Av av aaaaav - har i andre også oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Ihh sådan har jeg følt det siden hovedet lagde sig fast omkring uge 34/35  og ja det føles sku som om man har fået 1000 straffespark dernede

Og det med at skulle løfte benet for at få bukser på er lidt af et helvede, samtidig med at min mave stort set er en stor plukve 24/7  heldigvis lige som dig, uden de store smerter..

Uuuhh jeg er ikke den eneste kan jeg godt høre... puha, av av!!!

Der er jo nok ikke så meget at stille op, andet end at bide det i sig, og glæde sig over, at det heldigvis snart er slut... heheh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

misslea

Zette skriver:

mærkes det ikke som sådan nogle stød? Som kommer random? 

Det husker jeg bare som var det igår - meget meget LIDT sjovt for ens underliv.

Jooo... eller - det er lidt svært at forklare..... det er ligesom stød op gennem skridtet og ud i lysken... især når jeg går eller står!!! Jøsses, det gr ondt!!! Det går især ned i højre ben...

Anmeld

21. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Uuuhh jeg er ikke den eneste kan jeg godt høre... puha, av av!!!

Der er jo nok ikke så meget at stille op, andet end at bide det i sig, og glæde sig over, at det heldigvis snart er slut... heheh!!

Helt sikkert kunne godt tænke mig baby snart kom ud, men alligevel vil jeg gerne passere terminen...

Er faldet lidt for datoen 10.10.10.... Man har vel lov at håbe

Anmeld

21. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert kunne godt tænke mig baby snart kom ud, men alligevel vil jeg gerne passere terminen...

Er faldet lidt for datoen 10.10.10.... Man har vel lov at håbe

Hehehe... ja den er min familie også faldet pladask for - det vil så betyde, at jeg skal gå 6 dage over tid... og lige nu, så synes jeg, at der erlaaang tid til d. 10 okt

Anmeld

21. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Hehehe... ja den er min familie også faldet pladask for - det vil så betyde, at jeg skal gå 6 dage over tid... og lige nu, så synes jeg, at der erlaaang tid til d. 10 okt

Jaaa  men som man så pænt får at vide, kan det gå 14 dage begge veje, så vil nu bare gerne lægge 5 dage til og så vupti.. lækker baby

Anmeld

21. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Jaaa  men som man så pænt får at vide, kan det gå 14 dage begge veje, så vil nu bare gerne lægge 5 dage til og så vupti.. lækker baby

Jaaah lige præcis.... man kan slet ikke forvente, at lille bebs kommer til terminen... så tålmodigheden længe leve

Anmeld

21. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Jaaah lige præcis.... man kan slet ikke forvente, at lille bebs kommer til terminen... så tålmodigheden længe leve

Ja synes det er helt vildt svært at forholde sig til at der ikke er en fast dato og evt. tidspunkt hæhæ...

Jeg ved hvornår jeg har fødselsdag, hvilken dag julen rammer og alt mulig andet... ihhh

Anmeld

21. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Ja synes det er helt vildt svært at forholde sig til at der ikke er en fast dato og evt. tidspunkt hæhæ...

Jeg ved hvornår jeg har fødselsdag, hvilken dag julen rammer og alt mulig andet... ihhh

Ja - det må man bare leve med... hihi

Anmeld

22. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Ja - som nogle af jer måske ved, så er der ikke lang tid til, at vores lille pige kommer til verden...!!! Jeg er nu 38+1, og har bare haft verdens skønneste graviditet uden nogle forer for gener!!! Dog prøvede vores lille drillepnd derinde at komme ud i 34. uge, men fik det heldigvis stoppet ved at ligge ned i 3 uger!!!

Nu er jeg jo så på benene igen, og har været det ca. 1½ uges tid...!!!

jeg er begyndt at have SÅ MEGA ONDT i lysken og skambenet, og har bare generelt virkelig ondt mellem benene.... - JAA det føles faktisk som om, at nogle har skubbet en kæmpe pæl op i skridtet på mig..... AV AV AV!!!!!

Er der nogle, som har oplevet dette sent i graviditeten....? Og kan det måske tyde på, at noget er på vej??? Eller skal jeg mon rende rundt sådan her i flere uger...??? Jøsses altså - så ender jeg godt nok med at være ynkelig  

Mange hilsner fra Lea

havde tænkt mig at lave en debat om precis dette.. men vidste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det.. men det har du så gjort for mig er vågnet op 2 gange i nat pga. meget stærk smerte dernede .. og ved bare ikke hvad det er.. tænkte det måske kunne være bækkenbensbetendelse (eller hva det nu hedder) ? ..

Anmeld

22. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

havde tænkt mig at lave en debat om precis dette.. men vidste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det.. men det har du så gjort for mig er vågnet op 2 gange i nat pga. meget stærk smerte dernede .. og ved bare ikke hvad det er.. tænkte det måske kunne være bækkenbensbetendelse (eller hva det nu hedder) ? ..

Uuuhh det er bare blevet sååå meget værre for mit vedkommende i nat!! har slet ikke sovet!! Har haft masser af plukveer, og har slet ikke kunne bevæge mig pga. smerter i understellet - altså skambeen, lyske og i skridtet.... av for dén da!!!

Jeg er jo 38+2 henne, og overvejer at ringe til FG - men ved ikke, om jeg er for pylret!! hmm....

Hvor langt er du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.