Nu vi snakker unge mødre.. Hvad med ældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

klmf

Ih altså, jeg synes det er svært det der med at få de dejlige unger på det rigtige tidspunkt!!

Jeg var 27 da jeg fødet Oliver, nu 28. Vi har hus. Jeg er sygeplejerske og om tre uger starter jeg i en ny stilling, hvor det er meningen jeg skal læse videre i en 2-årig uddannelse til intensivsygeplejerske. Lars vil gerne begynde at læse næste år... Jeg kan bare ikke lade være med at tænke, at al den tid jeg bruger på at opgradere mine faglige kompetencer er tid, jeg kunne bruge sammen med Oliver. Så egentlig skulle jeg vente til han var stor før jeg begyndte på alt det her - men så er bussen måske kørt for min intensivkarriere! Man kan jo heller ikke sætte hjernen og resten af ens liv helt på stand by indtil de er voksne 

Så jeg vil sige, at det lige så meget er ens personlige udvikling og livssituation, der skal være bestemmende for, om det er et godt tidspunkt at få børn. Synes bestemt jeg har mødt nogen, der var for unge til at få børn, de var ikke nået ret langt i deres egen udvikling og havde på ingne måde heller et økonomisk fundament, der var særlig godt at forsørge et barn på - men vil nok sige, at når man op omkring de 50-60 stykker, så står jeg altså også af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

LISBETH:-)

isabellamor skriver:

jeg så faktisk en lidt ældre mor idag med bussen måske over 40??  med hendes 3 små børn... to på nok 3 og 5 år måske. og så en i barnevogn.. og hun så bare SÅ slidt ud med kedeligt grå hår og kedeligt tøj.. sådan en rigtig pædagogmor..men hun var super glad og opmærksom og det hele..