Hva' ønsker I jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ja, det er sgu egentlig ret vildt at tænke på der kun er 3 mdr. til jul. Men jeg elsker simpelthen den højtid, det er da bare sååå hyggeligt - julelys i hele byen, og god mad juleaften...mums!

Jeg ønsker mig et tæppe fra HAY med uld filtkugler, og et par nye gummirøjsere fra Ilse Jacobsen i lilla... har de sorte, men de er da alt for råfede i lilla

Ps. I øvrigt en fed taske, men KORS hvor er det mange penge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tilmeldt skriver:

Jeg var i Tiger den anden dag, og der havde de et vækkeur, hvor der sidder en propel på, og når uret ringer, så flyder propellen ud i rummet, og så skal du op og sætte propellen på uret igen, før det stopper med at ringe!!

Det var da genialt!!griner..

Hahahaha, gud hvor smart! Det er da vist sådan et jeg skal have fat i til min store datter på snart 6 år.... så kan det være hun kan komme ud af sengen om morgenen

Anmeld

22. september 2010

betski

Carina87 skriver:

http://www.gadgets.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&pfrom=&pto=&keywords=v%E6kkeur&x=0&y=0

Kender problemet. Her er et tip til nogle sjove og effektive vækkeure

Hehe tak for linket, ser ud til jeg må ønske mig et af dem...... selv om en mand nu alligevel lyder mere tiltalende

Anmeld

22. september 2010

betski

MaybeMe skriver:

Ellers kan man få et vækkeur med hjul på... Når det så ringer drøner det ned af sengebordet, og kører rundt i hele lokalet med høj sirene... Det burde kunne få de fleste ud af sengen.

Kan desværre ikke finde linket med videoen af den, men overvejer at købe det selv

Fnis... desværre har jeg ingen gulvplads på mit lille hummer. Der er kun liiiiiige plads til sengen. Ellers et sjovt forslag

Anmeld

22. september 2010

Silas&Mille

Her ønsker vi os en del ting til bettemusen, da h?n er sat til at komme den 4. januar ellers nogle af de sædvanlige ting som diverse bøger og de små ting man mangler til hjemmet.

Jeg har fødselsdag i midten af november og der lyder ønskesedlen også på ting til bettemusen

I min familie er vi stort set gået fra at give julegaver, så kan vi i stedet bruge pengene på at købe nogle af de ting vi mangler. Det er bedsteforældre og kærestens familie dog ikke helt med på så der får vi stadig gaver hele vejen rundt

Men tror dog der kommer lidt gang i julehandlen i min familie igen når bettemusen kommer til verden. H?n er jo så omkring 11 måneder til jul næste år, så der får h?n nok et par gaver eller 20 fra diverse bedsteforældre og oldeforældre

Anmeld

22. september 2010

<3

Tjuhl skriver:

jeg tror jeg skal ønske mig en rigtig fin pibe i år. Jeg ville sådan ønske jeg kunne ryge på den uden der skete dårlige ting med le body, men sådan er verden jo ikke indrettet, så jeg skal bare have en at sidde og bappe lidt på og se klog ud Jeg har bare en meget stærk fornemmelse af, at eksamensopgaver og den slags ville blive skrevet meget hurtigere med en pibe i munden...

Så er den her FB gruppe lige noget for dig!

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Folk-der-peger-med-piber-har-altid-ret/198092334887?ref=ts

Anmeld

22. september 2010

<3

Åh jeg ønsker mig: sne til jul, en hyggelig jul, CD'ere og bøger... Som altid! Kan ikke få nok, øhm... verdensfred, og ej har ikke de store ønsker. vi sparer op til nyt badeværelse og det koster knaster så det er i virkeligheden det jeg ønsker mig Et nyt badeværelse med karbad og gulvvarme og hele molevitten

Anmeld

22. september 2010

henh01

åh jeg elsker også bare julen særligt i år hvor min store datter er hos mig og lillemanden ligeså der gerne burde komme ud her i nov.

Hos os gør vi et stort nummer ud af at hygge sammen med bagning, oppyntning mv. Og i år - på barsel - og med begge børn skal der rigtig råhygges.

Er begyndt at tænke i ønsker - har fødselsdag d. 26 dec - så der skal alligevel en del ønsker til, men indtil videre ønsker jeg mig Global knive og coco chanel parfumen der er ved at løbe tør. Men skal helt sikker følge med her og få lidt inspiration til gaver der ikke kun er til hjemmet og mine børn

Anmeld

22. september 2010

oo

Kirle skriver:

Så er den her FB gruppe lige noget for dig!

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Folk-der-peger-med-piber-har-altid-ret/198092334887?ref=ts

jæs sir!

Anmeld

22. september 2010

oo

misslea skriver:

Hahah Trine - det er fandme et fedt ønske!!!! Jeg kan sagtens se mig dig for mig - sidde med en pibe i munden og skrive kloge ord på din opgave  

jeg tror virkelig en pibe ville ændre mit liv radikalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.