Hva' ønsker I jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Miamaja

Hmmm jeg har liiige faaet det jeg onskede mig og kan simpelthen ikke finde paa noget..... og det ligner mig ellers ikke Men der er jo et par maaneder endnu, saa jeg finder garanteret paa noget jeg ikke kan 'leve uden'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Belinda83

Uha ELSKER julen og er altid i god tid med at planlægge julen for at vi kan nyden den mest muligt, så ønskelisterne er også lavet (jeg har fødselsdag i okt.) så der skal der jo også være lidt parat dertil  

I år ønsker jeg mig faktisk kun 2 personlige ting ellers resten er ting til vores hjem.

Jeg ønsker mig en ny halskæde med mit navn i (min gamle er knækket over, det var ellers min første julegave fra min datter ) og så ønsker jeg mig et par nye øreringe som passer til en halskæde som jeg har arvet af min svigermor. Ellers er det ting som jeg kunne tænke mig til vores hjem fx. gulvvase med tørret grene fra ikea, ny galvlampe, en global magnet skinne mere (vi har en i forvejen men det er kun havldelen af vores globalknive der hænger på den da vi har så mange) flere george jensen lysholder til juletræ - ja sådan nogle forsskellige ting

Anmeld

23. september 2010

Lunae

Jeg har fødselsdag her d. 8 okt, så jeg er også i fuld gang med ønskesedlen

I år ønsker jeg mig:

Stine Goya spejl i sølv (har det i guld)
Georg Jensen margurit fingerring 18mm
Kyboe ur i hvid og guld 48mm
Marc jacobs parfume
Chloe parfume
Lille taske/clutch (gerne tiger of sweden)

Det er det, som er på ønskesedlen indtil nu

Anmeld

23. september 2010

Mira0911

Har ikke rigtig nogen ønsker... Mit største ønske er at flytte snart... Håber virkelig det bliver min/vores julegave... ;)

Anmeld

12. december 2010

Lunae

Maria. skriver:

...I Julegave i år?  Tænk at der kun er lidt over 3 måneder til juleaften..

Mit største ønske er en Mulberry Bayswater i OAK (Mindre kan selvfølgelig gøre det, men et ønske er et ønske.. )

Hva ønsker I jer??

Den vil jeg også have

Anmeld

12. december 2010

Maria.

Lunae skriver:

Den vil jeg også have

Den er også SÅ lækker!!

Anmeld

12. december 2010

Rosa

Jeg ønsker mig en vaccine mod livmoderhalskræft, og min mor har lovet at jeg får den 

Anmeld

12. december 2010

Tdittmann

Jeg ønsker mig nogle skindhandsker

Anmeld

12. december 2010

roenlund

Rosa skriver:

Jeg ønsker mig en vaccine mod livmoderhalskræft, og min mor har lovet at jeg får den 

Den troede jeg ikke man kunne få som voksen???

Anmeld

12. december 2010

Ellim

Det her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.