bevarer I mystikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

3xM

ikkkke tale om han skal se eller høre mens jeg gør det ene eller andet fniiiis...

åh dog så små fniste vi mens jeg ventede på veer og fik lavament og måtte da jeg sad på tønden be ham s....

og under en ve sad for åben dør og tissede og hvor var jeg ligeglad-og guhjælpe om han ikke kommer ud da jeg for en ve da jeg skal rejse mig og siger jeg er smuk... YEAHHHH RIGHT

men det var et sidespring-mystikken fremfor alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

ikkkke tale om han skal se eller høre mens jeg gør det ene eller andet fniiiis...

åh dog så små fniste vi mens jeg ventede på veer og fik lavament og måtte da jeg sad på tønden be ham s....

og under en ve sad for åben dør og tissede og hvor var jeg ligeglad-og guhjælpe om han ikke kommer ud da jeg for en ve da jeg skal rejse mig og siger jeg er smuk... YEAHHHH RIGHT

men det var et sidespring-mystikken fremfor alt

hahah... det lyder nu som en ret god og rimlig underholdende oplevelse

Anmeld

26. september 2010

3xM

Caroline86 skriver:

hahah... det lyder nu som en ret god og rimlig underholdende oplevelse

set i bakspejlet ja ha ha ha

Anmeld

26. september 2010

Sabrina2014

Well... Min kæreste og jeg kan sagtens tisse mens den anden er derude/med åben dør, men vi begge lukker døren til når det er vi skal lave noget lidt større. Der er min kæreste faktisk mere hys end jeg er, og kan ikke lide hvis man kan høre 'plop plop' Det kan godt være lidt sjovt at råbe 'PLOP PLOP' når han sidder derude.. Lidt ondt, i know!

Anmeld

26. september 2010

DK

Shit... (eller altså- hø hø). Ejj... Jeg "skider" slet ikke. Jeg går på toilettet. Alene. Med lukket dør. Og Mikkel må ikke "lytte" dvs. stå udenfor døren og vente eller lign, så kan jeg slet ikke lave mine små pakker i gavepapir med blomsterduft!!

Dog er jeg uden blusel når det kommer til at skulle tisse. Vi tisser lystigt for åben dør/tandbørstning her i familien! Det er ligesom okay! Men det andet: NEJ. Jeg bliver også SINDSYG hvis Mikkel sidder og prutter for åben dør. Jeg vil hverken høre, se, lugte eller vide!!!!

Knus Sippe-Mor!

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Shit... (eller altså- hø hø). Ejj... Jeg "skider" slet ikke. Jeg går på toilettet. Alene. Med lukket dør. Og Mikkel må ikke "lytte" dvs. stå udenfor døren og vente eller lign, så kan jeg slet ikke lave mine små pakker i gavepapir med blomsterduft!!

Dog er jeg uden blusel når det kommer til at skulle tisse. Vi tisser lystigt for åben dør/tandbørstning her i familien! Det er ligesom okay! Men det andet: NEJ. Jeg bliver også SINDSYG hvis Mikkel sidder og prutter for åben dør. Jeg vil hverken høre, se, lugte eller vide!!!!

Knus Sippe-Mor!

Samme her - vi tisser begge to lystigt uden blusel. Men alt der har at gøre med nummer 2 - det tier vi simpelthen ihjel og der sprøjtes med hyldebomst-luftfrisker bagefter!!!

I starten bad jeg ham endda om at skrue HØJT op for tv'et når jeg skulle på wc 

Anmeld

26. september 2010

DK

Rosa skriver:

Samme her - vi tisser begge to lystigt uden blusel. Men alt der har at gøre med nummer 2 - det tier vi simpelthen ihjel og der sprøjtes med hyldebomst-luftfrisker bagefter!!!

I starten bad jeg ham endda om at skrue HØJT op for tv'et når jeg skulle på wc 

Ja, altså jeg har også brug for en totalt privat atmosfære. Men hey, jeg mener jo så også at Mikkel ikke engang må kigge når Bimmeren kommer ud!!!NEEEEEIIIJ!!!! Det er derfor jeg skal føde i vand. Så er det hele meget mere "sløret" hvis han kommer til at smugkigge alligevel!!

Anmeld

26. september 2010

qp

Jeg skider altid med åben dør - foran ALLE!!! Det er noget der falder mig helt naturligt...

Anmeld

26. september 2010

Becks

Uh jeg er meget blufærdig 

Kan hverken tisse eller lave stort, hvis der er andre..

Jeg laver kun stort på mit eget toilet og ingen andres.. Jeg kan ikke tisse hvis der er andre derude, døren skal være lukket OG låst..

Låser den også når jeg er hjemme i min egen lejlighed og er der alene 

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Jeg er typen der sagtens kan tisse for åben dør, men mere end det, så trækker jeg grænsen. Vi siger gerne "jeg går på wc" eller lignende, da vi begge er glade for at læse derude. Så ved den anden hvorfor man er længe væk, og man bliver ikke forstyrret af en der tager i døren... Det har så særligt været her først i graviditeten, fordi jeg har været så ramt af kvalme og svimmelhed; han blev simpelthen bekymret for mig, hvis han synes jeg var længe "væk"

ROFL
Vi har det bare nøjagtig på samme måde hjemme hos os.

Det der med de store ting, foregår for lukket dør og privat, men det generer ingen af os at den anden tisser en tår mens den første børster tænder.
Og så lige den der med: "Skaaat, jeg går lige på det lille hus." Og så ved vi godt at der går en rum tid inden vi ser den anden igen.
Illustreret videnskab og jumbobøger samt Basserne er hyggelig wc-læsning
 LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.