bevarer I mystikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Fam. Madsen

altså her starter vi med og lukke døren men sønnen kommer for det meste og åbner den og ja så lukker han den altså ikke igen.. så her lukker vi døren og sønnen åbner den så vi har vænnet os til at den er åben når sønnen synes den skal være det. men ville da helst den var lukket. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Isabella_mor

jeg gør begge dele for åben dør... jeg er sgu ligeglad. jeg kan sidde og føre samtale med kæresten imens.. hehe

Anmeld

25. september 2010

Anonym

Med min eks havde vi altid døren åbent til alt, og jeg synes faktisk meget af respekten/gnisten i forholdet led under det. Så med min (meget) nye mand skal jeg absolut ikke lave hverken det ene eller det andet med åben dør - lad os bevare mystikken.

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

Her tisser jeg for åben dør, også fordi så ved min hund hvor jeg er Han går ikke ud på badeværelset, men tjekker lige.. og ligger sig så ude i gangen.. Ja, han er MEGET morsyg

Men er der andet, lukker jeg døren og det ved kæresten

Han lukker som regel døren, tror ikke han ellers kan koncentrere sig ellers hehe

Men ja, når jeg tisser kan han godt lige finde på at skulle føre samtale, og så er det altså lettere med en åben dør hehe..

Men nej, man skal da bevare mystikken hehe

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Her tisser jeg for åben dør, også fordi så ved min hund hvor jeg er Han går ikke ud på badeværelset, men tjekker lige.. og ligger sig så ude i gangen.. Ja, han er MEGET morsyg

Men er der andet, lukker jeg døren og det ved kæresten

Han lukker som regel døren, tror ikke han ellers kan koncentrere sig ellers hehe

Men ja, når jeg tisser kan han godt lige finde på at skulle føre samtale, og så er det altså lettere med en åben dør hehe..

Men nej, man skal da bevare mystikken hehe

hihi.. lille vovse dyr!

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

hihi.. lille vovse dyr!

Ja, han er frygtelig Specielt nu hvor mor er gravid og (forhåbentlig) tæt på at føde

Han snuser og graver og skynder sig så at kigge op, og er jeg mere end 20 m. væk kommer han spurtende. Og han passer godt på maven ved at ligge hovedet på 

Han er også blevet meget mere stille, min lille vovse og endnu mere hængerøv hehe 

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Ja, han er frygtelig Specielt nu hvor mor er gravid og (forhåbentlig) tæt på at føde

Han snuser og graver og skynder sig så at kigge op, og er jeg mere end 20 m. væk kommer han spurtende. Og han passer godt på maven ved at ligge hovedet på 

Han er også blevet meget mere stille, min lille vovse og endnu mere hængerøv hehe 

han passer godt på moar og Kian!

Lyder fuldstændig ligesom Sheena da jeg var gravid

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

han passer godt på moar og Kian!

Lyder fuldstændig ligesom Sheena da jeg var gravid

Det må man sige Er så spændt på hvad han siger til Kian..

Hunde er bare dejlige og helt igennem vidunderlige

Anmeld

26. september 2010

Chamomile

Vi kan sagtens tisse, imens den anden part også er på badeværelset eller døren er åben- men der går græsen også. Synes det andet vil være ret ucharmerende.

Anmeld

26. september 2010

Bellinda89

Heh det er ikke alt jeg vil dele med min kære kæreste Desværre har vi kun et toilet i en 2 værelses lejlighed , så man blir sådan lidt "tvunget" til det. Havde vi så det ekstra toilet , så man kunne sidde helt for sig selv og ordne hvad man nu skulle , så havde jeg hurtig gjort det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.