NatasjaL skriver:
ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves )
tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.
jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?
så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt. 
jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.
tak fordi du gad og læse, mit lidt lange indlæg som det blev til 

Først skal du vide at jeg dælme tager hatten af for dig min pige (avav og det var ikke en antydning til din alder at jeg siger "min pige"...det kan jeg også finde på at gøre til en på 60

Det er så stort, at du står ved, at du godt ved, du er en hidsigprop.
Temperament (så er det stavet for jer
hehe)
Som de fleste siger til dig, så tæl til ti inden proppen springer ud af toppen og du flyver i blækhuset. Min gamle morfar, som var en klog mand, sagde altid, at man skulle sove på breve man skrev, når man var gal. Og han var ikke så tosset endda.
Jeg har tit selv været glad for, at jeg har fulgt hans råd i stort som småt, for når jeg læste det pågældende igennem, når der var gået lidt og jeg var kølet af, så var der lige pludseligt ret så meget, der alligevel ikke skulle med i skrivelsen.
Og helt ærligt....jeg er selv blevet ret god til at styre mit til tider "rødhårede temperament". Så man kan altså godt lære det.

Som jeg sagde til dig i den anden tråd, så var jeg temmeligt sikker på at du er en dejlig pige, og se bare...jeg havde jo ret. Du har ærlighed, mod og mandshjerte til at sige undskyld, når du har trådt lidt over stregen, og det er der mange mennesker der ikke har. Så hold du bare hovedet højt.
Du får et stort knus og hæng du bare på...med lidt færre udråbstegn LOL

Kærligst
Sussie