Hjælp til valg af barnevogn :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Josesmor

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

Vi har bestilt den lækre Odder zip .... Og glæder mig helt vildt til min dejlige kvalitetsvogn kommer Min veninde har den og er rigtig glad for den og det er jeg også sikker på vi bliver

Kan i ikke selv betale resten af vejen op til vognens pris?? Evt. lift og tilbehør!! Det er da træls hvis du er faldet for en bestemt og må "nøjes" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Josesmor

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

Vi har bestilt den lækre Odder zip .... Og glæder mig helt vildt til min dejlige kvalitetsvogn kommer Min veninde har den og er rigtig glad for den og det er jeg også sikker på vi bliver

Kan i ikke selv betale resten af vejen op til vognens pris?? Evt. lift og tilbehør!! Det er da træls hvis du er faldet for en bestemt og må "nøjes" 

Anmeld

26. september 2010

lucas<3

jeg har  stemt på odder..

har en odder zip og den er jeg rigtig glad for.. 

min mor købte en odder zip inde på den blå avis, aldrig brugt. til halv pris. så mn kan godt være heldige . men det er en dyr en, men den er os rigtig fin.

Anmeld

26. september 2010

Jibbe

Jeg har også en Odder Zip og er så glad for den. Mine svigerforældre ville også give os en barnevogn, og vi havde vist dem hvilken en vi vi have 1 måned før vi var ude for at bestille. Den dag da vi er ude at bestille vognen siger de så efter vi har valgt at de ville give 2500 kr til den. Super fair at det er det de vil give men de kunne godt lige have sagt det uden for butikken;-) vi valgte jo så at betale resten selv og har ikke fortrudt. Det kunne i jo også overveje, at sige St din mor giver et tilskud til Odder vognen

Anmeld

26. september 2010

Diana...

Vi har odder barnevogn og emmaljunga klapvogn og elsker dem begge denne gang skal vi have en emmaljunga barnevogn fordi vores klapvogn bare køre sindsygt godt og Lucas bruger stadig sin barnevogn. 

Anmeld

26. september 2010

mullesmith2

Jeg forelskede mig fra starten i Basson barnevognen, der er simpelthen så dejligt blødt for indeni og så syntes jeg man kan få den i mange flotte farver og mønstre.

Anmeld

26. september 2010

sbs78

Vi har en basson grande og den er vi vildt glade for. Har også haft en brio og den var vi også glade for.

Anmeld

26. september 2010

Maja_4000

Jibbe skriver:

Jeg har også en Odder Zip og er så glad for den. Mine svigerforældre ville også give os en barnevogn, og vi havde vist dem hvilken en vi vi have 1 måned før vi var ude for at bestille. Den dag da vi er ude at bestille vognen siger de så efter vi har valgt at de ville give 2500 kr til den. Super fair at det er det de vil give men de kunne godt lige have sagt det uden for butikken;-) vi valgte jo så at betale resten selv og har ikke fortrudt. Det kunne i jo også overveje, at sige St din mor giver et tilskud til Odder vognen

Jeg har også selv overvejet at betale resten .. Men kan jo godt se hendes bergundelse .. Hvis ikke vi når at flytte , skal den stå udenfor .. Og synes at så dyr en vogn skal ind ! :p

Tror vi må ud og kigge .. Og så hive moar med , så hun kan se forskellen (;

Anmeld

26. september 2010

Corn

Vi har en Brio sport som vi nu bruger til barn nr tre. Den er hælder lidt frem mod styret, fordi den har slæbt på babyer, brødre og bagage, men ellers har den bestået med stor B...

Anmeld

26. september 2010

Sisley

Maja_4000 skriver:

Det er også den jeg helst vil have :b Men det virker bare så utaknemmeligt / grådigt at sige "JEG VIL" .. Føler mig som et lille barn der stamper i gulvet :p Men vi skal ud og kigge .. Det kan jo være jeg ændrer mening .. Men tror det nu ikke

Det er den bedste og du vil elske den! Vi har prøvet rigtig mange vogne - Trille, Emmaljunga, Teutonia, Scandia, Brio m.fl. for vi skulle i hvert fald ikke have en Odder. Det var kun sådan nogle smarte nogen med røven fuld af penge, der havde Odder. Men da vi endelig prøvede Odder var vi ikke i tvivl - stellet er mere sikkert konstrueret, affjedringen er bedre, den er nemmere at skille og samle - jeg kunne blive ved. Så vidt jeg husker er den - eller var den i hvert fald dengang vi købte - den eneste vogn, der er sikker nok at montere et søskendesæde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.