ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves )
tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.
jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?
så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt. 
jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.
tak fordi du gad og læse, mit lidt lange indlæg som det blev til 
Anmeld