Av av aaaaav - har i andre også oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Sådan har jeg haft det siden uge 31 ca ... Det gør viiildt ondt , men du skal ikke være bekymret

Ja - aaav for sørensen da - det er ulideligt lige nu!!!

Nej - er egentlig ikke bekymret, var bare nysgerrig efter at høre, om det måske kunne være tegn på, at fødslen er ved at nærme sig!!! Især kombineret med alle de plukveer jeg havde i nat...!!! Men men men.. jeg må vel bare bide det i mig, og se tiden an!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Ja - aaav for sørensen da - det er ulideligt lige nu!!!

Nej - er egentlig ikke bekymret, var bare nysgerrig efter at høre, om det måske kunne være tegn på, at fødslen er ved at nærme sig!!! Især kombineret med alle de plukveer jeg havde i nat...!!! Men men men.. jeg må vel bare bide det i mig, og se tiden an!!!

Heh .. Jaa , det blir du nok nød til ..

Hvor stor er hun nu ?

Anmeld

22. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Heh .. Jaa , det blir du nok nød til ..

Hvor stor er hun nu ?

hun er ca. 2700 gram i følge jordemoderen - såca. 500 gram under gennemsnittet på dette tidspunkt...!!! Meeen hun har også hele tiden ligget i den lille ende af skalaen, og både min mand og jeg var også selv små, da vi blev født - så vi var næsten godt klar over det!!! Ellers er hun helt perfekt...

Anmeld

22. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

hun er ca. 2700 gram i følge jordemoderen - såca. 500 gram under gennemsnittet på dette tidspunkt...!!! Meeen hun har også hele tiden ligget i den lille ende af skalaen, og både min mand og jeg var også selv små, da vi blev født - så vi var næsten godt klar over det!!! Ellers er hun helt perfekt...

Orr hvor skønt .. Nu er der heller ikke så længe til ..

Anmeld

22. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Orr hvor skønt .. Nu er der heller ikke så længe til ..

Jaaaah det er jo såå dejligt - lige gyldig hvad er der ikke længe til, og du kan tro vi glæder os

Vi kan næsten ikke vente til at møde vores lille fine prinsesse!!

Anmeld

22. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Jaaaah det er jo såå dejligt - lige gyldig hvad er der ikke længe til, og du kan tro vi glæder os

Vi kan næsten ikke vente til at møde vores lille fine prinsesse!!

Glæder mig også til at se billeder af hende  .. Hehe .. 

Anmeld

22. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Glæder mig også til at se billeder af hende  .. Hehe .. 

Hahah.. jep - så er det min tur til at lave MEGA billede-spam herinde..

Anmeld

22. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Hahah.. jep - så er det min tur til at lave MEGA billede-spam herinde..

Det helt i orden for mig  

Anmeld

22. september 2010

Ida.

misslea skriver:

Ja - er nu heller ikke i tvivl om, at alt er som det skal være!!! Tænkte bare, om det måske er tegn på, at der snart sker noget

Hovedet har nemlig stået fast laangt nede i bækkenet siden uge 34. hvor jeg var tæt på at føde.. og min jordemoder kunne slet ikke forstå, at jeg ikke havde født endnu, da jeg var hos hende i fredags - netop fordi hovedet står så langt nede, og de rkun lige mangler lidt veer - så er hun her!!! Men har slet ikke haft ondt før nu - eller dvs. igår startede det for alvor - og er kun blevet værre.... derfor jeg liiiige fiskede lidt efter, om nogle havde erfaringer med, at det kan være tegn på, at fødslen er tæt på... (man har jo lov at håbe)... heheh

Ja det er jo ikke nemt at vide jeg havde en omgang "snydeveer" i første graviditet omkring uge 36 mener jeg, det var - og jeg døjede med de der smerter den sidste måneds tid op til fødslen vil jeg tro...hun er født i 40+6...

Men når nu du ikke har døjet med smerter før, så kan det jo godt ske at være et tegn alt andet lige, så ER fødslen jo lige om snart!!

Anmeld

22. september 2010

misslea

idamaria83 skriver:

Ja det er jo ikke nemt at vide jeg havde en omgang "snydeveer" i første graviditet omkring uge 36 mener jeg, det var - og jeg døjede med de der smerter den sidste måneds tid op til fødslen vil jeg tro...hun er født i 40+6...

Men når nu du ikke har døjet med smerter før, så kan det jo godt ske at være et tegn alt andet lige, så ER fødslen jo lige om snart!!

Ja smerterne kom nenlig fra det ene øjeblik til det næste.... av av sir' jeg bare!!!

Men altså... ja - det er jo ikke til at vide, det ved jeg også godt... men iiiihhhh hvor man ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.