bevarer I mystikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser (og de kære mænner der læser med)

Da jeg var i mødregruppe forleden sad vi og talte lidt om "mystikken" bag toiletbesøg

De bor i samme slags hus som os hvor vi nedenunder har et gæstetoilet og ovenpå badeværelse også med toilet. Og så var det jo at vi kom til at tale om hvor lydt der er, og jeg fortalte at jeg da som regel lister ovenpå og ordner det der skal ordnes, så Daniel ikke ligefrem behøver lytte med Hun gør det modsatte! Bevidst foregår hendes store toiletbesøg nedenunder, mens manden sidder i stuen, fordi han er så blufærdig og hun synes det er morsomt

Men hvordan er det hjemme hos Jer? skider I for åben dør, eller gør I lidt for at bevare mystikken?

Daniel er godt klar over hvad jeg foretager mig når jeg daffer ovenpå i stedet for at tisse hernede, men jeg synes alligevel at jeg bevarer ldit mystik ved at gøre det sådan

Nå.. fortæl løs...

For en sikkerheds skyld gør jeg det muligt at svare anonymt... Nogen synes måske det er for privat til bare at fortælle løs om

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

ESV

Ha ha, min kæreste ser ikke noget problem i at vi deler ALT.. Jeg derimod har det egentlig lidt lige som dig, der er grænser for hvad vi behøver at dele og i min verden er toilet besøg noget af det vi bestemt ikke behøver dele. Nu har vi kun 1 toilet og bor i lejlighed men ville have det på samme måde hvis vi havde et hus med 2. Et er at vide hvad den anden laver derude meeeeeen jeg behøver ikke ligefrem at deltage i det..

Anmeld

25. september 2010

Moderator

ESV skriver:

Ha ha, min kæreste ser ikke noget problem i at vi deler ALT.. Jeg derimod har det egentlig lidt lige som dig, der er grænser for hvad vi behøver at dele og i min verden er toilet besøg noget af det vi bestemt ikke behøver dele. Nu har vi kun 1 toilet og bor i lejlighed men ville have det på samme måde hvis vi havde et hus med 2. Et er at vide hvad den anden laver derude meeeeeen jeg behøver ikke ligefrem at deltage i det..

nej vel?

Altså... Tror aldrig jeg bliver en af dem der kan sætte mig på tønden mens manse står og børster tænder hahaha

Anmeld

25. september 2010

AnneBJ

Jeg er typen der sagtens kan tisse for åben dør, men mere end det, så trækker jeg grænsen. Vi siger gerne "jeg går på wc" eller lignende, da vi begge er glade for at læse derude. Så ved den anden hvorfor man er længe væk, og man bliver ikke forstyrret af en der tager i døren... Det har så særligt været her først i graviditeten, fordi jeg har været så ramt af kvalme og svimmelhed; han blev simpelthen bekymret for mig, hvis han synes jeg var længe "væk"

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Hej tøser (og de kære mænner der læser med)

Da jeg var i mødregruppe forleden sad vi og talte lidt om "mystikken" bag toiletbesøg

De bor i samme slags hus som os hvor vi nedenunder har et gæstetoilet og ovenpå badeværelse også med toilet. Og så var det jo at vi kom til at tale om hvor lydt der er, og jeg fortalte at jeg da som regel lister ovenpå og ordner det der skal ordnes, så Daniel ikke ligefrem behøver lytte med Hun gør det modsatte! Bevidst foregår hendes store toiletbesøg nedenunder, mens manden sidder i stuen, fordi han er så blufærdig og hun synes det er morsomt

Men hvordan er det hjemme hos Jer? skider I for åben dør, eller gør I lidt for at bevare mystikken?

Daniel er godt klar over hvad jeg foretager mig når jeg daffer ovenpå i stedet for at tisse hernede, men jeg synes alligevel at jeg bevarer ldit mystik ved at gøre det sådan

Nå.. fortæl løs...

For en sikkerheds skyld gør jeg det muligt at svare anonymt... Nogen synes måske det er for privat til bare at fortælle løs om

Knus Caroline

For fanden da, Caroline... Sikke nogle tråde du af og til opretter LOL!

HVIS jeg var i forhold, så ville jeg bevare mystikken...

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Jeg er typen der sagtens kan tisse for åben dør, men mere end det, så trækker jeg grænsen. Vi siger gerne "jeg går på wc" eller lignende, da vi begge er glade for at læse derude. Så ved den anden hvorfor man er længe væk, og man bliver ikke forstyrret af en der tager i døren... Det har så særligt været her først i graviditeten, fordi jeg har været så ramt af kvalme og svimmelhed; han blev simpelthen bekymret for mig, hvis han synes jeg var længe "væk"

Nemmerlig Bortset fra læseriet, kan jeg sige samme her...

Anmeld

25. september 2010

B&J

min kæreste ville syntes det var også hvis jed sked for åben dør men det kan jeg bare ikke så når jeg går der ud og lukker døren ved han at jeg skal skide og det bare er forbud når jeg er der hihihihih og hader det ved mig selv og især når jeg har fået ny kæreste eller som i starten da vi kom sammen så gik jeg i bad oven i og låste døren og alt muligt jeg ville ønske jeg bare kunne gå ud og skide også slut prut hihihi

Anmeld

25. september 2010

ESV

Caroline86 skriver:

nej vel?

Altså... Tror aldrig jeg bliver en af dem der kan sætte mig på tønden mens manse står og børster tænder hahaha

Nej lige præcis, altså nu er jeg ikke den mest feminine i hele verden men syntes det er MEGET LIDT "piget" at sidde og feks fører en samtale mens man sidder der eller mens han står og børster tænder!! Nej altså det er ikke lige mig..

men Niels har absolut ingen problemer emd det, tror faktisk han lukker døren mere for min skyld og ikke hans egen!!

Men men men men det siger bare også noget om forskellen mellem mænd og kvinder!! de er nogen gange svære at leve med men hvor ville tilværelsen dog være kedelig uden...

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Baagøe skriver:

For fanden da, Caroline... Sikke nogle tråde du af og til opretter LOL!

HVIS jeg var i forhold, så ville jeg bevare mystikken...

haha.. jaaah, jeg er i hopla i de her dage

Arhmen det var da møg træls tidligere i dag... vi skulle i svømmeren og så ville jeg da liiiiige en tur på dasset inden vi skulle køre. Siger til Daniel "jeg går lige på toilettet, går du ikke ned og pakker musens sager, så kommer jeg om lidt"... fint fint, det skulle han nok! ca. et minut senere kommer han og banker på døren "hva' laaaaver du?" (sagt som om det var Laura der spurgte"... "Jamen jeg er jo på toilettet skat".. "skider ud?" og så måtte jeg jo så svare "ja, gu fanden skider jeg, altså"... hahaha

Han vidste det jo godt, men jeg skulle liiiige tvinges til at sige det

Anmeld

25. september 2010

Moderator

ESV skriver:

Nej lige præcis, altså nu er jeg ikke den mest feminine i hele verden men syntes det er MEGET LIDT "piget" at sidde og feks fører en samtale mens man sidder der eller mens han står og børster tænder!! Nej altså det er ikke lige mig..

men Niels har absolut ingen problemer emd det, tror faktisk han lukker døren mere for min skyld og ikke hans egen!!

Men men men men det siger bare også noget om forskellen mellem mænd og kvinder!! de er nogen gange svære at leve med men hvor ville tilværelsen dog være kedelig uden...

ja, sådan er det også med Daniel

Haha... men altså! det dufter jo også af blomster når vi er derude, så de kan jo dufte det i hele hytten alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.