Av av aaaaav - har i andre også oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Uuuhh det er bare blevet sååå meget værre for mit vedkommende i nat!! har slet ikke sovet!! Har haft masser af plukveer, og har slet ikke kunne bevæge mig pga. smerter i understellet - altså skambeen, lyske og i skridtet.... av for dén da!!!

Jeg er jo 38+2 henne, og overvejer at ringe til FG - men ved ikke, om jeg er for pylret!! hmm....

Hvor langt er du henne?

PRECIS det samme her!! ..og jeg ville ringe hvis jeg var dig, jeg havde tænkt mig at ringe og spørge, men skal heldigvis til lægen idag så jeg skal da helt klart spørge ham ..

Er kun 35+3 men var ved at føde 33+3 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

PRECIS det samme her!! ..og jeg ville ringe hvis jeg var dig, jeg havde tænkt mig at ringe og spørge, men skal heldigvis til lægen idag så jeg skal da helt klart spørge ham ..

Er kun 35+3 men var ved at føde 33+3 ...

Ja - jeg overvejer også kraftigt, hvad jeg lige skal stille op!!!

Jeg var også ved at føde 33+6, men fik det heldigvis stoppet igen ved at ligge ned i 3 uger!!!

Nu ved jeg jo så ikke, om det er tegn på, at der er ved at ske noget... én ting er sikkert - jeg har møg ondt!!!

Anmeld

22. september 2010

Ida.

JA for pokker - har oplevet det i begge graviditeter - sådan en sviende fornemmelse ved skambenet og i lysken....

Det eneste der hjalp mig bare lidt var at ligge så meget ned som muligt - helst med en stor pude mellem benene...

Men det er altså heeeelt normalt og er ganske sikker på, at du ikke skal være bekymret det er bare den lille bebs' hoved der ved, hvilken vej den skal ud og er ved at skrue sig godt på plads til fødslen går igang

Anmeld

22. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Ja - jeg overvejer også kraftigt, hvad jeg lige skal stille op!!!

Jeg var også ved at føde 33+6, men fik det heldigvis stoppet igen ved at ligge ned i 3 uger!!!

Nu ved jeg jo så ikke, om det er tegn på, at der er ved at ske noget... én ting er sikkert - jeg har møg ondt!!!

har også kun ligget/siddet ned siden ..

nej ved jeg nemlig heller ikke, jeg skulle ihvertfald ikke forvente at gå til termin. Min læge sagde at han gættede på at det ville ske omkring uge 36.. og det passer jo meget fint nu..

men ja har ogs møg ondt.

Men skal da nok skrive tilbage efter lægebesøget (;

Anmeld

22. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

har også kun ligget/siddet ned siden ..

nej ved jeg nemlig heller ikke, jeg skulle ihvertfald ikke forvente at gå til termin. Min læge sagde at han gættede på at det ville ske omkring uge 36.. og det passer jo meget fint nu..

men ja har ogs møg ondt.

Men skal da nok skrive tilbage efter lægebesøget (;

Det må du meget gerne - altid rart med lidt info

Nej min jordemoder mente heller ikke, at der var nogen som helst chance for, at jeg ville nå terminen, men nu er jeg da ikke så langt fra længere... hehe!!

Er sikker på, at det er helt normalt.... men man bir da alligevel lidt opmærksom, når det lige pludselig gør så MEGA ondt!!!

Anmeld

22. september 2010

misslea

idamaria83 skriver:

JA for pokker - har oplevet det i begge graviditeter - sådan en sviende fornemmelse ved skambenet og i lysken....

Det eneste der hjalp mig bare lidt var at ligge så meget ned som muligt - helst med en stor pude mellem benene...

Men det er altså heeeelt normalt og er ganske sikker på, at du ikke skal være bekymret det er bare den lille bebs' hoved der ved, hvilken vej den skal ud og er ved at skrue sig godt på plads til fødslen går igang

Ja - er nu heller ikke i tvivl om, at alt er som det skal være!!! Tænkte bare, om det måske er tegn på, at der snart sker noget

Hovedet har nemlig stået fast laangt nede i bækkenet siden uge 34. hvor jeg var tæt på at føde.. og min jordemoder kunne slet ikke forstå, at jeg ikke havde født endnu, da jeg var hos hende i fredags - netop fordi hovedet står så langt nede, og de rkun lige mangler lidt veer - så er hun her!!! Men har slet ikke haft ondt før nu - eller dvs. igår startede det for alvor - og er kun blevet værre.... derfor jeg liiiige fiskede lidt efter, om nogle havde erfaringer med, at det kan være tegn på, at fødslen er tæt på... (man har jo lov at håbe)... heheh

Anmeld

22. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Det må du meget gerne - altid rart med lidt info

Nej min jordemoder mente heller ikke, at der var nogen som helst chance for, at jeg ville nå terminen, men nu er jeg da ikke så langt fra længere... hehe!!

Er sikker på, at det er helt normalt.... men man bir da alligevel lidt opmærksom, når det lige pludselig gør så MEGA ondt!!!

Ja precis ..

ja det jo det, og hvem ved det kan jo være det samme sker for mig hehe

ja det tror jeg nu også det er, men det da meget rart også at vide hvad det er for noget der er grunden til al den smerte :b hehe

Anmeld

22. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

Ja precis ..

ja det jo det, og hvem ved det kan jo være det samme sker for mig hehe

ja det tror jeg nu også det er, men det da meget rart også at vide hvad det er for noget der er grunden til al den smerte :b hehe

Det kan jeg kun give dig ret i - man kender jo slet ikke sin krops reaktioner i denne situation....!! Jeg gør i hvert fald ikke - da jeg ikke har været gravid før

Anmeld

22. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i - man kender jo slet ikke sin krops reaktioner i denne situation....!! Jeg gør i hvert fald ikke - da jeg ikke har været gravid før

nej, og heller ikke mig hehe

Anmeld

22. september 2010

morethanperfect

Sådan har jeg haft det siden uge 31 ca ... Det gør viiildt ondt , men du skal ikke være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.