Hjælp til valg af barnevogn :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Meliora

Maja_4000 skriver:

Det er også den jeg helst vil have :b Men det virker bare så utaknemmeligt / grådigt at sige "JEG VIL" .. Føler mig som et lille barn der stamper i gulvet :p Men vi skal ud og kigge .. Det kan jo være jeg ændrer mening .. Men tror det nu ikke

Du har da ret til at vælge lige prcis den du vil have, da det er dig og ikke din mor der skal gå med den dagligt.

Hvis hun synes den er for dyr, så sig til hende at I selv betaler den overskydende del. Du skal da i hvert fald ikke tage en anden pga. hun skal betale det hele, og har en øvre grænse for prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

karina1980

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

jeg havde en brio sport til mine 2, så fik ekskæresten den og han bruger den flittigt stadig til hans barn,

så pt har den holdt til 3 børn uden problemer, havde dog en ting hvor kalechen faldt af, men det blev lavet på garenti, da det var en skrøbelighed fra Brio´s side

men skulle jeg vælge idag, stod valget igen på brio eller odder

Anmeld

26. september 2010

MortilTheodor

Har stemt Odder - den er super god! Har selv Odder Victory

Anmeld

26. september 2010

Maja_4000

FruRafn skriver:

Du har da ret til at vælge lige prcis den du vil have, da det er dig og ikke din mor der skal gå med den dagligt.

Hvis hun synes den er for dyr, så sig til hende at I selv betaler den overskydende del. Du skal da i hvert fald ikke tage en anden pga. hun skal betale det hele, og har en øvre grænse for prisen

Det er rigtigt .. Synes bare det virker som om vi siger "vi synes I er for nærige og gør som det passer os" :p

Anmeld

26. september 2010

frk Jensen

Maja_4000 skriver:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Sværger til Emmaljunga..

Er bare hammer glad for Emmaljunga

Anmeld

26. september 2010

Jibbe

Maja_4000 skriver:

Det er rigtigt .. Synes bare det virker som om vi siger "vi synes I er for nærige og gør som det passer os" :p

Kan i ikke sige meget pænt at I godt VED at den er meget dyr og sagtens kan forstå hvis de ikke vil betale det hele, men det er altså den vogn i gerne vil have og derfor gerne vil betale resten selv. Det er jo også en vogn man kan bruge til evt senere børn, så skal man ikke tænke på det igen, det var derfor vi selv valgte den.
Jeg håber ihvertfald i finder ud af det og får den vogn der er rigtig for jer.

Anmeld

26. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Rollo skriver:

Emmaljunga - Er SÅ glad for den og alle jeg kender er super glade for deres...

Anmeld

26. september 2010

Meliora

Maja_4000 skriver:

Nej da:-) Snak med din mor om det og forklar hende dit dilemma, så finder I sikkert en god løsning:-)

Anmeld

26. september 2010

Lulle25

Maja_4000 skriver:

Vi har en Emmal junga og er super glad for den, vi har aldrig haft nogle problemer med den, men fik skiftet bremsen efter denne her hårde vinter, den er over 3 år og har huset 2 børn, havde en helt anden til min store pige, venter mig til marts og satser på at Emmal jungaen også skal huse en mere. Den er super kvalitet og holder til meget.

Trille derimod har jeg hørt meget skidt om, altså kvaliteten er simpelhen for dårlig, men har ingen erfaringer med Trille selv.

Held og lykke med beslutningen.

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eeeelsker vores Emmaljunga!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.