Av av aaaaav - har i andre også oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.754 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. september 2010

misslea

Ja - som nogle af jer måske ved, så er der ikke lang tid til, at vores lille pige kommer til verden...!!! Jeg er nu 38+1, og har bare haft verdens skønneste graviditet uden nogle forer for gener!!! Dog prøvede vores lille drillepnd derinde at komme ud i 34. uge, men fik det heldigvis stoppet ved at ligge ned i 3 uger!!!

Nu er jeg jo så på benene igen, og har været det ca. 1½ uges tid...!!!

jeg er begyndt at have SÅ MEGA ONDT i lysken og skambenet, og har bare generelt virkelig ondt mellem benene.... - JAA det føles faktisk som om, at nogle har skubbet en kæmpe pæl op i skridtet på mig..... AV AV AV!!!!!

Er der nogle, som har oplevet dette sent i graviditeten....? Og kan det måske tyde på, at noget er på vej??? Eller skal jeg mon rende rundt sådan her i flere uger...??? Jøsses altså - så ender jeg godt nok med at være ynkelig  

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

oo

altså det er sådan jeg har haft det i nogle uger nu. og det der med pælen...jep! jeg har det som om der er en rund ring lige i...ja, altså lige i skedeindgangen som bare gør hamrende ondt hele tiden nærmest.

jeg ved jo ikke om det betyder noget er på vej og nu er du jo også lige en uge + det løse længere end mig

hvad med plukveer, har du mange af dem? for mine mens smerter er ligesom gået væk igår og idag, men til gengæld har jeg plukveer for alle pengene idag!

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

misslea skriver:

Ja - som nogle af jer måske ved, så er der ikke lang tid til, at vores lille pige kommer til verden...!!! Jeg er nu 38+1, og har bare haft verdens skønneste graviditet uden nogle forer for gener!!! Dog prøvede vores lille drillepnd derinde at komme ud i 34. uge, men fik det heldigvis stoppet ved at ligge ned i 3 uger!!!

jeg er begyndt at have SÅ MEGA ONDT i lysken og skambenet, og har bare generelt virkelig ondt mellem benene.... - JAA det føles faktisk som om, at nogle har skubbet en kæmpe pæl op i skridtet på mig..... AV AV AV!!!!!

Er der nogle, som har oplevet dette sent i graviditeten....? Og kan det måske tyde på, at noget er på vej??? Eller skal jeg mon rende rundt sådan her i flere uger...??? Jøsses altså - så ender jeg godt nok med at være ynkelig  

Mange hilsner fra Lea

Det er helt normalt og baby skruer sig bare længere og længere ned i bækkenet

Anmeld

21. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

altså det er sådan jeg har haft det i nogle uger nu. og det der med pælen...jep! jeg har det som om der er en rund ring lige i...ja, altså lige i skedeindgangen som bare gør hamrende ondt hele tiden nærmest.

jeg ved jo ikke om det betyder noget er på vej og nu er du jo også lige en uge + det løse længere end mig

hvad med plukveer, har du mange af dem? for mine mens smerter er ligesom gået væk igår og idag, men til gengæld har jeg plukveer for alle pengene idag!

Uuhh ja - Vi kvinder er godt nok ikke bygget til en pæl mellem benene, det kan jeg godt skrive under på efterhånden... hahaha

Altså... det med plukveer, er lidt skørt for mit vedkommende!! Jeg har oplevet nogle slemme nogle 2 gange.... om natten!! Ellers mærker jeg dem ikke... forstået på den måde, at jeg ikke mærker dem fysisk - men kan mærke på min mave, at jeg har dem, fordi den blir FULDSTÆNDIG hård....

Men altså enten er det bare fordi, hun presser virkelig hårdt på dernede, eller også sker der snart noget...!!

Håber i hvert fald, at enten er det et tegn på, at hun snart finder de grønne exit skilte derinde, eller også stopper det (ønsketænkning.. I KNOW)

Men altså.... helt ærligt - jeg skal ikke klage - har jo haft en dejlig nem graviditet.... tror bare, jeg håber, at der er nogle der kan fortælle mig, at deres fødsel startede sådan... hihi

Anmeld

21. september 2010

misslea

Baagøe skriver:

Det er helt normalt og baby skruer sig bare længere og længere ned i bækkenet

Ja og det er da bestemt ikke sådan super rart hva???

Dén lille fis på ca. 2700 gram føles jo som en fuldfed lygtepæl, som har fundet vej til mit understel.... av av av

Anmeld

21. september 2010

smokin

Det er babys hoved der skruer og ledbåndene der giver sig... og det kommer til at gøre sådan mere og mere indtil hun er kommet ud... 

Anmeld

21. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Mange hilsner fra Lea

Ihh sådan har jeg følt det siden hovedet lagde sig fast omkring uge 34/35  og ja det føles sku som om man har fået 1000 straffespark dernede

Og det med at skulle løfte benet for at få bukser på er lidt af et helvede, samtidig med at min mave stort set er en stor plukve 24/7  heldigvis lige som dig, uden de store smerter..

Anmeld

21. september 2010

misslea

Zette skriver:

Det er babys hoved der skruer og ledbåndene der giver sig... og det kommer til at gøre sådan mere og mere indtil hun er kommet ud... 

Uuusshhh for dén da  Jeg ligner jo én på 80 år, når jeg skal bevæge mig rundt... hahah!! Tænk at sådan et lille hovede kan gøre så mega naller....

Anmeld

21. september 2010

smokin

misslea skriver:

Uuusshhh for dén da  Jeg ligner jo én på 80 år, når jeg skal bevæge mig rundt... hahah!! Tænk at sådan et lille hovede kan gøre så mega naller....

mærkes det ikke som sådan nogle stød? Som kommer random? 

Det husker jeg bare som var det igår - meget meget LIDT sjovt for ens underliv.

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

misslea skriver:

Ja og det er da bestemt ikke sådan super rart hva???

Dén lille fis på ca. 2700 gram føles jo som en fuldfed lygtepæl, som har fundet vej til mit understel.... av av av

Ja, tak. Laura vejede 4200 gram ved fødslen, så hun fyldte godt ud dernede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.