Hvordan kan en blærebetændelse påvirke graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

quar20

Jamen jeg er i uge 30 på torsdag uge 31..!!

ved en blærebetændelse fik jeg at vide at infektionstallet er på ca. de 13-14 stykker altså hvor det er en alm. blærebetændelse.. men mit har hver gang langt på 24-27 stykker..!!

Idag glemte jeg at spørger om infektionstallet - men hun fortalte mig at mit tal med hvide blodlegmer var på 581 og hun sagde det var ekstremt meget.. men IGEN fik jeg bare de tabeletter mod blærebetændelse..!! Har nu brugt 1200kr på medicin til blærebetændelse på snart 11uger..!! De koster jo KASSEN de der piller..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg var ved at gå i fødsel i uge 29 pga kraftig blærebetændelse

Jeg lå indlagt i 4 uger før der var bugt med det. Så skadeligt kan det godt være, men det er sjældent. 

Hvor langt er du henne?

Hold da op det var længe der sku til for at få bugt med det dumme blærebetændelse..!!

Kunne du mærke noget? Altså jeg har jo ekstrem mange plukveer, og mange smerter i underlivet som også trækker bagtil..!!

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Hold da op det var længe der sku til for at få bugt med det dumme blærebetændelse..!!

Kunne du mærke noget? Altså jeg har jo ekstrem mange plukveer, og mange smerter i underlivet som også trækker bagtil..!!

Ja jeg vågnede med vildt ondt i maven en nat og fik besøg af vagtlægen, som sendte mig på sygehuset. 

Det brændte når jeg tissede, men det var kun to uger siden jeg fik min urin tjekket hos lægen og der var ikke noget Så jeg tænkte ikke over det indtil den nat hvor jeg fik mega ondt.

Så jeg var simpelthen begyndt at give små veer fordi den var så slem Jeg fik antibiotika i drop i to uger før det blev bedre!

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Jamen jeg er i uge 30 på torsdag uge 31..!!

ved en blærebetændelse fik jeg at vide at infektionstallet er på ca. de 13-14 stykker altså hvor det er en alm. blærebetændelse.. men mit har hver gang langt på 24-27 stykker..!!

Idag glemte jeg at spørger om infektionstallet - men hun fortalte mig at mit tal med hvide blodlegmer var på 581 og hun sagde det var ekstremt meget.. men IGEN fik jeg bare de tabeletter mod blærebetændelse..!! Har nu brugt 1200kr på medicin til blærebetændelse på snart 11uger..!! De koster jo KASSEN de der piller..!

Det var da vildt

Anmeld

21. september 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ja jeg vågnede med vildt ondt i maven en nat og fik besøg af vagtlægen, som sendte mig på sygehuset. 

Det brændte når jeg tissede, men det var kun to uger siden jeg fik min urin tjekket hos lægen og der var ikke noget Så jeg tænkte ikke over det indtil den nat hvor jeg fik mega ondt.

Så jeg var simpelthen begyndt at give små veer fordi den var så slem Jeg fik antibiotika i drop i to uger før det blev bedre!

Hold da op - Jamen hvor langt var du henne da alt det her skete?..

Nu har jeg bare oplevet SÅ mange negative små kommentarer fra FG når jeg har ringet derop og fortalt som jeg har det..!! Også er jeg kommet derop, og de siger så HVERGANG.. Jamen du har blærebetændelse.. det er "bare" det der gør at du har så ondt..!!

Nej det er altså ikke "bare"..!! og jeg kan ikke mærke noget når jeg tisser - men kan mærke at jeg får mange plukveer, og ikke mindst "ømhed" i underlivet..!!

Anmeld

21. september 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Det var da vildt

Ja jeg syntes nemlig også det er rimelig vildt og er faktisk ked af at jeg gentagende gange "bare skal tage de piller i 7 dage" - for nu hvor jeg har prøvet dem og nogle andre og ingen virker vil jeg da mene man så burde kunne gøre noget andet - netop for ikke at skulle risikerer at føde for tidligt..!!

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Hold da op - Jamen hvor langt var du henne da alt det her skete?..

Nu har jeg bare oplevet SÅ mange negative små kommentarer fra FG når jeg har ringet derop og fortalt som jeg har det..!! Også er jeg kommet derop, og de siger så HVERGANG.. Jamen du har blærebetændelse.. det er "bare" det der gør at du har så ondt..!!

Nej det er altså ikke "bare"..!! og jeg kan ikke mærke noget når jeg tisser - men kan mærke at jeg får mange plukveer, og ikke mindst "ømhed" i underlivet..!!

Jeg var 29 uger henne. Jeg kan slet ikke forstå de ikke tager dig alvorligt. De indlagde mig med det samme jeg kom fordi jeg, som sagt, havde småveer. Synes du skal spørge dem om ikke det kan give veer, det har jeg ligesom oplevet, og det skal da tages alvorligt!

Anmeld

22. september 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg var 29 uger henne. Jeg kan slet ikke forstå de ikke tager dig alvorligt. De indlagde mig med det samme jeg kom fordi jeg, som sagt, havde småveer. Synes du skal spørge dem om ikke det kan give veer, det har jeg ligesom oplevet, og det skal da tages alvorligt!

Jamen jeg havde småveer i foregårs og tog derop..! var indtil fra aften til morgen også hjem, også kom jeg netop til tjek igår på fg - bla. fordi jeg havde så mange smerter..!!

Men må indrømme at lægerne på randers FG er simpelthen SÅ tarvelige..!! Tror sku jeg vil ringe og snakke med min egen JM nu her..!

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Jamen jeg havde småveer i foregårs og tog derop..! var indtil fra aften til morgen også hjem, også kom jeg netop til tjek igår på fg - bla. fordi jeg havde så mange smerter..!!

Men må indrømme at lægerne på randers FG er simpelthen SÅ tarvelige..!! Tror sku jeg vil ringe og snakke med min egen JM nu her..!

Vildt nok, jeg bor i Randers og det var på FG der at de indlagde mig

Vildt sært at der er så stor forskel! Ja synes da lige du skal snakke med din jordemoder!!

Anmeld

22. september 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Vildt nok, jeg bor i Randers og det var på FG der at de indlagde mig

Vildt sært at der er så stor forskel! Ja synes da lige du skal snakke med din jordemoder!!

ej hvor mærkeligt.. Altså JM'erne er super søde..!!  Uden tvivl.. Men lægerne.. I GUDER altså..!!

Hmm..!! Tror vidst hellere jeg må få ringet så jeg kan få snakket ordenligt med min egen JM - og ikke mindst få styr på det hele..!!  Har simpelthen Så ondt hele tiden - og syntes det er SÅ hårdt..! !Også fordi man frygter om man nu sku gå i fødsel..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.