Hvor langt ville du gå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Isabella_mor

jeg syntes ikke man skal droppe tanken om et barn mere. men måske lige lægge den tanke på hylden til man er 100% enige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

det er ikke derfor men vi har begge den holdning til at der højst skal være 3 år imellem vores børn også syntes jeg ikke man kan skifte mening om noget så alvorlig på den måde når vi havede en aftale... han vil jo gerne have et barn mere men ik før vi får hus og det gøør vi ikke før om mange år også ender det med at vi kun har vores ene barn da jeg ik vil have der er så mange år imellem...

Kan selvfølgelig godt se dit synspunkt, men man har da lov at skifte mening med tiden. Det har du sikkert også gjort bare med andre ting.

Jeg kan sagtens forstå begge jeres argumenter, men det jeg ikke kan lide er, at du truer ham på den måde. Det er ikke ligefrem befordrene for kærligheden og et parforhold, og hvis man først er derhenne hvor man truer sin partner med at forlade ham, så kan der allerede ikke være meget kærlighed tilbage, og så er spørgsmålet om det overhovedet er klogt at få et barn mere sammen?

Men jeg synes bestemt også at det er synd for dig, når nu du så gerne vil have et barn mere...ingen tvivl om det.

Anmeld

20. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Svarmulighed nr 1.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at snyde, det er så usselt gjort

Jeg ville nok snakke meget om det, fedte lidt og virkelig give udtryk for mit store ønske Men hvis han ikke var til at rykke med, ville jeg acceptere det. Det er 100% en fælles beslutning!

Lige mine ord...

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Har svaret droppe det, da jeg mener, man skal være 100% enige. Jeg har ingen respekt for kvinder der bondefanger mænd til et barn ved at droppe beskyttelsen og snyde med P-pillerne - synes det er dybt forkasteligt!

K.h. Linda

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Miamaja skriver:

Jeg kunne ikke 'glemme' beskyttelsen. Min mand er ogsaa lynhurtig god til at sporge til om nu jeg har husket at tage min p-pille for at vaere paa den sikre side... det andet ville vaere forkert paa alle maader (barnet, forholdet og sin egen samvittighed).

Lige nøjagtig det jeg også tænker

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Ehmm... kan ikke lade være med at spørge, at hvis du kun betragter ham som en avlsmaskine, hvorfor så overhovedet blive sammen med ham??

Øøøhhh, hvor skriver hun det?

Anmeld

20. september 2010

Noneother

SussieThyssen skriver:

Kan selvfølgelig godt se dit synspunkt, men man har da lov at skifte mening med tiden. Det har du sikkert også gjort bare med andre ting.

Jeg kan sagtens forstå begge jeres argumenter, men det jeg ikke kan lide er, at du truer ham på den måde. Det er ikke ligefrem befordrene for kærligheden og et parforhold, og hvis man først er derhenne hvor man truer sin partner med at forlade ham, så kan der allerede ikke være meget kærlighed tilbage, og så er spørgsmålet om det overhovedet er klogt at få et barn mere sammen?

Men jeg synes bestemt også at det er synd for dig, når nu du så gerne vil have et barn mere...ingen tvivl om det.

På den anden side, skal man da ikke blive i et forhold, når man tydeligvis ikke vil de samme ting.
Så synes jeg da hun bør ha´muligheden for at gå ud og finde sig en der vil det samme som hende.
Det betyder ikke at man ikke elsker sin partner, nogen gange ser man bare FOR forskelligt på tingene. -og lige det der med barn eller ej er altså ikke i småtingsafdelingen.

Jeg ville personligt aldrig blive kærester med en hvor muligheden for børn er udelukket, og det har intet at gøre med at han bare er et avlsdyr.

Anmeld

20. september 2010

grinny

Synes det er lidt svært at svare på. 

Jeg ville forstå hvis han ikke virkelig ikke ønskede det, men kunne nok godt finde på at presse lidt for nu at se om han var helt sikker, hehe.. 

men ALDRIG snyde eller forlade ham. Det elsker jeg ham sgu for højt til 

Anmeld

20. september 2010

Anonym

1&2.
Jeg vil ikke presse og gøre ALT for at overtale, men jeg vil da tale for det hvis vi stod i den situation, ja.

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Noneother skriver:

På den anden side, skal man da ikke blive i et forhold, når man tydeligvis ikke vil de samme ting.
Så synes jeg da hun bør ha´muligheden for at gå ud og finde sig en der vil det samme som hende.
Det betyder ikke at man ikke elsker sin partner, nogen gange ser man bare FOR forskelligt på tingene. -og lige det der med barn eller ej er altså ikke i småtingsafdelingen.

Jeg ville personligt aldrig blive kærester med en hvor muligheden for børn er udelukket, og det har intet at gøre med at han bare er et avlsdyr.

Det var nu heller ikke det jeg mente eller sagde, jeg mente at det lød som om, og det er noget andet, men måske har jeg formuleret det klumpet.
Her drejer det sig jo også om, at de allerede har et barn sammen og havde planlagt at de med tiden ville have en mere, hvor han så gerne vil vente.
Sådan har jeg forstået det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.