Hjælp til valg af barnevogn :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn ville du anbefale ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.524 visninger
48 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Maja_4000

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sisley

Odder, Odder, Odder! Emmaljunga er smartere i designet, men Odder har ry for at være de sikreste vogne på markedet. Har selv en zip og den er fantastisk. Udover at det bare er en mega lækker og praktisk vogn (isæt zip delen), har den en genial bremse og kan være i vores lille bil. Den er vist også lettere eller i hvert fald lige så let - eller tung om du vil - end mange af de mindre vogne. Og så er det den aller aller nemmeste vogn at skille ad - hvis du skal ud og kigge, så bemærk især hvordan man tager hjulene af - det er genialt!

Anmeld

25. september 2010

Kristina V

Jeg har en emmaljunga vogn, med det nye letvægtsstel og punkteringsfri hjul, og den er jeg bare MEGA glad for.. Aldrig vil jeg bytte til en anden.

Før den havde vi en Basson til vores ældste.. Den var jeg ikke specielt glad for..

/Kristina -som også synes det her barnevognsræs kan blive dyrt hurtigt...

Anmeld

25. september 2010

Maja_4000

Sisley skriver:

Odder, Odder, Odder! Emmaljunga er smartere i designet, men Odder har ry for at være de sikreste vogne på markedet. Har selv en zip og den er fantastisk. Udover at det bare er en mega lækker og praktisk vogn (isæt zip delen), har den en genial bremse og kan være i vores lille bil. Den er vist også lettere eller i hvert fald lige så let - eller tung om du vil - end mange af de mindre vogne. Og så er det den aller aller nemmeste vogn at skille ad - hvis du skal ud og kigge, så bemærk især hvordan man tager hjulene af - det er genialt!

Det er også den jeg helst vil have :b Men det virker bare så utaknemmeligt / grådigt at sige "JEG VIL" .. Føler mig som et lille barn der stamper i gulvet :p Men vi skal ud og kigge .. Det kan jo være jeg ændrer mening .. Men tror det nu ikke

Anmeld

25. september 2010

Bom

Vi har en Basson Grande, og i min øjne er det den bedste vogn..  Og så er den ikke så dyr igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2010

Bom

Kristina V skriver:

Jeg har en emmaljunga vogn, med det nye letvægtsstel og punkteringsfri hjul, og den er jeg bare MEGA glad for.. Aldrig vil jeg bytte til en anden.

Før den havde vi en Basson til vores ældste.. Den var jeg ikke specielt glad for..

/Kristina -som også synes det her barnevognsræs kan blive dyrt hurtigt...

Hvad var det for en basson i havde?? Og hvorfor var du ikke glad for den??

Vi har nemlig en basson og jeg er super glad for den..

Anmeld

25. september 2010

Mor til L&S

Emmaljunga - Er SÅ glad for den og alle jeg kender er super glade for deres...

Anmeld

25. september 2010

millesofie

jeg synes de alle er gode men synes at emmaljunga'en hurtig bliver skæv

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Jeg har en Brio Sport og er slet ikke tilfreds - den hælder ekstremt meget og vi har kun haft den i 1 år og det var begrænset hvad vi brugte den i starten. 

Ville rigtig gerne have en ny.

Anmeld

25. september 2010

<3

En simo! Den bedste vogn - købte testvinder i Tænk fra 2005 og nøj hvor var vi glade for den! Desværre kunne jeg ikke få en simoklapvogn - kunne ikke finde nogle- så endte med emmaljunga! Og sikke noget L*O*R*T! Ja undskyld mig men hold da op en tung, uhåndterlig og bare ugennemtænkt vogn og alt alt alt for varm!

Prøv at kigge på en simo før du beslutter dig endeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.