bevarer I mystikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Herhjemme, er der vidst ikke meget mystik over det. Vi har kun et badeværelse, så hvis nogen er i bad og man SKAL så ska man... Men altså - jeg er jo vokset op med verdens mindste toilet og badeværelse, så jeg har altid været vant til at have døren åben, for ellers fik man klaus.

Men når jeg sidder for mgi selv og prutter med ude og hjemme, så lukker jeg døren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

sarahb

vi hverken tisser foran hinanden eller nr. 2. Jeg synes det er alt for personligt, specielt nr. 2 og min mand vil tænde helt af hvis jeg sad der foran ham. Så vi begge holder det for os selv og sådan bliver det ved med. Synes simpelthen det andet er for ucharmerende. Jeg behøver ikk se det og det gør han sgu heller ikk.

Anmeld

26. september 2010

oo

absolut ingen mystik her! Søren kan snildt pølle med åben dør og pga hans mavesygdom kan han ikke bare lige holde sig, så nogle morgener har jeg været igang med at gøre mig klar, mens han har siddet og pøllet ved siden af - ikke optimalt, men det er nu mest pga lugten  jeg skider dog for lukkede døre, men altså man kan høre ALT og toilettet er lige midt i huset. Da Sørens ven Karl var her i sommer, var han lige kommet hjem fra Shanghai og hans mave var helt fucked. om morgenen går han på toilettet og der kommer bare den klammeste lyd af tyndskid da han sætter sig og så lidt efter Karl selv der siger "seeeeeejt!" fordi han ved vi kan høre det hele

Anmeld

26. september 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

absolut ingen mystik her! Søren kan snildt pølle med åben dør og pga hans mavesygdom kan han ikke bare lige holde sig, så nogle morgener har jeg været igang med at gøre mig klar, mens han har siddet og pøllet ved siden af - ikke optimalt, men det er nu mest pga lugten  jeg skider dog for lukkede døre, men altså man kan høre ALT og toilettet er lige midt i huset. Da Sørens ven Karl var her i sommer, var han lige kommet hjem fra Shanghai og hans mave var helt fucked. om morgenen går han på toilettet og der kommer bare den klammeste lyd af tyndskid da han sætter sig og så lidt efter Karl selv der siger "seeeeeejt!" fordi han ved vi kan høre det hele

Ha ha ha ha...vi har heller ingen hemmeligheder herhjemme....hvis man spørger min datter hvordan far siger når han er på toilettet siger hun "MMMMHHRRRAAAMM"...(Presse lyd)

fra mig

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

se, dét er go' værkstedshumor

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Leonora skriver:

Ha ha ha ha...vi har heller ingen hemmeligheder herhjemme....hvis man spørger min datter hvordan far siger når han er på toilettet siger hun "MMMMHHRRRAAAMM"...(Presse lyd)

fra mig

hahahaha... det er satme også sjovt

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

Haha nej jeg vil sgu gerne gå på toilettet selv. Gider heller ikke høre på at han går på toilettet..

Anmeld

26. september 2010

Maja_4000

Jeg gør ingenting for åben dør :b Og jeg fortæller altså heller ikke , hvad jeg skal derude .. Det er faktisk ikke forfærdelig længe siden , at min kæreste spurgte "skider du aldrig ? Du er altid så hurtig" xD Haha .. Men synes ikke han behøver at vide , hvad der foregår :p
Til gengæld fortæller han hvad han skal - Men det er nok sådan en "mandeting" :b

Anmeld

26. september 2010

karina1980

Caroline86 skriver:

Hej tøser (og de kære mænner der læser med)

Da jeg var i mødregruppe forleden sad vi og talte lidt om "mystikken" bag toiletbesøg

De bor i samme slags hus som os hvor vi nedenunder har et gæstetoilet og ovenpå badeværelse også med toilet. Og så var det jo at vi kom til at tale om hvor lydt der er, og jeg fortalte at jeg da som regel lister ovenpå og ordner det der skal ordnes, så Daniel ikke ligefrem behøver lytte med Hun gør det modsatte! Bevidst foregår hendes store toiletbesøg nedenunder, mens manden sidder i stuen, fordi han er så blufærdig og hun synes det er morsomt

Men hvordan er det hjemme hos Jer? skider I for åben dør, eller gør I lidt for at bevare mystikken?

Daniel er godt klar over hvad jeg foretager mig når jeg daffer ovenpå i stedet for at tisse hernede, men jeg synes alligevel at jeg bevarer ldit mystik ved at gøre det sådan

Nå.. fortæl løs...

For en sikkerheds skyld gør jeg det muligt at svare anonymt... Nogen synes måske det er for privat til bare at fortælle løs om

Knus Caroline

GG newj bestemt ikke, jeg er en af dem der sidder for åben dør så vi kan snakke imens

og lukker jeg endelig døren så er der bare 2 unger der står og banker på med en masse spørgsmål så her foregår alt for åben dør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.