Gravid og bløder:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.769 visninger
63 svar
0 synes godt om
26. september 2010

KarinaIda

Hej Tøser!!!

Har lige brug for lidt råd..... Jeg opdagede igår(undskyld beskrivelsen) sådan en brunlig slimklat i mine trusser, ligenede gammel blod.... Det var endeste gang det var der igår, men så her til morgen da jeg vågnede og skulle på toilet, var det der en stær klat igen, og når jeg tørrede mig, kunne jeg også blive ved med og tørre noget væk....
Skal lige siges at jeg er 6+2 henne(efter egen beregning) skal først have lavet vandrejournal på tirsdag ved lægen.... Men jeg er bare så SUPER nervøs for der er et eller andet galt!!!

Hvad tror i det kan være???

Knus en meget bekymret gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

SoffiLine

Jeg ville faktisk ringe til lægen med det samme, for en sikkerheds skyld.

for at det ikke er noget!

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Jeg ville faktisk ringe til lægen med det samme, for en sikkerheds skyld.

for at det ikke er noget!

der er jo kun en vagtlæge man kan ringe til, og gør de noget når man ikke har en vandrejournal?????

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

der er jo kun en vagtlæge man kan ringe til, og gør de noget når man ikke har en vandrejournal?????

Jeg ville ringe alligevel! Ved ikke om de gør noget når man ikk har en VJ, men jeg ville ikke ta chancen og lade være. Hellere ringe en gang for meget, end en for lidt.

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Men de skal jo hjælpe dig, uanset om du har en VJ eller ej.

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Jeg ville ringe alligevel! Ved ikke om de gør noget når man ikk har en VJ, men jeg ville ikke ta chancen og lade være. Hellere ringe en gang for meget, end en for lidt.

Ja ku godt være jeg skulle det!!! Er så nervøs for at der er et eller andet...... Er ked af og høre det med din situation, men kender det alt for godt, har en mor der er nøjagtig ligesådan......

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

KarinaIda skriver:

Ja ku godt være jeg skulle det!!! Er så nervøs for at der er et eller andet...... Er ked af og høre det med din situation, men kender det alt for godt, har en mor der er nøjagtig ligesådan......

Det er hvertfald dumt ikke at ringe, selvom det helt sikkert er ingenting. Jeg ville dog først være tryg efter at ha fået vished.

Tak, ja det er sgu ikke sjovt, det gør ondt helt inde bagved!

Hvordan er dit forhold med din mor?

Anmeld

26. september 2010

AnneBJ

Hvis blodet bliver ved at være brunligt, er det formodentlig bare gammelt blod der skal ud, nu kommer du jo ikke af med det til menses. Jeg tror desværre vagtlægen vil fortælle dig det samme, da han ikke kan stille meget andet op... Har du ondt? Og har du haft friskt blod?

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

SoffiLine skriver:

Det er hvertfald dumt ikke at ringe, selvom det helt sikkert er ingenting. Jeg ville dog først være tryg efter at ha fået vished.

Tak, ja det er sgu ikke sjovt, det gør ondt helt inde bagved!

Hvordan er dit forhold med din mor?

Jeg er heller ikke tryg før efter en opringning tror jeg!!!!

Ja, det gør rigtig ondt og have et så tæt familiemedlem som behandler en sådan, og ikke kan se deres problem selv....

Mit forhold til min mor er så lige pt nu, er okay, snakker med hende engang imellem, men ikke så meget... Men andre gange, kan der godt gå LÆNGE før jeg snakker med hende... Jeg har haft slået hånden af hende før i lidt over et år, og det var rent ud sagt rigtig befriende, selvom det måske ikke er så pænt sagt!!! Men jeg kunne tænke på mig selv og min familie hele tiden, ikke gå og være urolig eller trist - jeg kunne gå og være glad HELE tiden, fordi jeg intet havde med hende og alle hendes problemer og gøre mere!! Jeg har ALDRIG kunne med nogle af hendes kærester, som hun har haft siden den dag hun gik fra min far, og det er simpelthen fordi de alle var drankere, og så når de fik for meget, så begyndte de og blive voldelige og tæve min mor(min mor er også selv med til det, men kan ikke give så meget forsvar, da hun er handicappet). Og så snakkede de heller ikke pænt til mine søskende og jeg, og så var der også en som endte med og brække min søsters arm næsten, og sådan noget kan jeg bare ikke ha, de skal ikek begynde og røre børn, OVERHOVEDET.....

Da jeg skulle konfirmeres, var min mor sammen med ham som havde rørt min lillesøster, og faktisk også mig... Ham ville jeg ikke have med til min fest, så jeg inviterede kun mon mor til min konfirmation, men fordi han ikke måtte komme med, ville min mor bestemt heller ikke komme, for det var det samme som og sige hun ikke var velkommen, når han ikke var!!! Så jeg måtte undvære min mor den dag, desværre.....

Men det har kørt meget op og ned med min mor, de sidste 16 år ca, så intet med den dame, undre mig mere!!!

Anmeld

26. september 2010

KarinaIda

AnneBJ skriver:

Hvis blodet bliver ved at være brunligt, er det formodentlig bare gammelt blod der skal ud, nu kommer du jo ikke af med det til menses. Jeg tror desværre vagtlægen vil fortælle dig det samme, da han ikke kan stille meget andet op... Har du ondt? Og har du haft friskt blod?

Har ikke ondt og har intet friskt blod haft heller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.