hold da op hvor var jeg bange, tænk at en pige på 3 år kunne åbne et sikkerheds låg, og at det tog hende høstes 5 sek, at få drukket af flasken.

Da jeg spurgte hende hvorfor hun gjore det, var hendes svar meget klogt, jeg skal jo smage på ting for at kunne sige jeg ikke kan li det.

Så tænker man: Så kan du lære det mor...

sådan burde det også være her og vi har overdækket altan så det jo bare tage en jakke på og ikk andet.

ja okay det lyder heller ikke rart og det er da ellers rigtig rigtig farligt. men det er der så mange ting der er.

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

Ikke smart, men der skal heldigivs mere end 1 skod til, før det bliver farligt.

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Muffi . skriver:

Undskyld !!!!!  Hvordan dælen kan du finde på at have cigaretskodder indendørs ???   Godt det ikke er giftigt siger du , du joker forhåbentligt . Det er da møg giftigt , har hun spist bare et eller et stykke af en cigaret bliver hun forgiftet og kan dø af det .. Afsted til lægen ,,,,

Arj slap lige af..... Hun havde jo smidt dem i skraldespanden....

Søde ven ring til vagtlægen....

Det er bedst hun drikker mælk det er vidst noget med at mælken indkapsler det, sådan at hun ikke optager noget i kroppen

Altid mælk hvis et barn har indtaget noget der er potentielt giftigt, og så ringe til vagtlæge eller skadestue... I dit tilfælde ville jeg tage vagtlægen.... Han vil sikkert bede dig holde øje med om hun bliver skidt, og så bede dig give hende noget mælk

Man skal nok have en vis mængde skodder før det er giftigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.