Anonym skriver:
det er ikke derfor men vi har begge den holdning til at der højst skal være 3 år imellem vores børn også syntes jeg ikke man kan skifte mening om noget så alvorlig på den måde når vi havede en aftale... han vil jo gerne have et barn mere men ik før vi får hus og det gøør vi ikke før om mange år også ender det med at vi kun har vores ene barn da jeg ik vil have der er så mange år imellem...
Kan selvfølgelig godt se dit synspunkt, men man har da lov at skifte mening med tiden. Det har du sikkert også gjort bare med andre ting.
Jeg kan sagtens forstå begge jeres argumenter, men det jeg ikke kan lide er, at du truer ham på den måde. Det er ikke ligefrem befordrene for kærligheden og et parforhold, og hvis man først er derhenne hvor man truer sin partner med at forlade ham, så kan der allerede ikke være meget kærlighed tilbage, og så er spørgsmålet om det overhovedet er klogt at få et barn mere sammen?
Men jeg synes bestemt også at det er synd for dig, når nu du så gerne vil have et barn mere...ingen tvivl om det.

Anmeld