idamaria83 skriver:
JA for pokker - har oplevet det i begge graviditeter - sådan en sviende fornemmelse ved skambenet og i lysken....
Det eneste der hjalp mig bare lidt var at ligge så meget ned som muligt - helst med en stor pude mellem benene...
Men det er altså heeeelt normalt og er ganske sikker på, at du ikke skal være bekymret
det er bare den lille bebs' hoved der ved, hvilken vej den skal ud og er ved at skrue sig godt på plads til fødslen går igang 
Ja - er nu heller ikke i tvivl om, at alt er som det skal være!!! Tænkte bare, om det måske er tegn på, at der snart sker noget 
Hovedet har nemlig stået fast laangt nede i bækkenet siden uge 34. hvor jeg var tæt på at føde.. og min jordemoder kunne slet ikke forstå, at jeg ikke havde født endnu, da jeg var hos hende i fredags - netop fordi hovedet står så langt nede, og de rkun lige mangler lidt veer - så er hun her!!! Men har slet ikke haft ondt før nu - eller dvs. igår startede det for alvor - og er kun blevet værre.... derfor jeg liiiige fiskede lidt efter, om nogle havde erfaringer med, at det kan være tegn på, at fødslen er tæt på... (man har jo lov at håbe)... heheh 
Anmeld