Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.533 visninger
51 svar
0 synes godt om
23. september 2010

NatasjaL

ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves ) tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.

jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?

så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt.

jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.

tak fordi du gad og læse, mit lidt lange indlæg som det blev til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

LouiseNielsen

Hvor er der skrevet noget direkte om unge mødre?

For man kan da vel søde gud ikke dømme alle over en kam..... Ælsre som yngre mødre, alle er lige gode... Har jo intet med alder at gøre! En på 17 år kan være en ligeså god mor som en på 32....

Kram

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

LouiseNielsen skriver:

Hvor er der skrevet noget direkte om unge mødre?

For man kan da vel søde gud ikke dømme alle over en kam..... Ælsre som yngre mødre, alle er lige gode... Har jo intet med alder at gøre! En på 17 år kan være en ligeså god mor som en på 32....

Kram

det bliver kommenteret i mere eller mindre alle tråde. ihvertfald dem jeg har læst, og er ved at være lidt træt af at høre på det. har så sent som idag haft en diskution i en tråd, hvor jeg blev kaldt et " barn " og jeg gider ikke høre på det, for folk de kender mig overhovedet ikke.

Anmeld

23. september 2010

Laulund87

Jeg har lagt mærke til at du nemt bliver sur

Prøv at tælle til ti inden du svarer Kan godt forstå du er træt af at skulle forsvare din alder og at du har to børn.

Er selv blevet beskyldt for at have noget imod unge mødre og skrev privat til personen at sådan forholdt det sig altså overhovedet ikke!

Man kan måske nemt misforstå eller synes at folk skriver hårdt uden det er meningen

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

NatasjaL skriver:

det bliver kommenteret i mere eller mindre alle tråde. ihvertfald dem jeg har læst, og er ved at være lidt træt af at høre på det. har så sent som idag haft en diskution i en tråd, hvor jeg blev kaldt et " barn " og jeg gider ikke høre på det, for folk de kender mig overhovedet ikke.

Hvad er din alder da???

Et barn ligefrem... Hmm, sikke da et F...S at kalde dig det! Men hun må have følt sig noget beder end dig fordi hun er ældre.. Griner!!!!

Anmeld

23. september 2010

Millesmammi

NatasjaL skriver:

ja nu er jeg altså snart ligeglad. jeg gider ikke folk skal få et dårlig indtryk af mig. jeg har selv valgt at være ung mor, det er ikke jeres valg, men mit og jeg er helt igennem stolt af det. hmm. jeg lyder tit sur i mine indlæg, men jeg har bare mine meninger og et rigtig stort temprament ( staves ) tit har jeg slet ikke lyst til at blive så sur, men når jeg først føler mig ramt, er der ikke noget at gøre :s folk skal på ingen måde kalde mig et barn, når jeg på ingen måde er som et barn. jeg er et voksens menneske med to børn, som så mange andre herinde.

jeg kan ikke se hvorfor folk skal have så ondt i røven over unge mødre, jeg kritisere jo heller ikke jer herinde som er enlige forældre, dem er der også nok af?

så vil egenligt bare sige undskyld til dem som føler sig ramt eller såret over noget jeg har sagt, det har ikke været min hensigt.

jeg har overvejet at slette min profil netop fordi jeg ikke altid kan styrer mine svar, men heller ikke kan lade være med at svare, når jeg nu engang ved jeg har ret.

ligger os mærke til du bliver hurtig sur, men lader være med at kommentere det, for kender det alt for godt

Anmeld

23. september 2010

millesofie

øv hvor kedeligt

jeg håber altså at du bare er faldet over de forkerte tråde

jeg har ikke set noget i den stil du beskriver men jeg er jo også 25 så jeg er nok i fredszonen, men hvor er det øv agtigt

et stort herfra fra en med et higsigt temerement (staves)

Anmeld

23. september 2010

serinasmor

hmmm ... synes nu heller ikke du skal slette din profil ... det ville da være ærgeligt at gå glip af en side der er så nem at få gode råd på og tak for råd i øvrigt .. for jeg tror jeg har fået et par af dig

tror desværre ikke der kan gøres så meget ved folks holdninger til unge mødre .... ikke så længe programmet af samme navn bliver ved med at køre i hvert fald ... for hvis der er noget der fodrer folks fordomme om unge mødre med nye argumenter så er det da det .. og man kan jo ikke lade være med at se det alligevel ...

men måske du kan prøve at tælle til 10 og tænke på at det ikke er dig som person ( for det er der jo ingen herinde der ved noget om med mindre du kender dem personligt) de har en holdning til .. men den underlige fordom de har i deres hovede ...

hilsen Serinasmor ... der med sine 28 år ligner en ung mor på 16 og til tider også laver "mor"-fejl som i tvprogrammerne

Anmeld

23. september 2010

Sees

NatasjaL skriver:

Nu var jeg jo en af dem, der troede du tog mit indlæg, som et angreb - Og jeg er ked af at jeg misforstod dig - Eller at vi misforstod hinanden!

Men du skal vide at jeg absolut ikke ser dig som et barn, eller nogen dårlig mor, fordi du er ung mor - Det er jeg også selv (Hvis man er ungmor som 22årige?)

Men jeg kender godt din følelse. Der er nogen der er gode til at dømme en, hvis nu barnet har fået chokolade, eller får lov at gratte med maden - Desværre!

At du har en tildens til at blive sur - Det er jo desværre lidt trist.
Tæl til 10, inden du svare, og brug måske lidt smileys eller knap så mange udråbstegn - Jeg har erfaret at det er udråbstegnene der godt kan virke 'sure' i et indlæg.

Håber ikke du forsvinder fra siden her

Anmeld

23. september 2010

fit_fys

Jeg har hverken erfaret at du bliver hurtigt sur eller er blevet kaldt barn eller noget... Jeg ville bare sige at jeg synes det ville være syndt hvis du forsvandt her fra siden, du er jo trods alt grunden til at min kommende søn kan få tøj på kroppen når han kommer til verden om en måneds tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.