Diana... skriver:
Søde dig det jo ikke fordi de ryger det jeg sgu lige glad med men som tanja skriver fordi de ikke vidste det var giftigt det jo derfor at flere i denne tråd reger som de gør og forståeligt nok.
Ja rygning er sgu noget møg og det er noget ikke ryger og ryger aldrig bliver enig om og der vil altid komme kommetar til det. Lige som så meget andet.
Men det må man jo tage med når man vælger og ryge 
Hvordan gik det med lejligheden fik i den eller? Var det ikke jer der blev tilbudt noget større eller roder jeg HELT rundt i det 
Jeg hentyder slet ikke dig eller Tanja... Overhovedet ikke... 
Om det så handler om skodder som det gør i denne tråd eller noget som har med cigaretter at gøre, tror jeg reaktionerne vil være det sammen!?
Det var os der fik tilbudt en lejlighed.. Den er 5 kvm mindre end det vi har nu... Kæresten siger den virker noget større end den vi har nu... Men det er nok fordi rummene er fordelt anderledes end her...
Huslejen her er 6000,- plus forbrug
Den nye lejlighed er 4600 ,- med vand og varme aconto i huslejen... Vi får svar på Tirsdag om vi har fået den... Meeen mangler et middel til at vippe de 3 andre pinden - Så vi kan komme væk herfra i en fart... 
Anmeld