Gravid og bløder:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

KarinaIda

blomst84 skriver:

Puha der er ikke andet for end bare at slappe af og ja vente  men   alt for dig og at det bare er lidt gammelt blod der skal ud 

Håber jeg også bare det er, for ku da bestemt ikke lide lægevagtens besked!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

quar20

for at alt er som det skal være..!

Under min  graviditet med min søn som idag er 19 mdr og en livlig fætter. =) Der blødte jeg frisk blod fra uge 6 og frem til slutningen af uge 24..! Jeg ringede UTALLIGE af gange til vagtlæger osv - men fik bare at vide at hvis jeg blev ved, sku jeg bare ringe igen, hvilket jeg også gjorde..

Til sidst besluttede jeg mig for at ringe endnu en aften og jeg FORLANGTE at komme til en scanning da var jeg i uge 7..!! - Jeg ville sku ikke gå og tænke alle de grimme tanker og ikke mindst frygte at gå på wc..! Jeg kom derop, og der var intet galt af hvad de kunne se..!

Jeg fik så en scanning hver uger fordi jeg blev ved med at bløde og ligesom holde opsyn..!!

Så ring med det samme og hvis vagtlægen er negativ så FORLANG en scanning..!! Færdig bum..!

Anmeld

26. september 2010

blomst84

KarinaIda skriver:

Håber jeg også bare det er, for ku da bestemt ikke lide lægevagtens besked!!!

Nej kan jeg godt forstå!! bløder du stadig?

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

blomst84 skriver:

Nej kan jeg godt forstå!! bløder du stadig?

Sådan en gang imellem, det er ikke noget der er der hele tiden, men der er intet friskt blod i det overhovedet!! Men han mente jeg var ved og abortere.... Og skulle holde mig i ro, og så skulle jeg faste fra imorgen tidlig af, indtil jeg havde fået en scanning, som viste hvad der var/er galt!!!!

Anmeld

26. september 2010

blomst84

KarinaIda skriver:

Sådan en gang imellem, det er ikke noget der er der hele tiden, men der er intet friskt blod i det overhovedet!! Men han mente jeg var ved og abortere.... Og skulle holde mig i ro, og så skulle jeg faste fra imorgen tidlig af, indtil jeg havde fået en scanning, som viste hvad der var/er galt!!!!

Puha en meddelse at få  også på en søndag!! syntes nogen gange de vagtlæger ikke rigtig tænker på det er mennesker med følelser de snakker med !!

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

blomst84 skriver:

Puha en meddelse at få  også på en søndag!! syntes nogen gange de vagtlæger ikke rigtig tænker på det er mennesker med følelser de snakker med !!

Nej, de tænker ikke på de mennesker og følelser de snakker med.. overvejer også kraftigt og ringe ogen lidt senere!! for kan slet ikke finde ro pga alle de tanker jeg har nu.. Nu har han jo bare gjort mig EKSTRA meget nervøs for, at der virkelig er noget galt.....

Anmeld

26. september 2010

LotteN

KarinaIda skriver:

ej, det er ikke rigtigt. det er jeg da godt nok rigtig ked af at høre, hvis det er som han siger.

jeg krydser alt hvad jeg kan, for han tager fejl

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

LotteN skriver:

ej, det er ikke rigtigt. det er jeg da godt nok rigtig ked af at høre, hvis det er som han siger.

jeg krydser alt hvad jeg kan, for han tager fejl

Så vi to der krydser.... Men nu må vi se hvad der bliver sagt imorgen!!!

Anmeld

26. september 2010

betiinsen

ej er ked af at læse det.. men håber på det bedst for dig og krydser

Jeg tog selv til lægen vagten sidste søndag kl. 3 om natten, og ville gøre det igen hvis jeg stod i din situation. Prøv at ring derud og få ham til at se på dig, og hvis han ikke er sød, så ring til det næst nærmeste sted

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

betiinsen skriver:

ej er ked af at læse det.. men håber på det bedst for dig og krydser

Jeg tog selv til lægen vagten sidste søndag kl. 3 om natten, og ville gøre det igen hvis jeg stod i din situation. Prøv at ring derud og få ham til at se på dig, og hvis han ikke er sød, så ring til det næst nærmeste sted

har ringet derud 3 gange, og ingen af gangene ville de se mig, så nu venter jeg til egen læge imorgen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.