Hvordan kan en blærebetændelse påvirke graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Vidunderligeunger

hej

Jeg havde blærebetændelse de 9 mdr jeg var gravid. I uge 25 satte det gang i fødslen da det gav så kraftige plukveer at de udviklede sig til rigtige veer, så det er MEGET vigtigt at det bliver behandlet, og tjekket op på!!

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

sandratobias

Nu har jeg ikk haft blærebetændelse endnu, men da jeg ventede min søn havde jeg oz mange gentagende blærebetændelser, som så åbenbart viste sig til sidst at være svangerskabsforgiftning.. Var i uge 30.. Havde mange plukveer, men tror ikk rigtige veer..
Jeg blev indlagt på Sønderborg sygehus... I uge 31 fik jeg kejsersnit pga svangerskabsforgitningen... Ved ikk om du er blevet tjekket for det..???

Denne gang er det 2. gang jeg har fået konstateret svamp  Og forstår ikk hvorfor det bar ikk vil gå væk.. Har taget de ski.e stik piller for 2. gang nu, må vi se hvor længe det holder sig væk.. Zyz jeg gør alt de siger for og undgå det, men det kommer alligevel...

Knuzz Sandra som kun er i uge 17+3...

Anmeld

22. september 2010

quar20

BlyViol skriver:

hej

Jeg havde blærebetændelse de 9 mdr jeg var gravid. I uge 25 satte det gang i fødslen da det gav så kraftige plukveer at de udviklede sig til rigtige veer, så det er MEGET vigtigt at det bliver behandlet, og tjekket op på!!

Knus..

HUHA altså...!!

Jamen blir jo behandlet gang på gang og tager selvfølgelig pillerne.. Og jeg drikker og har altid drukket rigtig meget vand - hvilket også burde hjælpe siger de kloge hoveder.. ..!

Men når jeg får den medicin har jeg ikke blærebetændelse i 2 dage efter endt kur, men derefter får jeg det åbenbart igen..!! Er til tjek hver 2 uge hos min egen læge for at tjekke min urin..!! og HVERGANG er det blærebetændelse..!!

Anmeld

22. september 2010

quar20

sandratobias skriver:

Nu har jeg ikk haft blærebetændelse endnu, men da jeg ventede min søn havde jeg oz mange gentagende blærebetændelser, som så åbenbart viste sig til sidst at være svangerskabsforgiftning.. Var i uge 30.. Havde mange plukveer, men tror ikk rigtige veer..
Jeg blev indlagt på Sønderborg sygehus... I uge 31 fik jeg kejsersnit pga svangerskabsforgitningen... Ved ikk om du er blevet tjekket for det..???

Denne gang er det 2. gang jeg har fået konstateret svamp  Og forstår ikk hvorfor det bar ikk vil gå væk.. Har taget de ski.e stik piller for 2. gang nu, må vi se hvor længe det holder sig væk.. Zyz jeg gør alt de siger for og undgå det, men det kommer alligevel...

Knuzz Sandra som kun er i uge 17+3...

jamen GUD dog..!! ..

Blir sku helt forskækket..!! Hvad er tegnene på svangerskabsforgiftning? Og hvordan finder de ud af det? og hvad kan man gøre ved det?

Anmeld

22. september 2010

Vidunderligeunger

quar20 skriver:

HUHA altså...!!

Jamen blir jo behandlet gang på gang og tager selvfølgelig pillerne.. Og jeg drikker og har altid drukket rigtig meget vand - hvilket også burde hjælpe siger de kloge hoveder.. ..!

Men når jeg får den medicin har jeg ikke blærebetændelse i 2 dage efter endt kur, men derefter får jeg det åbenbart igen..!! Er til tjek hver 2 uge hos min egen læge for at tjekke min urin..!! og HVERGANG er det blærebetændelse..!!

det var akkurat det samme her...!! jeg blev sygemeldt der i uge 25 selvfølgelig og skulle holde mig i ro. jeg kom på sådan en penicillinkur med noget der hedder nitrofurantorin, jeg skulle tage een pille hver aften inden jeg gik i seng, det holdt det nede og jeg havde det ikke den sidste måned af graviditeten..

det var selvfølgelig ikke sundt at tage penicillin så mange måneder, men alternativet var, at jeg ville føde for tidligt...

Anmeld

22. september 2010

sandratobias

Det var nu ikk for at gøre dig forskrækket...

Jamen normalt siger de forhøjet blodtryk, hovedepine, svimmel og sådan noget... Men jeg mærkede ingen af tingene, så det kom lidt som et chok for mig.. Har du ikk bogen graviditet, fødsel og den nye familie..??? Der står der noget om det...

Anmeld

22. september 2010

quar20

BlyViol skriver:

det var akkurat det samme her...!! jeg blev sygemeldt der i uge 25 selvfølgelig og skulle holde mig i ro. jeg kom på sådan en penicillinkur med noget der hedder nitrofurantorin, jeg skulle tage een pille hver aften inden jeg gik i seng, det holdt det nede og jeg havde det ikke den sidste måned af graviditeten..

det var selvfølgelig ikke sundt at tage penicillin så mange måneder, men alternativet var, at jeg ville føde for tidligt...

årh ha så er det jo ikke kun mig som har døjet med det..!! Men jeg har jo intet mærket når jeg tisser..! Det er mine plukveer som gør ondt - hvilket de jo ikke burde.. Også trækker det bagtil..!!

Ihh aner snart ikke hvad jeg skal stille op..

Anmeld

22. september 2010

quar20

sandratobias skriver:

Det var nu ikk for at gøre dig forskrækket...

Jamen normalt siger de forhøjet blodtryk, hovedepine, svimmel og sådan noget... Men jeg mærkede ingen af tingene, så det kom lidt som et chok for mig.. Har du ikk bogen graviditet, fødsel og den nye familie..??? Der står der noget om det...

Tror lige jeg finder bogen frem og læser lidt også søger lidt på nettet..!!

For det med svimmelhed har jeg rigtig meget af..!! GUD jeg føler mig så magtesløs..!!

Var det på en blodprøve de kunne se det ved dig eller?.. Hvordan finder de ud af man har svangerskabsforgiftning?

Anmeld

22. september 2010

Englepigen

Jeg havde også tit blædebetændelse og havde rigitg ondt og fik feber og var virkelig skidt itlpas når jeg fik det. Havde det nok 5 gange i løbet af min graviditet.

Det gik over i løbet af 2-3 dage, men SKULLE huske pillerne, ellers fik jeg rigtig ondt igen.

Jeg fik ikke noget af vide om fortidlig fødsels eller andre ting. Jeg fødte knap 3 uger før tid, en dreng på 3012 g og 49 cm - færdigbagt og klar til at se verden.

Anmeld

22. september 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Tror lige jeg finder bogen frem og læser lidt også søger lidt på nettet..!!

For det med svimmelhed har jeg rigtig meget af..!! GUD jeg føler mig så magtesløs..!!

Var det på en blodprøve de kunne se det ved dig eller?.. Hvordan finder de ud af man har svangerskabsforgiftning?

Ved mig var jeg ved jordemoder D. 17 april og da var mit blodtryk helt forkert (for højt) så jordemoderen trorede det var hendes apperat der ikk virkede, så blev sendt til lægen dagen efter, og lægen undersøgte blodtryk og kiggede, tænkte og så fik jeg en henvisning til FG i Sønderborg, og så blev jeg indlagt... Og Tobias er taget ved kejsersnit den 26 april.. Ved ikk helt med det der æggehvidestof om man oz har det når man har blærebetændelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.