Tjuhl skriver:
altså det er sådan jeg har haft det i nogle uger nu. og det der med pælen...jep! jeg har det som om der er en rund ring lige i...ja, altså lige i skedeindgangen som bare gør hamrende ondt hele tiden nærmest.
jeg ved jo ikke om det betyder noget er på vej og nu er du jo også lige en uge + det løse længere end mig 
hvad med plukveer, har du mange af dem? for mine mens smerter er ligesom gået væk igår og idag, men til gengæld har jeg plukveer for alle pengene idag!
Uuhh ja - Vi kvinder er godt nok ikke bygget til en pæl mellem benene, det kan jeg godt skrive under på efterhånden... hahaha 
Altså... det med plukveer, er lidt skørt for mit vedkommende!! Jeg har oplevet nogle slemme nogle 2 gange.... om natten!! Ellers mærker jeg dem ikke... forstået på den måde, at jeg ikke mærker dem fysisk - men kan mærke på min mave, at jeg har dem, fordi den blir FULDSTÆNDIG hård....
Men altså enten er det bare fordi, hun presser virkelig hårdt på dernede, eller også sker der snart noget...!! 
Håber i hvert fald, at enten er det et tegn på, at hun snart finder de grønne exit skilte derinde, eller også stopper det (ønsketænkning.. I KNOW) 
Men altså.... helt ærligt - jeg skal ikke klage - har jo haft en dejlig nem graviditet.... tror bare, jeg håber, at der er nogle der kan fortælle mig, at deres fødsel startede sådan... hihi 
Anmeld