Hvor langt ville du gå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

JustAnotherName

Jeg ville da sætte alt ind på at overtale ham, presse lidt på, og tale FOR at vi fik én mere. Hvis han hørte mig bede inderligt om det, og kunne se på mig, at det virkelig betød meget for mig, så ville han måske ændre syn/mening.... Det ville da være forsøget værd, hvis ikke vi havde samme forestillinger om, hvor mange børn vi skal have (men det tror jeg nu nok, at vi kan blive enige om!)

Men jeg ville ALDRIG bare droppe beskyttelsen, uden han vidste til det.

Vi skulle ende ud med at være ENIGE om en mere. Ellers ville det ikke ske!! Det ville ikke være glædeligt for nogen, hvis ikke babyen var ønsket af alle!

Men jeg ville heller ikke BARE OPGIVE uden at forsøge med lidt "kamp" først..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Slettet

Anonym skriver:

Hvor langt ville du gå, hvis DU ville have et barn mere, men Manden/Kæresten IKKE ville ???

Jeg tænker om Du ville "glemme" beskyttelsen eller snyde på den ene eller anden måde...???

Jeg spørger jeg har en veninde som står i en given situation og hun har nemlig valgt en af valgmulighederne, og jeg syntes det kunne være lidt interesant om andre ville vælge som hende ( Ville jeg nemlig ikke selv)

Man kan også svare anonymt..

Begrund gerne dit svar.

Man må sgu aldrig snyde et liv ind i denne verden!! Tænk engang på den stakkels "far", men også på det liv der starter med en stor fed løgn!

Man må acceptere at alle beslutninger her i livet ikke kan være nogle man er 100 % lige begejstrede for og tage den derfra ... Ville jeg gå fra min elskede hvis jeg måtte have et barn mere og han på ingen måde kunne overtales?? Ja det ville jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.