Hva' ønsker I jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Maria.

smillaluna skriver:

Hmm ved det faktisk ikke rigtigt... Men noget lækkert til mig selv som ikke er til ungerne. Tøj, makeup, parfume og smykker. Hver gang jeg tager ud og shopper ender det sku altid med at jeg kommer hjem med noget til drengene i stedet for til mig selv. Sådan var det dælme ikke før man fik børn!

Hmm.. Ja, det kender jeg godt.. Hurra for juleaften + fødselsdag - der kan man ikk rigtig ønske sig noget til ungerne.. hæhæ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Maria.

MamaMis. skriver:

Ja, det skal der .. Og hold da op, hvor jeg glæder mig til at gå og indrette

Flytter I fra lejlighed til hus eller?

Anmeld

22. september 2010

misslea

Maria. skriver:

Åhh ja.. Det kender jeg godt.. Mit klædeskab har også fået en gaveldig make-over!! Det trænger man altså til efter 9 måneder med baby i maven..

Nemlig.... NYE jeans eksempelvis og lækre bluser

Jeg har været heldig ikke at tage så meget på, så jeg har faktisk kunne gå i ret alm. tøj!!! Meeeen jeg har slet ikke købt noget nyt, da jeg hellere vil vente og se, hvordan min krop ser ud, når vores bebs er kommet ud

Så derfor så glæææder jeg mig en ordentlig omgang shopping om et par måneder, når kroppen er ved at være sig selv igen

Anmeld

22. september 2010

Sees

Maria. skriver:

Flytter I fra lejlighed til hus eller?

Ja, fra et lille rækkehus, til hus .. Det bliver skønt

Anmeld

22. september 2010

duddi. skriver:

Et vækkeur der kan hive mig ud af sengen om morgen... har fået en trist tendens til at slukke for min alarm på telefonen og sover derefter lykkeligt videre (ligner mig slet slet ikke) Så jeg ønsker mig ikke mindre end et vækkeur der kan sparker mig ud af sengen. (forslag kunne jo være en skøn mand hehe)

Ellers har jeg ikke lige overvejet juleønsker endnu

Jeg var i Tiger den anden dag, og der havde de et vækkeur, hvor der sidder en propel på, og når uret ringer, så flyder propellen ud i rummet, og så skal du op og sætte propellen på uret igen, før det stopper med at ringe!!

Det var da genialt!!griner..

Anmeld

22. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg tror jeg skal ønske mig en rigtig fin pibe i år. Jeg ville sådan ønske jeg kunne ryge på den uden der skete dårlige ting med le body, men sådan er verden jo ikke indrettet, så jeg skal bare have en at sidde og bappe lidt på og se klog ud Jeg har bare en meget stærk fornemmelse af, at eksamensopgaver og den slags ville blive skrevet meget hurtigere med en pibe i munden...

Hahah Trine - det er fandme et fedt ønske!!!! Jeg kan sagtens se mig dig for mig - sidde med en pibe i munden og skrive kloge ord på din opgave  

Anmeld

22. september 2010

Thalia

Jeg har fødselsdag den 10. oktober så jeg er faktisk allered ret langt med ønskelisten for i år

Lige nu står APad øverst på min liste - eller en Samsung Galaxy Tablet, men jeg tror ikke sidstnævnte når at komme på markedet i tide.

Og ellers er der vist rigtig mange ting til hjemmet jeg ønsker mig. Jeg har tidligere været slem til at ønske mig oplevelser eller gavekort til spabehandlinger og den slags, men jeg når aldrig at få dem brugt. Med to småbørn i huset og fuldtidsarbejde ved siden af er der bare ikke ret meget tid til den slags - og den fritid jeg har vil jeg faktisk hellere bruge sammen med mand og børn

Anmeld

22. september 2010

Dinna88

duddi. skriver:

Et vækkeur der kan hive mig ud af sengen om morgen... har fået en trist tendens til at slukke for min alarm på telefonen og sover derefter lykkeligt videre (ligner mig slet slet ikke) Så jeg ønsker mig ikke mindre end et vækkeur der kan sparker mig ud af sengen. (forslag kunne jo være en skøn mand hehe)

http://www.youtube.com/watch?v=OJYkvymapCk

I den video er der et optimalt vækkeur! Man er tvunget til at stå op for at slukke det fordi det stikker af.

Anmeld

22. september 2010

CA

duddi. skriver:

http://www.gadgets.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&pfrom=&pto=&keywords=v%E6kkeur&x=0&y=0

Kender problemet. Her er et tip til nogle sjove og effektive vækkeure

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

Dinna88 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=OJYkvymapCk

I den video er der et optimalt vækkeur! Man er tvunget til at stå op for at slukke det fordi det stikker af.

Haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.