bevarer I mystikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

haha.. jaaah, jeg er i hopla i de her dage

Arhmen det var da møg træls tidligere i dag... vi skulle i svømmeren og så ville jeg da liiiiige en tur på dasset inden vi skulle køre. Siger til Daniel "jeg går lige på toilettet, går du ikke ned og pakker musens sager, så kommer jeg om lidt"... fint fint, det skulle han nok! ca. et minut senere kommer han og banker på døren "hva' laaaaver du?" (sagt som om det var Laura der spurgte"... "Jamen jeg er jo på toilettet skat".. "skider ud?" og så måtte jeg jo så svare "ja, gu fanden skider jeg, altså"... hahaha

Han vidste det jo godt, men jeg skulle liiiige tvinges til at sige det

LOOOOLLLL Simpelthen klasse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Hej tøser (og de kære mænner der læser med)

Da jeg var i mødregruppe forleden sad vi og talte lidt om "mystikken" bag toiletbesøg

De bor i samme slags hus som os hvor vi nedenunder har et gæstetoilet og ovenpå badeværelse også med toilet. Og så var det jo at vi kom til at tale om hvor lydt der er, og jeg fortalte at jeg da som regel lister ovenpå og ordner det der skal ordnes, så Daniel ikke ligefrem behøver lytte med Hun gør det modsatte! Bevidst foregår hendes store toiletbesøg nedenunder, mens manden sidder i stuen, fordi han er så blufærdig og hun synes det er morsomt

Men hvordan er det hjemme hos Jer? skider I for åben dør, eller gør I lidt for at bevare mystikken?

Daniel er godt klar over hvad jeg foretager mig når jeg daffer ovenpå i stedet for at tisse hernede, men jeg synes alligevel at jeg bevarer ldit mystik ved at gøre det sådan

Nå.. fortæl løs...

For en sikkerheds skyld gør jeg det muligt at svare anonymt... Nogen synes måske det er for privat til bare at fortælle løs om

Knus Caroline

da mig og spencer boede sammen kunne han sagtens sætte sig ned og lave stort mens jeg var derude. jeg synes så det var knapt så lækker så jeg gik altid ud. kunne sagten sætte mig ned og tisse foran ham men aldrig det andet. 

nogen gange når han vidste jeg skulle lave stort synes han det var mega skægt at sidde ude foran døren og sige alt muligt, fordi han vidste jeg så ikke kunne. lidt plat. men var faktisk sjovt nok

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

da mig og spencer boede sammen kunne han sagtens sætte sig ned og lave stort mens jeg var derude. jeg synes så det var knapt så lækker så jeg gik altid ud. kunne sagten sætte mig ned og tisse foran ham men aldrig det andet. 

nogen gange når han vidste jeg skulle lave stort synes han det var mega skægt at sidde ude foran døren og sige alt muligt, fordi han vidste jeg så ikke kunne. lidt plat. men var faktisk sjovt nok

hæhæ... virkelig flabet

Jamen jeg tisser også uden problemer når Daniel er derude, meeeen... han behøver altså IKKE hjælpe mig med at følge bruno til svømning.. klarer jeg selv

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

hæhæ... virkelig flabet

Jamen jeg tisser også uden problemer når Daniel er derude, meeeen... han behøver altså IKKE hjælpe mig med at følge bruno til svømning.. klarer jeg selv

lol du kan da også bare skrive de sjoveste sætninger. godt med et grin lige før senge tid.

nej det kan vi sku godt selv klare.

Anmeld

25. september 2010

Corn

Her tisser man for åben dør, men skider for lukket... Og det gælder både ham og hende... Nu skal vi så bare have lært ungerne det også, for der er kun en smal gang mellem køkken og toilet her i huset, og det er ikke så hyggeligt at sidde og spise, mens ungerne "plopper" og snakker med

Anmeld

25. september 2010

Lady Marion <3

Her er alle toilet besøg private   Tis - lort what ever ,,,   Vi skal sgu da bevare gnisten så længe som muligt ,, bøvser og prutter gør vi heller ikke ,,, Kald os underligt

Anmeld

25. september 2010

Anonym

Vi SKIDER med åben dør. Når der er gæster er døren lukket og LÅST!!!!

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Anonym skriver:

Vi SKIDER med åben dør. Når der er gæster er døren lukket og LÅST!!!!

hvordan kan det være at I holder døren åben? Altså.. jeg mener bare hvorfor ikke lukke den?

knus

Anmeld

25. september 2010

Anonym

Caroline86 skriver:

hvordan kan det være at I holder døren åben? Altså.. jeg mener bare hvorfor ikke lukke den?

knus

Vi holder den åben, så kan vi snakke  sammen  vi er bare lidt undrlige.

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Anonym skriver:

Vi holder den åben, så kan vi snakke  sammen  vi er bare lidt undrlige.

hæhæ... jamen det kan vi skam også finde på når det bare er tissetur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.