Hjælp til valg af barnevogn :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Pigent

Har ikke børn så har heller ikke en barnevogn.

Men kender de her mærker for kender nogle der har dem eller har passet børn som har brugt dem.

Emmaljunga (combivogn) kender nogen der har sådan en.
Silver Cross har kørt mange tur med sådan en vogn. Der er en her på baby.dk der har en til salg https://www.baby.dk/debat/65552pi1/babyudstyr/silvercross-barnevogn.aspx
Odder kender jeg lidt til. Altså en gammel model for har selv lagt i Odder.
Kan ikke huske om det var en Simo eller en Brio lidt ældre model jeg en gang kørte med.
Scandia har også kørt mange ture med et barn i sådan en vogn. Det er en fin vogn men den er meget let i stellet når man kører med dem.

Tror det var dem jeg kendte. (: Held og Lykke med valget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Maja_4000

Jer med Emmaljunga vogne .. Er der nogle som har Big star UniQ ? Må jeg høre jeres meninger om den ? (:

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Jeg kan anbefale en emmaljunga nitro city, synes den er super, ... den anbefalede mange mig også

...den er meget let at køre koster bare 4200-4300 uden tilbehør

ellers en brio happy også super let klapvogn

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

Da min søn var lille havde vi en odder barnevogn. Godt nok en vi havde købt brugt, men den var solid, stabil, sikker og rummelig. han brugte den faktisk helt til han var 2½ år

Jeg vil helt sikkert anbefale en odder barnevogn. Men kunne din mor ikke bare betale det hun vil give til en barnevogn, og så kunne i selv supplere det op med resten? Jeg mener, hvis ni helst vil have en odder, så ville jeg da personligt selv gå efter det.

Anmeld

28. september 2010

Fru.Ø

Mest Odder,men elsker også Emmaljungas design. Bare ikke deres stel hehe

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

Jeg har trykket på Brio og noget 3 som er Teutonia!

Det er de to bedste vogne i verden.

Så enkelt er det. Super at gå med, pakke sammen, ligge i og de har de fede detaljer og så er de ikke engang de dyreste,men 100% de to bedste modeller.

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

Maja_4000 skriver:

Jer med Emmaljunga vogne .. Er der nogle som har Big star UniQ ? Må jeg høre jeres meninger om den ? (:

Hold dig fra det. Du blir ærgerlig og skuffet.

Emmaljunga bliver nogle hænge muler og Uniq stellet er knirkende og ledløst. De skriver de har opdateret dem,men de er ikke pengene værd. De er så ustabile og ØV

Anmeld

28. september 2010

Millesmammi

Caroline86 skriver:

vi har en Brio Kompakt Plus og ELSKER den

også her.

jeg elsker den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.