Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

NatasjaL

oerbaek skriver:

Jeg syns jo ikke jeg var ung mor da jeg fik min første ( jeg var 22) men da jeg så fik min anden da jeg var 24 begyndte folk at sige til mig at jeg ikke var rigtig klog og at jeg havde alt for travlt, hvilket også kunne irriterer mig en del da det jo er mit liv og mine valg. Ja og nu venter jeg så mit 3 barn og er 27

Det kan være svært at lukke ørerne for alle mulige fordomme, men det er jeg blevet nødt til et par gange.

men det også sjovt at DE ikke kan holde der mening for dem selv heh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

quar20

oerbaek skriver:

Jeg syns jo ikke jeg var ung mor da jeg fik min første ( jeg var 22) men da jeg så fik min anden da jeg var 24 begyndte folk at sige til mig at jeg ikke var rigtig klog og at jeg havde alt for travlt, hvilket også kunne irriterer mig en del da det jo er mit liv og mine valg. Ja og nu venter jeg så mit 3 barn og er 27

Det kan være svært at lukke ørerne for alle mulige fordomme, men det er jeg blevet nødt til et par gange.

arh gud ja den med at have alt for travlt... I GUDER den høre vi lige nu..!! Tino er 19mdr ja snart 20 og vi venter os en lillebror (termin) d. 26 nov. så der blir godt og vel 22 måneder imellem drengene..!!

Høre tit den der : hvorfor har i så travlt også må det da også være jeres sidste..!!

Anmeld

23. september 2010

oerbaek

quar20 skriver:

arh gud ja den med at have alt for travlt... I GUDER den høre vi lige nu..!! Tino er 19mdr ja snart 20 og vi venter os en lillebror (termin) d. 26 nov. så der blir godt og vel 22 måneder imellem drengene..!!

Høre tit den der : hvorfor har i så travlt også må det da også være jeres sidste..!!

ja vi har 23 måneder mellem de 2 store... men det er jo vores valg, så skal andre ikke blande sig i det

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

quar20 skriver:

der er altså kun 18 måneder imellem vores

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

oerbaek skriver:

ja vi har 23 måneder mellem de 2 store... men det er jo vores valg, så skal andre ikke blande sig i det

vores er der kun 18 måneder imellem det skal folk heller ikke blande sig i hehe.

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

oerbaek skriver:

vores er der kun 18 måneder imellem det skal folk heller ikke blande sig i hehe.

Anmeld

23. september 2010

oerbaek

NatasjaL skriver:

nemlig, det er jo vores valg hvor tæt vi vil have vores børn og om vi vil have en eller flere... jeg har da også fået en del kommentarer på at vi skal have nr 3 baby nu, men igen det er jo vores valg

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Jeg tror altså også problemet er at du har det her store temperament... Tit når du svarer nogen på noget så bliver du (som du selv siger) alt for hurtigt sur, og det ser rigtig grimt ud på skrift.

Når du bliver sur, så taler du meget nedladende til folk, og jeg er temmeligt sikker på det er det de opfatter som barnligt... Det har vidst ikke meget med din alder at gøre, og om du er en god mor for dine børn eller ej....

Men som andre siger, det ville hjælpe en hel del, hvis du kunne lære at styre dit temperament, og tælle til 10 inden du svarer. Så kommer der måske færre grimme ord ned på skrift, og du vil opleve at du bliver læst sådan som du gerne vil, for din viden (eller hvad det nu er man diskuterer) og ikke for at blive sur og skælde ud på alle der måtte være uenige med dig...

Fint du siger undskyld for dem du måske har kommet til at tale lidt grimt til... Og lad da være at slette din profil, du skulle hellere tage at ændre den måde du skriver på... Dette indlæg lyder jo for eksempel helt pænt

Jeps Jeg er med her. Man skal også tage det med et gran salt nogle gange, da det skrevne ord er meget stærkere end det talte

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

quar20

NatasjaL skriver:

der er altså kun 18 måneder imellem vores

Ja det er jo folks egen sag..!! Men har tit hørt den.. også fordi vi er 22år og snart med to børn..!!

Men det er jeg nu ligeglad med..! Selvfølgelig er det da skide irriterende at blive ved med at forklarer at det ikke kommer andre ved hvordan og hvorfor..!!

Vi har det godt med vores beslutning og vi glæder os til nov. når lillebror kommer til verden.. =)

Anmeld

23. september 2010

quar20

oerbaek skriver:

præcis.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.