Gravid og bløder:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Hvis det kan trøste dig, så har jeg blødt omkring mensestid med mine i de første måbeder, så for nogle er det åbenbart normalt.
Men så længe det er "gammelt" blod, tror jeg ikke du skal være bekymret.
Der er også det at slimhinderne udvider sig drastik i den meget tidlige start af en graviditet, og derfor kan der briste små blodkar i selve livmoderen, uden det betyder spor for den lille spir derinde.
Men tag den med ro i dag, og så krydser vi fingre for at alt er som det skal være i morgen.

Kærligst
Sussie

Jeg blødte også ved menstid med min første graviditet.. Men grunden til jeg er urolig nu, er fordi det ikke er menstid!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Lyder godt!  for at det er bare er gammlet blod der er på vej ud.

Glæder mig til at høre mere imorgen 

Øv øv, må ringe til vagtlægen igen idag, for er begyndt og bløde mere nu

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

LotteN skriver:

uha, der er ski længe til imorgen...

Håber det viser sig at være ingenting

Ja der er ski længe til imorgen, men er også begyndt og bløde mere nu, så det bliver en vagtlægeopringning igen!!! Håber bare alt er som det skal være...

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Ja der er ski længe til imorgen, men er også begyndt og bløde mere nu, så det bliver en vagtlægeopringning igen!!! Håber bare alt er som det skal være...

for at alt er ok. Ringer du til lægevagten med det samme?

Hvis du er begyndt at bløde kraftigere ville jeg med det samme ringe. & der er sgu længe til imorgen hvor egen læge er åben.

Så få ringet i en fart!

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

for at alt er ok. Ringer du til lægevagten med det samme?

Hvis du er begyndt at bløde kraftigere ville jeg med det samme ringe. & der er sgu længe til imorgen hvor egen læge er åben.

Så få ringet i en fart!

Jeg ringer idag... Jeg skal og kan ikke vente til imorgen, min nervøsitet for der er noget galt, sidder helt udenpå kroppen Men HÅBER der intet er....

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Jeg ringer idag... Jeg skal og kan ikke vente til imorgen, min nervøsitet for der er noget galt, sidder helt udenpå kroppen Men HÅBER der intet er....

Ring med det samme søde!

Du skal slet ikke vente & tankerne om om der mon er noget galt er ikk til at holde ud.

Anmeld

26. september 2010

blomst84

KarinaIda skriver:

Jeg har selv prøvet det du beskriver, og hver gang jeg ringede til vagtlægen var de nærmest ligeglade fordi jeg ikke var længere henne. Men hvis der ikke kommer frisk blod og du ikke har smerter så skal du ikke være urolig  håber dog alligevel du har en sød vagtlæge der vil sende dig til scanning 

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Ring med det samme søde!

Du skal slet ikke vente & tankerne om om der mon er noget galt er ikk til at holde ud.

Nej det er tankerne bare ikke

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

blomst84 skriver:

Jeg har selv prøvet det du beskriver, og hver gang jeg ringede til vagtlægen var de nærmest ligeglade fordi jeg ikke var længere henne. Men hvis der ikke kommer frisk blod og du ikke har smerter så skal du ikke være urolig  håber dog alligevel du har en sød vagtlæge der vil sende dig til scanning 

det er bare ikke til og bærer sådan noget... Min vagtlæge sagde tidligere at jeg skulle ringe igen, hvis jeg "blødte" kraftigere... Og er begyndt med små niv i underlivet synes jeg....

Anmeld

26. september 2010

blomst84

KarinaIda skriver:

det er bare ikke til og bærer sådan noget... Min vagtlæge sagde tidligere at jeg skulle ringe igen, hvis jeg "blødte" kraftigere... Og er begyndt med små niv i underlivet synes jeg....

Puha der er ikke andet for end bare at slappe af og ja vente  men   alt for dig og at det bare er lidt gammelt blod der skal ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.