Av av aaaaav - har i andre også oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Magsen

Hey igen :p ..

Fik ikke lige skrevet igår ..

men var jo til lægen og spurgte ham så om alt det der.. og det ER kun fordi man er kommet så langt og barnet lægger sig længere og længere ned .. han sagde bare man ku prøve at lave nogle øvelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

Hey igen :p ..

Fik ikke lige skrevet igår ..

men var jo til lægen og spurgte ham så om alt det der.. og det ER kun fordi man er kommet så langt og barnet lægger sig længere og længere ned .. han sagde bare man ku prøve at lave nogle øvelser

Heysa...

Ja - det var nemlig også dét, jeg regnede med!!!

Og ja - der er jo ikke lang tid til - så selvfølgelig gør kroppen sig klar... men uusssh manner, tænk at det skal gøre SÅ ondt.. hahah!!!

Anmeld

23. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Heysa...

Ja - det var nemlig også dét, jeg regnede med!!!

Og ja - der er jo ikke lang tid til - så selvfølgelig gør kroppen sig klar... men uusssh manner, tænk at det skal gøre SÅ ondt.. hahah!!!

Neej der er overhovedet ikke lang tid for dig :p ..

hvis jeg skal gå helt til termin så er der jo et stykke tid endnu :/ .. men ja precis hehe

Anmeld

23. september 2010

h_bernie

Kender følelsen er 34+3 i dag og har lige været ved jordemoder. Måtte også lige høre hende om de smerter, for dem har jeg haft mange af i nat. Følte ikke jeg kunne samle benene af bare smerte. AV for pokker. Hun sagde også bare at det var fordi barnet nu lå så langt nede i bækkenet. Jamen det er jo skønt, specielt med de mange uger endnu. Kan ikke mindes at have haft disse smerter ved min søn, men men det har jeg sikkert bare glemt

Anmeld

23. september 2010

misslea

h_bernie skriver:

Kender følelsen er 34+3 i dag og har lige været ved jordemoder. Måtte også lige høre hende om de smerter, for dem har jeg haft mange af i nat. Følte ikke jeg kunne samle benene af bare smerte. AV for pokker. Hun sagde også bare at det var fordi barnet nu lå så langt nede i bækkenet. Jamen det er jo skønt, specielt med de mange uger endnu. Kan ikke mindes at have haft disse smerter ved min søn, men men det har jeg sikkert bare glemt

Ja av av av.... Det kom fra den ene dag til den anden...

Føler, at der er nogen, der har stukket en kæmpe telefon op melem benene på mig... ikke særlig rart

Men jeg trøster mig med, at det snart er overstået....

Håber ikke, at du skal rende rundt med de smerter resten af tiden... for puha - så kan tiden godt føles lang....

Mange hilsner fra Lea  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.