Hej!
I går blev min datter 1 år, og vi havde en masse venner og familie på besøg. Og jeg er så skuffet over gaverne 
Hvorfor spør´ folk hvad man ønsker sig til sit barn? Vi har ikke ønsket os andet end et gyngestativ, penge eller tøj/legetøj. Hvorfor kommer min svigerinde, svoger og svigerfar så med et legetøjskøkken? Troede først at det var fordi de ikke havde råd til og købe et gyngestativ, men det her køkken står til 600 kr.! Det er et OBH nordica med 40 dele. Det er virkelig fint, men hun kan jo ikke bruge det før hun blir 3 år! Desuden har vi ikke plads til det. Så nu kan det stå på loftet, indtil vi har får ryddet op på hendes værelse.
Århh ha! Jeg er så utaknemmelig, men forstår bare ikke hvorfor folk spør´ hvad hun ønsker sig og så kommer de med noget helt stik modsat! 
Så ta´ istedet min lillebror; ham regner med ikke med og få noget fra - det kan han ikke finde ud af sådan noget med gaver, så der plejer jeg og købe et par ekstra til jul og skrive hans navn på
Men igår kom han med den bedste gave af dem alle; Han hjalp med og lave boller, kage, dække bord og se efter fødselaren 
Det er en gave, man kan bruge - ja, og så lige et gyngestativ 
Anmeld