Gravid og bløder:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Jeg er heller ikke tryg før efter en opringning tror jeg!!!!

Ja, det gør rigtig ondt og have et så tæt familiemedlem som behandler en sådan, og ikke kan se deres problem selv....

Mit forhold til min mor er så lige pt nu, er okay, snakker med hende engang imellem, men ikke så meget... Men andre gange, kan der godt gå LÆNGE før jeg snakker med hende... Jeg har haft slået hånden af hende før i lidt over et år, og det var rent ud sagt rigtig befriende, selvom det måske ikke er så pænt sagt!!! Men jeg kunne tænke på mig selv og min familie hele tiden, ikke gå og være urolig eller trist - jeg kunne gå og være glad HELE tiden, fordi jeg intet havde med hende og alle hendes problemer og gøre mere!! Jeg har ALDRIG kunne med nogle af hendes kærester, som hun har haft siden den dag hun gik fra min far, og det er simpelthen fordi de alle var drankere, og så når de fik for meget, så begyndte de og blive voldelige og tæve min mor(min mor er også selv med til det, men kan ikke give så meget forsvar, da hun er handicappet). Og så snakkede de heller ikke pænt til mine søskende og jeg, og så var der også en som endte med og brække min søsters arm næsten, og sådan noget kan jeg bare ikke ha, de skal ikek begynde og røre børn, OVERHOVEDET.....

Da jeg skulle konfirmeres, var min mor sammen med ham som havde rørt min lillesøster, og faktisk også mig... Ham ville jeg ikke have med til min fest, så jeg inviterede kun mon mor til min konfirmation, men fordi han ikke måtte komme med, ville min mor bestemt heller ikke komme, for det var det samme som og sige hun ikke var velkommen, når han ikke var!!! Så jeg måtte undvære min mor den dag, desværre.....

Men det har kørt meget op og ned med min mor, de sidste 16 år ca, så intet med den dame, undre mig mere!!!

Det er forfærdeligt, man burde ha det bedste forhold til sin mor!

Det gør sgu avs i hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Det er forfærdeligt, man burde ha det bedste forhold til sin mor!

Det gør sgu avs i hjertet

Ja det brude man, men det er bare ikke altid nemt, og slet ikke når det ikke vil indse deres problem!!! Prøv på ind på siden www.hope.dk (hvis den stadig eksistere). Det er en side, hvor man kan gå ind og læse om alkohol i familien, hvor børn/personen selv med problemet og vidst også nok ægtefællen, kan skrive hvordan de har det med det hele osv. Vi skrev engang derinde mine søskende og jeg og vi fik rigtig meget hjælp faktisk!!!

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Ja det brude man, men det er bare ikke altid nemt, og slet ikke når det ikke vil indse deres problem!!! Prøv på ind på siden www.hope.dk (hvis den stadig eksistere). Det er en side, hvor man kan gå ind og læse om alkohol i familien, hvor børn/personen selv med problemet og vidst også nok ægtefællen, kan skrive hvordan de har det med det hele osv. Vi skrev engang derinde mine søskende og jeg og vi fik rigtig meget hjælp faktisk!!!

Tak for det, det vil jeg lige prøve!

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Tak for det, det vil jeg lige prøve!

Du skal gå ind under den øverste der viser et glas og noget med alkohol, derinde under står der MANGE livsfortællinger fra alle mulige....

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Du skal gå ind under den øverste der viser et glas og noget med alkohol, derinde under står der MANGE livsfortællinger fra alle mulige....

Har fundet det, tusind tak 

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Har fundet det, tusind tak 

Så lidt!!!

Så fik jeg snakket med vagtlægen, skal ringe til egen læge imorgen og få en akutscanning!! Og ellers hvis min blødning bliver værre idag eller begynder og gøre ondt, skal jeg kontakte vagtlægen igen!!!

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Så lidt!!!

Så fik jeg snakket med vagtlægen, skal ringe til egen læge imorgen og få en akutscanning!! Og ellers hvis min blødning bliver værre idag eller begynder og gøre ondt, skal jeg kontakte vagtlægen igen!!!

Lyder godt!  for at det er bare er gammlet blod der er på vej ud.

Glæder mig til at høre mere imorgen 

Anmeld

26. september 2010

LotteN

uha, der er ski længe til imorgen...

Håber det viser sig at være ingenting

Anmeld

26. september 2010

<3

Krydser også fingre

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

Hvis det kan trøste dig, så har jeg blødt omkring mensestid med mine i de første måbeder, så for nogle er det åbenbart normalt.
Men så længe det er "gammelt" blod, tror jeg ikke du skal være bekymret.
Der er også det at slimhinderne udvider sig drastik i den meget tidlige start af en graviditet, og derfor kan der briste små blodkar i selve livmoderen, uden det betyder spor for den lille spir derinde.
Men tag den med ro i dag, og så krydser vi fingre for at alt er som det skal være i morgen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.