Utaknemmelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Marco2

sophieamalia skriver:

du skrev lige det, jeg ikke kunne! Er fuldt ud enig her! 

Lige præcist

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

tinasmor

DK skriver:

Jeg spørger altid efter en ønskeliste. Hvis der så ikke lige er noget derpå jeg har lyst/råd til at give så finder jeg selv på noget. Det er jo en "ønskeliste" ikke en "nu er du forpligtet og SKAL købe det her-liste"

Hvis folk så ikke bliver glade for tingene, så kan de jo bare smide dem ud. Altså de har jo ikke "mistet" noget, da man i min verden ALDRIG har "ret" til at få en gave, men derimod at en gave er, ja en gave, og så kan man jo tage imod den eller lade værre!

Jeg kender folk der skriver en alen lang ønskeliste hvor der står hvad man skal købe i hvilken farve, hvor henne og hvad det koster i kroner og ører. Det er bare ALT for meget, altså man må da blive glad for det man får, og ikke sur over hvad man ikke får.

Mht Legekøkkenet, så tror jeg din datter bliver VILDT glad for det! Det var min datter i alt fald, jeg tror hun var 1,5 år da hun fik sit og hun ELSKEDE det. Det fylder da ikke sådan helt vildt, og i må da have et hjørne eller noget hvor det kan stå? Ellers aflever det tilbage og sig tak, men nej tak!

Husk det er en gave! Ikke en lønseddel eller andet man har krav på!

Kæmpe knus!

enig

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

Det er jo bare ønsker - ergo kan man ikke forlange at få det der står

Børn er generelt meget glade for at lege med køkkenting - det er da et af de største hit på mit arbejde hos de helt små

Anmeld

22. september 2010

Maja88

et køkken er vel også legetøj???

Min niece på 1 år elsker sit køkken

Anmeld

22. september 2010

Mor-til-asta-09

Jeg vil da absolut synes du er lidt utaknemmelig. Folk kommer med gaver, som de ved hun kan få nytte af. Og ja et legetøjs køkken er ude i fremtiden, men min datter fik også et i 1 års gave i august. Og vi har slået det op, og hun bruger det bare så meget selvom hun kun er 1 år. Og det er faktisk også det fra OBH..

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

Jeg synes ofte at man bliver for forvent når det kommer til gaver. Kan huske en jul hvor der var børn og vi havde købt et spil til drengen på ca. 5 år til pc'en.. Han pakkede op vendte sig om til sin mor og hans reaktion var følgende: "Aihh moar... det havde jeg jo ikke ønsket mig" - tror nok jeg fik en meget dårlig smag i munden dér

Anmeld

22. september 2010

SoffiLine

JordbærBlomst skriver:

Jeg synes ofte at man bliver for forvent når det kommer til gaver. Kan huske en jul hvor der var børn og vi havde købt et spil til drengen på ca. 5 år til pc'en.. Han pakkede op vendte sig om til sin mor og hans reaktion var følgende: "Aihh moar... det havde jeg jo ikke ønsket mig" - tror nok jeg fik en meget dårlig smag i munden dér

Det er godt nok ytaknemlig at sige sådan! 

Det er bare en ubehagelig følelse man får indeni, når der blir sagt sådan!

Anmeld

22. september 2010

qp

Smid køkkenet i den blå avis til 400 kr og køb et gyngestativ, så undgår du konfrontationen med din svigerinde og får det du ønskede dig - så skulle den jo være ude af verden

Anmeld

22. september 2010

betski

BabyStella! skriver:

Hej!

I går blev min datter 1 år, og vi havde en masse venner og familie på besøg. Og jeg er så skuffet over gaverne

Hvorfor spør´ folk hvad man ønsker sig til sit barn? Vi har ikke ønsket os andet end et gyngestativ, penge eller tøj/ legetøj. Hvorfor kommer min svigerinde, svoger og svigerfar så med et legetøjskøkken? Troede først at det var fordi de ikke havde råd til og købe et gyngestativ, men det her køkken står til 600 kr.! Det er et OBH nordica med 40 dele. Det er virkelig fint, men hun kan jo ikke bruge det før hun blir 3 år! Desuden har vi ikke plads til det. Så nu kan det stå på loftet, indtil vi har får ryddet op på hendes værelse.

Århh ha! Jeg er så utaknemmelig, men forstår bare ikke hvorfor folk spør´ hvad hun ønsker sig og så kommer de med noget helt stik modsat!

Så ta´ istedet min lillebror; ham regner med ikke med og få noget fra - det kan han ikke finde ud af sådan noget med gaver, så der plejer jeg og købe et par ekstra til jul og skrive hans navn på Men igår kom han med den bedste gave af dem alle; Han hjalp med og lave boller, kage, dække bord og se efter fødselaren

Det er en gave, man kan bruge - ja, og så lige et gyngestativ

Hmm tænker bare om legekøkken ikke er legetøj. Måske du næste gang skal være lidt mere specifik omkring ønskerne. Jeg selv ville blive enormt glad for så fin en gave og synes at det gyngestativ er meget at ønske sig. ja det var min første tanke...

Anmeld

22. september 2010

Sjl-msl-Mkl

duddi. skriver:

Hmm tænker bare om legekøkken ikke er legetøj. Måske du næste gang skal være lidt mere specifik omkring ønskerne. Jeg selv ville blive enormt glad for så fin en gave og synes at det gyngestativ er meget at ønske sig. ja det var min første tanke...

Unskyld men køkkenet kostede 600 og gyngestativet kostede 350 kr. så måske ville det have været billgere at købe det der var ønsket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.