Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

morethanperfect

line melias mor skriver:

lige mine ord jeg tør heller ikke altid stå ved min mening og det er fandme sejt at kunne gøre det

Ja .. Og der er alt for lidt der tør sige sin mening ... Desværre .,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

NatasjaL

line melias mor skriver:

jeg syntes det er flot skrevet og jeg forstår dig jeg tror mere det er dit sprog og den måde du skriver til folk der gør at du får sådan nogle respons. om du er ung mor eller ej betyder ikke noget i min verden men kan sagtens se hvorfor andre bliver støt over dine indlæg. du er sgu en sej pige det skal ingen tage fra dig

mange tak

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

morethanperfect skriver:

Jeg har ikke oplevet dig "sur" på nogen måde , men tager hatten af fordi du siger hvad du mener .. Det er jeg enormt dårlig til ! ..

Jeg forstår godt du blir sur når folk kalder dig et barn , det er du jo trods alt ikke , og du er snart heller ikke teenager mere .. Dem der gør det må da føle sig ekstremt dumme ...

Tager bare hatten af for at du siger din mening ! 

mange tak smukke

har altid sagt min mening, det har både været en god og en dårlig ting, hehe.men hvis folk kender mig, tager de det heller ikke så tungt.

Anmeld

23. september 2010

Sees

NatasjaL skriver:

er bare træt af at blive dømt når folk ikke kender mig

ehm,ja og hvis folk siger siden er kendt for at snakke pænt til hinanden, skulle de måske selv starte

Jeg ved ikke hvad siden er kendt for, men det er da en go' side - Men vi har jo alle vores dårlige perioder, og de kommer noglegange til udtryk på nogle forskellige måder.

Jeg håber ikke du føler jeg har dømt dig, for det er absolut ikke min mening.

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Cookie. skriver:

Jeg ved ikke hvad siden er kendt for, men det er da en go' side - Men vi har jo alle vores dårlige perioder, og de kommer noglegange til udtryk på nogle forskellige måder.

Jeg håber ikke du føler jeg har dømt dig, for det er absolut ikke min mening.

bærer heldigvis ikke nag

Anmeld

23. september 2010

morethanperfect

NatasjaL skriver:

mange tak smukke

har altid sagt min mening, det har både været en god og en dårlig ting, hehe.men hvis folk kender mig, tager de det heller ikke så tungt.

Altså ikke for noget , men jeg syns altid det er en god ting at sige din mening .. Så må folk tage det som de vil .. Sådan har jeg det

Anmeld

23. september 2010

Mette Nexø

NatasjaL skriver:

ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves ) tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.

jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?

så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt.

jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.

tak fordi du gad og læse, mit lidt lange indlæg som det blev til

Tænker er det ikke ved at være meget normalt at man er ung mor?? Jeg kan ikke have ondt i røven over det, hvis man bare kan forsørge sig selv og sine børn, og hvem ønsker ikke at få et langt liv sammen med sine børn.

Men foredømme kommer man nok ikke uden om hverken som ung mor eller som enlig mor, vi er i samme båd vi har taget et valg som vi kan stå indenfor og det er vel det der er det vigtige.

Anmeld

23. september 2010

oerbaek

Jeg syns jo ikke jeg var ung mor da jeg fik min første ( jeg var 22) men da jeg så fik min anden da jeg var 24 begyndte folk at sige til mig at jeg ikke var rigtig klog og at jeg havde alt for travlt, hvilket også kunne irriterer mig en del da det jo er mit liv og mine valg. Ja og nu venter jeg så mit 3 barn og er 27

Det kan være svært at lukke ørerne for alle mulige fordomme, men det er jeg blevet nødt til et par gange.

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

morethanperfect skriver:

Altså ikke for noget , men jeg syns altid det er en god ting at sige din mening .. Så må folk tage det som de vil .. Sådan har jeg det

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Mette Nexø skriver:

Tænker er det ikke ved at være meget normalt at man er ung mor?? Jeg kan ikke have ondt i røven over det, hvis man bare kan forsørge sig selv og sine børn, og hvem ønsker ikke at få et langt liv sammen med sine børn.

Men foredømme kommer man nok ikke uden om hverken som ung mor eller som enlig mor, vi er i samme båd vi har taget et valg som vi kan stå indenfor og det er vel det der er det vigtige.

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.