Utaknemmelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

AnneBJ

Når mine niecer (på 3 år og på knapt et år) ønsker sig gaver, så ønsker de sig det samme af ALLE... Så jeg sætter en ære i, at vi selv har tænkt over hvad vi skulle købe til dem fremfor at komme med samme som alle andre. I sommers da vi skulle til tre-års føsdag, ønskede hun sig udendørs legetøj - tror nok hun fik de første 4 bolde..
Så spørg da om de ikke har en kvittering, hvis det ikke lige er noget for Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Thalia

Hvorfor Søren kan man ikke bruge et køkken før man er 3?

Begge mine drenge har leget med legekøkken siden de var i stand til at rejse sig ved det. Victor på 1½ år bager dagligt kager til os, og Sebastian har bamsene med til bords når der bliver stegt gulerødder og tomater.

Legekøkkenet er den eneste legetøjsdims på drengenes værelse som bare bliver ved og ved og ved med at være et hit. Eneste problem er at vi har et lille usselt plastik køkken, og jeg drømmer om at købe det store lækre IKEA legekøkken til dem

Anmeld

22. september 2010

bagger26

BabyStella! skriver:

Ja, måske. Det er nok oz bare mig, som var så opsat på og få det gyngestativ, fordi det var det eneste vi manglede og ønskede os, og så kommer de med et køkken istedet.

Tror faktisk helt ærligt, at hun som 1 årige vil få meget mere ud af et legekøkken, end et gyndestativ..

Anmeld

22. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Sådan har jeg da også haft det engang i mellem. Men spørg da efter kviteringen, det kan man sagtens tillade sig.

Anmeld

22. september 2010

Chewy

Puha, jeg synes den er lidt svært. Egentlig var min første følelse, at du skulle skamme dig Man køber da ikke en gave til 600 kr. for at pisse nogen af?!

Og ja, så har jeg den holdning, at det er fint med ønsker, men man kan ikke bestille gaver på den måde, og folk har jo købt gaven(erne) af en årsag. Det er jo charmen ved at give/modtage gaver.

Anmeld

22. september 2010

Sjl-msl-Mkl

bagger26 skriver:

Tror faktisk helt ærligt, at hun som 1 årige vil få meget mere ud af et legekøkken, end et gyndestativ..

Anmeld

22. september 2010

BabyStella!

Thalia skriver:

Hvorfor Søren kan man ikke bruge et køkken før man er 3?

Begge mine drenge har leget med legekøkken siden de var i stand til at rejse sig ved det. Victor på 1½ år bager dagligt kager til os, og Sebastian har bamsene med til bords når der bliver stegt gulerødder og tomater.

Legekøkkenet er den eneste legetøjsdims på drengenes værelse som bare bliver ved og ved og ved med at være et hit. Eneste problem er at vi har et lille usselt plastik køkken, og jeg drømmer om at købe det store lækre IKEA legekøkken til dem

Min datter kan ikke rejse sig op endnu, og heller ikke gå - hun møver sig frem på numsen.

Og egentlig var min point med indlægget og høre hvorfor folk beder om ønskeliste?

Anmeld

22. september 2010

Thalia

Chewy skriver:

Puha, jeg synes den er lidt svært. Egentlig var min første følelse, at du skulle skamme dig Man køber da ikke en gave til 600 kr. for at pisse nogen af?!

Og ja, så har jeg den holdning, at det er fint med ønsker, men man kan ikke bestille gaver på den måde, og folk har jo købt gaven(erne) af en årsag. Det er jo charmen ved at give/modtage gaver.

Den er jeg nok også lidt med på. Altså at ønskesedler ikke er det samme som bestillingssedler - og et gyngestativ er altså et stort og dyrt ønske, og oven i købet noget barnet ikke kan bruge alene før om flere år.

Anmeld

22. september 2010

CiSo

BabyStella! skriver:

Ja, måske. Det er nok oz bare mig, som var så opsat på og få det gyngestativ, fordi det var det eneste vi manglede og ønskede os, og så kommer de med et køkken istedet.

man kan jo ikke få alt hvad man ønsker sig i denne verden, og hvis det er så må i jo bare spare sammen til sådan et gyngestativ?

Min kusine ønskede sig også nogle forskellige ting til sin søn, her da han fyldte 2 år, der var ikke rigtig nogle af de ting, jeg tænkte at jeg ville give ham... Fordi der var en helt bestemt ting jeg vidste han skulle have, en mcqueen bil. Da vi før havde snakket om det, bare mig og ham og så ved jeg han elsker bilen.. Så det fik han, og drengen var oven ud lykkelig.

Måske kunne det være de også havde tænkt sådan, altså at hun sikkert ville blive rigtig glad for at have sådan et lege køkken, også når hun bliver ældre.

men som sagt, kan du jo også bytte det..

jeg håber du finder ud af det.

Anmeld

22. september 2010

BabyStella!

Chewy skriver:

Så ville jeg hellere ha´ haft en gave som min lillebrors Jeg blir´ lige så glad for "billige" gaver som dyre, og det overraskede mig oz hvor meget det havde kostet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.