Hva' ønsker I jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Faith

Maria. skriver:

Hmm.. Ved det ikk.. Manden spurgte mig for noget tid siden "hva det var for en taske jeg ønskede mig.." Jeg har fødselsdag først i januar, og han har før givet mig en jule-fødselsdags-gave.. Hvem ved..

Uha det er spændende så. Håber du får den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Maria.

smillaluna skriver:

Uha det er spændende så. Håber du får den.

hehe.. Tak! Jeg bliver nok glad uanset hvad.. Han er god til at finde på gaver..

Hva ønsker du dig?

Anmeld

22. september 2010

misslea

Maria. skriver:

...I Julegave i år?  Tænk at der kun er lidt over 3 måneder til juleaften..

Mit største ønske er en Mulberry Bayswater i OAK (Mindre kan selvfølgelig gøre det, men et ønske er et ønske.. )

Hva ønsker I jer??

JEG ØNSKER MIG TING TIL MIIIIIIG SELV!!!!

Vil forsøge for en gang skyld at lade være med at ønske mig en masse praktiske ting!!!

Nu har jeg jo været gravid det meste af 2010, og jeg har bare SÅ meget brug for lækkert tøj, tasker, sko og skøn pleje til min krop og sjæl

Så her står der en masse gavekort på ønskelisten, men også mere konkrete ønsker såsom:

En LÆKKER regnfrakke (skal lige beslutte mig for hvilken)

Ole Henriksen nat + dagcreme

Ole Henriksen Lip Balm

Parfume: "Stella" fra Stella Mccartney

En strik cardigan fra Nørregaard

FlowerPot loftlampe i lilla

Et gavekort til min frisør

Gavekort til ansigtsbehandling

Og ja - så en masse gavekort til mine ynglings tøj- og skobutikker

Men ooorrk - der kommer meget mere på, jo tættere vi nærmer os på jul... heheh

Anmeld

22. september 2010

Happiness

duddi. skriver:

Et vækkeur der kan hive mig ud af sengen om morgen... har fået en trist tendens til at slukke for min alarm på telefonen og sover derefter lykkeligt videre (ligner mig slet slet ikke) Så jeg ønsker mig ikke mindre end et vækkeur der kan sparker mig ud af sengen. (forslag kunne jo være en skøn mand hehe)

Ellers har jeg ikke lige overvejet juleønsker endnu

Ellers kan man få et vækkeur med hjul på... Når det så ringer drøner det ned af sengebordet, og kører rundt i hele lokalet med høj sirene... Det burde kunne få de fleste ud af sengen.

Kan desværre ikke finde linket med videoen af den, men overvejer at købe det selv

Anmeld

22. september 2010

Sees

MaybeMe skriver:

Ellers kan man få et vækkeur med hjul på... Når det så ringer drøner det ned af sengebordet, og kører rundt i hele lokalet med høj sirene... Det burde kunne få de fleste ud af sengen.

Kan desværre ikke finde linket med videoen af den, men overvejer at købe det selv

Man kan også få et med sådan en "helikopter" på .. Så flyver den rundt i hele rummet og larmer som en gal, og stopper først når man har fanget den og sat den ned på selve uret igen.
Sov engang hos en veninde der havde sådan et, og jeg skal da love for at jeg kom ud af sengen

Anmeld

22. september 2010

Maria.

misslea skriver:

JEG ØNSKER MIG TING TIL MIIIIIIG SELV!!!!

Vil forsøge for en gang skyld at lade være med at ønske mig en masse praktiske ting!!!

Nu har jeg jo været gravid det meste af 2010, og jeg har bare SÅ meget brug for lækkert tøj, tasker, sko og skøn pleje til min krop og sjæl

Så her står der en masse gavekort på ønskelisten, men også mere konkrete ønsker såsom:

En LÆKKER regnfrakke (skal lige beslutte mig for hvilken)

Ole Henriksen nat + dagcreme

Ole Henriksen Lip Balm

Parfume: "Stella" fra Stella Mccartney

En strik cardigan fra Nørregaard

FlowerPot loftlampe i lilla

Et gavekort til min frisør

Gavekort til ansigtsbehandling

Og ja - så en masse gavekort til mine ynglings tøj- og skobutikker

Men ooorrk - der kommer meget mere på, jo tættere vi nærmer os på jul... heheh

Åhh ja.. Det kender jeg godt.. Mit klædeskab har også fået en gaveldig make-over!! Det trænger man altså til efter 9 måneder med baby i maven..

Anmeld

22. september 2010

Diana...

Gavekort til ønskebørn ha ha vi skal ud og have en barnevogn og det kunne vi godt bruge lidt hjælp til. 

Anmeld

22. september 2010

Faith

Maria. skriver:

hehe.. Tak! Jeg bliver nok glad uanset hvad.. Han er god til at finde på gaver..

Hva ønsker du dig?

Hmm ved det faktisk ikke rigtigt... Men noget lækkert til mig selv som ikke er til ungerne. Tøj, makeup, parfume og smykker. Hver gang jeg tager ud og shopper ender det sku altid med at jeg kommer hjem med noget til drengene i stedet for til mig selv. Sådan var det dælme ikke før man fik børn!

Anmeld

22. september 2010

Maria.

Vi står og skal snart flytte fra 85kvm, til 192kvm, så jeg ønsker mig gavekort til IKEA, ILVA mm. 
Det samme gør manden faktisk - Og jeg har fødselsdag 10 dage før juleaften, så fødselsdagsønskerne lyder lige sådan

Orh ja.. Så skal der lidt møbler til.. Lækkert.. Bare det var mig.. JEg kunne godt bruge bare et enkelt værelse mere..

Anmeld

22. september 2010

Sees

Maria. skriver:

Orh ja.. Så skal der lidt møbler til.. Lækkert..

Ja, det skal der .. Og hold da op, hvor jeg glæder mig til at gå og indrette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.