Hva' ønsker I jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.258 visninger
72 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Maria.

...I Julegave i år?  Tænk at der kun er lidt over 3 måneder til juleaften..

Mit største ønske er en Mulberry Bayswater i OAK (Mindre kan selvfølgelig gøre det, men et ønske er et ønske.. )

Hva ønsker I jer??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

betski

Et vækkeur der kan hive mig ud af sengen om morgen... har fået en trist tendens til at slukke for min alarm på telefonen og sover derefter lykkeligt videre (ligner mig slet slet ikke) Så jeg ønsker mig ikke mindre end et vækkeur der kan sparker mig ud af sengen. (forslag kunne jo være en skøn mand hehe)

Ellers har jeg ikke lige overvejet juleønsker endnu

Anmeld

22. september 2010

Sees

Vi står og skal snart flytte fra 85kvm, til 192kvm, så jeg ønsker mig gavekort til IKEA, ILVA mm. 
Det samme gør manden faktisk - Og jeg har fødselsdag 10 dage før juleaften, så fødselsdagsønskerne lyder lige sådan

Anmeld

22. september 2010

Mette Nexø

Puha synes julen er ved at være lidt overdrevet med gaver, på min ønskeseddel står en clockradio, er jo tanken der tæller.

Anmeld

22. september 2010

Faith

Maria. skriver:

...I Julegave i år?  Tænk at der kun er lidt over 3 måneder til juleaften..

Mit største ønske er en Mulberry Bayswater i OAK (Mindre kan selvfølgelig gøre det, men et ønske er et ønske.. )

Hva ønsker I jer??

Wow den er flot! Hva koster sådan en fætter?

Anmeld

22. september 2010

Maria.

smillaluna skriver:

Wow den er flot! Hva koster sådan en fætter?

5500,-

Anmeld

22. september 2010

Faith

Maria. skriver:

5500,-

Nøj.  Men lækker det er den sku. Frygteligt når man bare MÅ eje noget. Tror du du får den?

Anmeld

22. september 2010

Maria.

smillaluna skriver:

Nøj.  Men lækker det er den sku. Frygteligt når man bare MÅ eje noget. Tror du du får den?

Hmm.. Ved det ikk.. Manden spurgte mig for noget tid siden "hva det var for en taske jeg ønskede mig.." Jeg har fødselsdag først i januar, og han har før givet mig en jule-fødselsdags-gave.. Hvem ved..

Anmeld

22. september 2010

oo

jeg tror jeg skal ønske mig en rigtig fin pibe i år. Jeg ville sådan ønske jeg kunne ryge på den uden der skete dårlige ting med le body, men sådan er verden jo ikke indrettet, så jeg skal bare have en at sidde og bappe lidt på og se klog ud Jeg har bare en meget stærk fornemmelse af, at eksamensopgaver og den slags ville blive skrevet meget hurtigere med en pibe i munden...

Anmeld

22. september 2010

Valle81

Mette Nexø skriver:

Puha synes julen er ved at være lidt overdrevet med gaver, på min ønskeseddel står en clockradio, er jo tanken der tæller.

Faktisk ret ening:0)

Manden og jeg giver ikek hinanden gaver - og ellers er der kun gaver fra min mor og far - og vi ønsker os penge da vi skal til at hve ny seng og babyting til den lille ny kommer. Anton er ikke vokset ud af noget endnu - så vi skal have ny tremmeseng - madras til barnevogn osv osv:0) Så der bliver udskrivninger nok:0)

Jeg elsker julen - men synes om dig også gaveræset er helt ustyrligt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.