Hvordan kan en blærebetændelse påvirke graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Englepigen

quar20 skriver:

Du kan tro jeg også nupper de dumme piller selvom det ikke er med behag jeg sluger dem..!! Men alt for at jeghar det godt, og baby har det godt og ikke mindst for at få smerterne væk..!!

Men 3 uger før tid..! Nu har jeg læst lidt rundt omkring og det er åbenbart tit det sker når man har døjet med blærebetændelse under graviditeten..!!

Min graviditet var ikke nem, på mange punkter, og det kan skyldes det, det kan skyldes at min krop ikke kunne brer ham mere og lidt andre småting, men min JM gav aldrig mine BB skylden...men selvom det måske var deres "skyld" så kom han ud, ved en nem fødsel og han var helt perfekt og helt færdigbagt, så havde ingen grund til at tro at noget var "gået galt".

Jeg er sikker på at dit barn har det godt og ikke tager skade på nogen måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

quar20

Englepigen skriver:

Min graviditet var ikke nem, på mange punkter, og det kan skyldes det, det kan skyldes at min krop ikke kunne brer ham mere og lidt andre småting, men min JM gav aldrig mine BB skylden...men selvom det måske var deres "skyld" så kom han ud, ved en nem fødsel og han var helt perfekt og helt færdigbagt, så havde ingen grund til at tro at noget var "gået galt".

Jeg er sikker på at dit barn har det godt og ikke tager skade på nogen måde

hvor er det sødt skrevet.. =) mange mange tak..!! Dejligt at få lidt positivt feedback..

Anmeld

23. september 2010

Englepigen

quar20 skriver:

hvor er det sødt skrevet.. =) mange mange tak..!! Dejligt at få lidt positivt feedback..

Det er bare så let at bekymre sig, og det gjorde jeg også i stor stil - og ved du hvad? Nu er han 15 måneder og jeg bekymre mig stadig. Men en ting jeg har lært, så er det at tænke positivt.

Da han stadig var i maven så kunne jeg tydelig mærke hans humør hvis man kan sige det sådan. Hvis jeg var ked, bekymret, havde det skidt eller på anden måde ikke var på toppen, så sparkede han på en bestemt måde, der faktisk var lidt ubehagelig og han kartede rundt.

De dage jeg virkelig koncentrerede mig om at være glad, positiv og sende gode tanker til ham, så var han ikke mere rolig, men han bevægede sig på en anden måde.

Kan være det er indbildning, men det føltes som om han helt klart kunne mærke mit humør.

Så Quar - smil! Jeg er sikker på det nok skal gå helt fantastisk

Anmeld

23. september 2010

quar20

Englepigen skriver:

Det er bare så let at bekymre sig, og det gjorde jeg også i stor stil - og ved du hvad? Nu er han 15 måneder og jeg bekymre mig stadig. Men en ting jeg har lært, så er det at tænke positivt.

Da han stadig var i maven så kunne jeg tydelig mærke hans humør hvis man kan sige det sådan. Hvis jeg var ked, bekymret, havde det skidt eller på anden måde ikke var på toppen, så sparkede han på en bestemt måde, der faktisk var lidt ubehagelig og han kartede rundt.

De dage jeg virkelig koncentrerede mig om at være glad, positiv og sende gode tanker til ham, så var han ikke mere rolig, men han bevægede sig på en anden måde.

Kan være det er indbildning, men det føltes som om han helt klart kunne mærke mit humør.

Så Quar - smil! Jeg er sikker på det nok skal gå helt fantastisk

Mange mange mange og igen MANGE MANGE tak...

Det er bare SÅ dejligt at høre man ikke er den eneste hvis du forstår.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.