Hjælp til valg af barnevogn :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Kristina V

Tulle Mus skriver:

Hvad var det for en basson i havde?? Og hvorfor var du ikke glad for den??

Vi har nemlig en basson og jeg er super glad for den..

Den har 4 hjul og kan køre, så det er vel en fin vogn Et eller andet sted så skal de jo heller ikke kunne andet. Så det er jo designet man går efter..

Men skal jeg finde noget så må det nok være at vores trådkurv hoppede konstant af, synes det med luft i hjulene er træls og den pev vildt når man kørte.. Plus jeg hadede farven. Ikke nok begrundels til at skifte, for hjulene kunne vel smøres, kurven og kurven stripses, men nu fald jeg bare for min nye vogn

Den vejer intet pga det nye stel Punkteringfri dæk  Det er lufthuller i bunden  INGEN piven  Sort  og bare super lækker og gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har en Brio Kompakt Plus og ELSKER den

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

Trille gigant har vi. Den ligner meget odderen, har du kigget på den?

Jeg kunne heller ikke lide trilles design, men den her er lækker

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Jeg har en Emmaljunga og er fuldt ud tilfreds med den

Anmeld

25. september 2010

gruener

Hej

Har du overvejet at kigge på den blå avis? Det kan jo være i kan finde den odder der? Der kan du sikkert finde en billigere en i perfekt stand... Jeg har selv en Basson Grande. Den er jeg fin tilfreds med, dog er det ikke ligeså let, at finde reservedele til den, da det ikke er så mange der fører mærket. 

Hilsen Sara

Anmeld

25. september 2010

blomst84

Jeg ska bestille barnevogn nu her også og har valgt Odder venter bare på deres nye katalog der udkommer her til oktober emmajunga kender jeg nogle stykker der har og de er ikke så glade for den pga den bliver skæv og hælder. Men kan jo være de har været uheldige ;-)

Anmeld

25. september 2010

Maja_4000

Caroline86 skriver:

vi har en Brio Kompakt Plus og ELSKER den

Virker bremsen som den skal ? Har læst mange steder nu , at den er rigtig dårlig :s

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja_4000 skriver:

Virker bremsen som den skal ? Har læst mange steder nu , at den er rigtig dårlig :s

jeps, vi har bare strammet den en lille smule, så nu er der absolut ingen problemer Det kan meget nemt gøres med en stjerne skruetrækker

Anmeld

25. september 2010

henh01

Jeg har en emmaljunga combi et eller andet og jeg glæder mig helt vildt til lillemanden kommer så vi skal ud og trille.

Til min datter havde jeg en simo (2004) og den vara jeg meget glad for.. Og så er den i dag noget billigere og faktisk til at betale. Jeg ved at ønskebørn har en startspakke med denne vogn, seng, puslebord og meget mere for omkring 6000 kr.

Anmeld

25. september 2010

K&S

Maja_4000 skriver:

Mine forældre har været så søde at sige , at de vil give os en barnevogn (:

I starten var vi alle enige om at det skulle være en Odder Zip .. Men nu synes min mor pludselig den er blevet for dyr :s Hmm ..

Men hun foreslår så en Trille .. Jeg kan bare ikke så godt lide deres design - Det er jo selvfølgelig ikke det som er det vigtigste .. Men alligevel

Jeg hælder så mere til en Brio (kompakt plus) ..

Emmaljunga er totalt bandlyst , da min mor arbejder i en vuggestue og har meget dårlige erfaringer med dem ..

Men hvad har I / hvad ville I anbefale ?

Sorry det blev lidt langt

Hejsa

Vi har en Emmaljunga Mondial Duo Combi og vi er SUPER glade for den...!  Den er lille, fiks og let (i vægt) at køre - jeg er ikke særlig høj, så jeg synes en "almindelig" barnevogn var ALT for stor for mig at køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.