Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

NatasjaL

oerbaek skriver:

nemlig, det er jo vores valg hvor tæt vi vil have vores børn og om vi vil have en eller flere... jeg har da også fået en del kommentarer på at vi skal have nr 3 baby nu, men igen det er jo vores valg

lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

NatasjaL

quar20 skriver:

Ja det er jo folks egen sag..!! Men har tit hørt den.. også fordi vi er 22år og snart med to børn..!!

Men det er jeg nu ligeglad med..! Selvfølgelig er det da skide irriterende at blive ved med at forklarer at det ikke kommer andre ved hvordan og hvorfor..!!

Vi har det godt med vores beslutning og vi glæder os til nov. når lillebror kommer til verden.. =)

det kan jeg godt forstå. det er fantastisk at have børn så tæt på hinanden

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Jeps Jeg er med her. Man skal også tage det med et gran salt nogle gange, da det skrevne ord er meget stærkere end det talte

K.h. Linda

man kan også meget nemmere misforstå noget folk skriver frem for siger

Anmeld

23. september 2010

Miamaja

Hvis man reagere som et barn, saa kan man vel ikke undgaa at blive kaldt et 'barn'.

Jeg kender intet  til den debat du hentyder til, men skriver ud fra det generelle emne. hvis man ikke kan haandtere sit temperament, saa er det jo heller ikke en special voksen maade at reagere paa, uanset sin alder.

Jeg kender et par unge modre der fik barn da de var 18 og 19 aar, men de har aldrig faaet kommentaren at de var barnlige eller ikke kunne vaere ordentlige modre, hvad jeg ved af, men det er sikkert ogsaa fordi de er begge to modne til opgaven og klarer et fuldtidsarbejde og college, og passer barnet uden hjaelp ganske som alle andre der er meget aeldre end dem. Saa der er ikke rigtig noget at komme efter

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

Miamaja skriver:

Hvis man reagere som et barn, saa kan man vel ikke undgaa at blive kaldt et 'barn'.

Jeg kender intet  til den debat du hentyder til, men skriver ud fra det generelle emne. hvis man ikke kan haandtere sit temperament, saa er det jo heller ikke en special voksen maade at reagere paa, uanset sin alder.

Jeg kender et par unge modre der fik barn da de var 18 og 19 aar, men de har aldrig faaet kommentaren at de var barnlige eller ikke kunne vaere ordentlige modre, hvad jeg ved af, men det er sikkert ogsaa fordi de er begge to modne til opgaven og klarer et fuldtidsarbejde og college, og passer barnet uden hjaelp ganske som alle andre der er meget aeldre end dem. Saa der er ikke rigtig noget at komme efter

det har ikke så meget med at kunne styrer det at gøre, min far er 39 og kan stadig ikke styre det, det betyder ikke at han er barnlig.

og jeg bliver sur når folk kalder mig et barn, for jeg vil ikke dømmes af folk der ikke kender mig.

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

man kan også meget nemmere misforstå noget folk skriver frem for siger

Håber du bliver på siden

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Vi kan jo ikke bare alle sidde og blive tøsesure over at være i en bestemt kategori....Sådan er det nu engang, nogle gange er det rygere det går ud over, nogle gange ÆLDRE  mødre, nogle gange tykke mennesker, nogle gange UNGE mødre. Og sådan er det bare og så må man se lidt bort fra at man nogle gange ender i en diskuteret gruppe.

Meget mkuligt du ikke er et barn nu, men du er TEENAGER, hvislket ikke er ret meget ældre end et barn. Og du VAR et barn da du blev mor første gang, færdig slut. Bliv bare sur over det, men det er jo en kendsgerneing du ikke kan løbe fra, uanset hvor voksen du selv føler du er.

At nogle unge mødre klarer sig godt og andre dårligt er en ting og NOLGE unge mødre TROR de klarer sig godt, men i virkeligheden er grund til ta man krummer tæer gang på gang er noget andet. Og her tænker jeg ikke kun på DUM, det er bare små eksemlper på hvad der sker i hovedet for unge mødre der SELV synes de er årgh så voksne men stadig ligger på teenager planet.

Så ja, nogle gange er det altså bestemte grupper der bliver ramt, og synes DU ikke er en del af det der bliver diskuteret, hvis DU synes du er en en moden god mor, jamen så lad det sive forbi og lad det ramme dem det er meningen det skal ramme.

Anmeld

24. september 2010

betski

NatasjaL skriver:

ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves ) tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.

jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?

så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt.

jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.

tak fordi du gad og læse, mit lidt lange indlæg som det blev til

klap på skulderne herfra. Jeg synes altid godt om, når folk kan give en undskyldning. Det er ikke altid let men prisværdigt at gøre. Jo du farer hurtigt i flint, men det gør jeg f.eks. også ligeså snart jeg læser noget om at enlige mødre får i hoved og røv. For nej det gør vi (læs: jeg) bestemt ikke. Og det brokker jeg mig ikke over, men brokker mig over at folk sådan har tendens til at generealisere. Så kan langt hen af vejen forstå din frustration. Du skal nok bare prøve på at formulere dig andrelede på skrift når pulsen er høj. Evt et par dybe indåndering og vente 2 min  med at skrive dit indlæg

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Håber du bliver på siden

det gør jeg

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

duddi. skriver:

klap på skulderne herfra. Jeg synes altid godt om, når folk kan give en undskyldning. Det er ikke altid let men prisværdigt at gøre. Jo du farer hurtigt i flint, men det gør jeg f.eks. også ligeså snart jeg læser noget om at enlige mødre får i hoved og røv. For nej det gør vi (læs: jeg) bestemt ikke. Og det brokker jeg mig ikke over, men brokker mig over at folk sådan har tendens til at generealisere. Så kan langt hen af vejen forstå din frustration. Du skal nok bare prøve på at formulere dig andrelede på skrift når pulsen er høj. Evt et par dybe indåndering og vente 2 min  med at skrive dit indlæg

det vil jeg prøve på fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.