Jeg spørger altid efter en ønskeliste. Hvis der så ikke lige er noget derpå jeg har lyst/råd til at give så finder jeg selv på noget. Det er jo en "ønskeliste" ikke en "nu er du forpligtet og SKAL købe det her-liste"
Hvis folk så ikke bliver glade for tingene, så kan de jo bare smide dem ud. Altså de har jo ikke "mistet" noget, da man i min verden ALDRIG har "ret" til at få en gave, men derimod at en gave er, ja en gave, og så kan man jo tage imod den eller lade værre!
Jeg kender folk der skriver en alen lang ønskeliste hvor der står hvad man skal købe i hvilken farve, hvor henne og hvad det koster i kroner og ører. Det er bare ALT for meget, altså man må da blive glad for det man får, og ikke sur over hvad man ikke får.
Mht Legekøkkenet, så tror jeg din datter bliver VILDT glad for det! Det var min datter i alt fald, jeg tror hun var 1,5 år da hun fik sit og hun ELSKEDE det. Det fylder da ikke sådan helt vildt, og i må da have et hjørne eller noget hvor det kan stå? Ellers aflever det tilbage og sig tak, men nej tak!
Husk det er en gave! Ikke en lønseddel eller andet man har krav på!
Kæmpe knus!
Anmeld