Utaknemmelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.932 visninger
49 svar
0 synes godt om
22. september 2010

BabyStella!

Hej!

I går blev min datter 1 år, og vi havde en masse venner og familie på besøg. Og jeg er så skuffet over gaverne

Hvorfor spør´ folk hvad man ønsker sig til sit barn? Vi har ikke ønsket os andet end et gyngestativ, penge eller tøj/legetøj. Hvorfor kommer min svigerinde, svoger og svigerfar så med et legetøjskøkken? Troede først at det var fordi de ikke havde råd til og købe et gyngestativ, men det her køkken står til 600 kr.! Det er et OBH nordica med 40 dele. Det er virkelig fint, men hun kan jo ikke bruge det før hun blir 3 år! Desuden har vi ikke plads til det. Så nu kan det stå på loftet, indtil vi har får ryddet op på hendes værelse.

Århh ha! Jeg er så utaknemmelig, men forstår bare ikke hvorfor folk spør´ hvad hun ønsker sig og så kommer de med noget helt stik modsat!

Så ta´ istedet min lillebror; ham regner med ikke med og få noget fra - det kan han ikke finde ud af sådan noget med gaver, så der plejer jeg og købe et par ekstra til jul og skrive hans navn på Men igår kom han med den bedste gave af dem alle; Han hjalp med og lave boller, kage, dække bord og se efter fødselaren

Det er en gave, man kan bruge - ja, og så lige et gyngestativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

mor-til-vanessa

BabyStella! skriver:

&quo

Hej!

I går blev min datter 1 år, og vi havde en masse venner og familie på besøg. Og jeg er så skuffet over gaverne

Hvorfor spør´ folk hvad man ønsker sig til sit barn? Vi har ikke ønsket os andet end et gyngestativ, penge eller tøj/legetøj. Hvorfor kommer min svigerinde, svoger og svigerfar så med et legetøjskøkken? Troede først at det var fordi de ikke havde råd til og købe et gyngestativ, men det her køkken står til 600 kr.! Det er et OBH nordica med 40 dele. Det er virkelig fint, men hun kan jo ikke bruge det før hun blir 3 år! Desuden har vi ikke plads til det. Så nu kan det stå på loftet, indtil vi har får ryddet op på hendes værelse.

Århh ha! Jeg er så utaknemmelig, men forstår bare ikke hvorfor folk spør´ hvad hun ønsker sig og så kommer de med noget helt stik modsat!

Så ta´ istedet min lillebror; ham regner med ikke med og få noget fra - det kan han ikke finde ud af sådan noget med gaver, så der plejer jeg og købe et par ekstra til jul og skrive hans navn på <mce:scriptt;" align="absMiddle" class="ForumLinkedImage"/> Men igår kom han med den bedste gave af dem alle; Han hjalp med og lave boller, kage, dække bord og se efter fødselaren

kan du ikke bare bytte det køkken.

tror ikke folk køber noget man ikke ønsker sig for at være tarvelige.

Anmeld

22. september 2010

bagger26

Vil bare lige sige, at min søn fik et legekøkken til hans 1 års fødselsdag og han har elsket det fra dag et, tror han leger med det hver dag og han bliver snart 3, så hun kan sagtens bruge det nu, det er bare med at finde pladsen til det..

Anmeld

22. september 2010

Kvindemin

BabyStella! skriver:

Hej!

Så ta´ istedet min lillebror; ham regner med ikke med og få noget fra - det kan han ikke finde ud af sådan noget med gaver, så der plejer jeg og købe et par ekstra til jul og skrive hans navn på Men igår kom han med den bedste gave af dem alle; Han hjalp med og lave boller, kage, dække bord og se efter fødselaren

Forstår da hvad du mener. Utaknemmelig, pyt skidt - sådan er det engang imellem Men hvor gammel blev din datter, 2 år? Så vil hun da elllllskeee sådan et fint køkken, og du vil få en masse tid til dig selv

Tillykke med hende i hvert fald..

Anmeld

22. september 2010

BabyStella!

mor-til-vanessa skriver:

Har så dårligt at forhold til min svigerinde, så mistænker hende for at ha´ købt det, bare for at pisse mig af

Men jo, må mande mig op og høre efter en kvittering.

Anmeld

22. september 2010

CiSo

mor-til-vanessa skriver:

Enig.

Det kunne være de selv syntes det var en skide god gave, de havde tænkt meget over.  

- og det er da dejligt også at have noget hun kan få glæde af når hun bliver lidt ældre.

Anmeld

22. september 2010

BabyStella!

Chritinap skriver:

Forstår da hvad du mener. Utaknemmelig, pyt skidt - sådan er det engang imellem Men hvor gammel blev din datter, 2 år? Så vil hun da elllllskeee sådan et fint køkken, og du vil få en masse tid til dig selv

Tillykke med hende i hvert fald..

1 år blev hun

Anmeld

22. september 2010

BabyStella!

sophieamalia skriver:

Enig.

Det kunne være de selv syntes det var en skide god gave, de havde tænkt meget over.  

- og det er da dejligt også at have noget hun kan få glæde af når hun bliver lidt ældre.

Ja, måske. Det er nok oz bare mig, som var så opsat på og få det gyngestativ, fordi det var det eneste vi manglede og ønskede os, og så kommer de med et køkken istedet.

Anmeld

22. september 2010

ekzunz

Ja, du lyder faktisk lidt utaknemmelig. Jeg bryder mig ikke om at give penge i gave, og da slet ikke til en 1 årig, men det er jo forskelligt fra familie til familie...

Jeg synes det lyder som en fin gave, og man behøver altså ikke være 3 år før man synes det er sjovt med et legekøkken, hun skal bare være store nok til at stå op af det, så er hun igang med at lave mad - hun bliver lykkelig for det køkken....

Op med humøret og vær glad for at du har en familie som ønsker at fejre din datter og give hende gaver. Dejlig bror du har dig, det er altid godt at blive positivt overrasket..

Anmeld

22. september 2010

Silas&Mille

Jeg kan sagtens følge dig når det kommer til ønskesedlen. Forstår heller ikke hvad folk vil med en ønskeseddel hvis de alligevel ikke gider købe noget af det.

Men jeg tror da nok lillepigen kan få lidt glæde af sådan et køkken allerede nu og det vil da bare blive bedre og bedre.

Men hvis du virkelig ikke vil have det, så er der ikke andet for end at spørge efter en kvittering og få det byttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.