Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jubiii - så dejlig en nyhed at fø en mandag aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaIda skriver: OPDATERING TØSER..... Så fik jeg jo været ved egen læge idag, og det hele så heldigvis GODT ud.. Er stadig GRAVID, og har bestemt ikke aborteret, eller været på vej til det!!! SÅ det var bare dagens bedste nyhed og få at vide.. Så imorgen laves der vandrejournal på det lille my i maven Glæder mig helt.. Hehe
OPDATERING TØSER.....
Så fik jeg jo været ved egen læge idag, og det hele så heldigvis GODT ud.. Er stadig GRAVID, og har bestemt ikke aborteret, eller været på vej til det!!! SÅ det var bare dagens bedste nyhed og få at vide.. Så imorgen laves der vandrejournal på det lille my i maven Glæder mig helt.. Hehe
Dejligt og høre. Man kan jo ikke være andet end bekymret når man læser sådan et indlæg
forældre-til-Asta skriver: Dejligt og høre. Man kan jo ikke være andet end bekymret når man læser sådan et indlæg
ja det var super dejligt med sådan en kommentar fra lægen.... Han kom bare grinende ind lige pludselig og sagde " Karina, hvad pokker er du nervøs for, du er da BRAGENDE gravid endnu, og blive også ved med og væe det"
LotteN skriver: jubiii - så dejlig en nyhed at fø en mandag aften
Ja ikk!!! andet kunne ødelægge hele ugen....
Tusind tak for bekymringen her og på face søde....
betiinsen skriver: dejligt at høre.. har tænkt meget på dig
dejligt at høre.. har tænkt meget på dig
Tak søde.... Bare en super skøn besked og få af lægen!!!!
ej, hvor dejligt.... Vi kan nærmest følges gemmen graviditeten kan jeg se
KarinaIda skriver: Tak søde.... Bare en super skøn besked og få af lægen!!!! ej, hvor dejligt.... Vi kan nærmest følges gemmen graviditeten kan jeg se
stort tillykke med det
KarinaIda skriver: ja det var super dejligt med sådan en kommentar fra lægen.... Han kom bare grinende ind lige pludselig og sagde " Karina, hvad pokker er du nervøs for, du er da BRAGENDE gravid endnu, og blive også ved med og væe det"
Hehe, sød kommentar fra længe. Dejligt alt var perfekt!
pragtfuldt at høre.Men pas nu godt på dig selv.KærligstSussie
Hehe ej hvor fedt lægen siger det.. så bliver man pludselig meget mere rolig
Ja kan vi, hvor langt er du ca. henne?
Er bare stadig så bekymret, men håber det hele går godt
betiinsen skriver: Hehe ej hvor fedt lægen siger det.. så bliver man pludselig meget mere rolig Ja kan vi, hvor langt er du ca. henne? Er bare stadig så bekymret, men håber det hele går godt
Jer er i 7 uge... 6+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128