Hvor langt ville du gå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

Svarmulighed nr 1.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at snyde, det er så usselt gjort

Jeg ville nok snakke meget om det, fedte lidt og virkelig give udtryk for mit store ønske Men hvis han ikke var til at rykke med, ville jeg acceptere det. Det er 100% en fælles beslutning!

Ærlighed er en stor del af fundamentet i et forhold. Og kan man ikke være ærlig om sit ønske (eller sin prævention) så tror jeg virkelig ikke man skal være i det forhold..

Men det er min holdning, og sådan er vi så forskellige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Laulund87

kitty skriver:

Ærlighed er en stor del af fundamentet i et forhold. Og kan man ikke være ærlig om sit ønske (eller sin prævention) så tror jeg virkelig ikke man skal være i det forhold..

Men det er min holdning, og sådan er vi så forskellige!

Rigtigt. Jeg synes det er dårlig moral at snyde sig gravid

Så må man slutte forholdet hvis man overvejer den løsning.

Anmeld

21. september 2010

Lullaby

Jeg pressede manden  men kunne ikke finde på at snyde..

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Jeg ville aldrig drømme om at "glemme" mine p-piller for at snyde min kæreste ind i en graviditet. Mener at et barn fortjener at være ønsket af begge forældre! Og hvis ikke manden ønsker et barn, må man se tiden an og evt. se om han ændre mening med årene, ellers må man affinde sig med at han ikke ønsker flere børn - selvom det kan være meget hårdt!

Anmeld

21. september 2010

CiSo

jeg ville aldrig "glemme" beskyttelse.. bare fordi JEG ønskede et barn mere. Et barn er en fælles beslutning, og hvis man ikke er to om at ønske det, så skal man ikke have det. ( der kan dog være undtagelser, men det er nu mere hvis man ikke er i et fast forhold.)

Men... Jeg ville nok også presse lidt på, og prøve at overtale!( Uden det tager overhånd.) Hvis det ikke ville lykkedes, ville jeg ligge det lidt på hylden, og prøve at tage emnet op igen og så se hvad han siger..  

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

Rigtigt. Jeg synes det er dårlig moral at snyde sig gravid

Så må man slutte forholdet hvis man overvejer den løsning.

Jeg skal så heller ikke være mere hellig end at jeg godt kunne finde på at presse lidt på Men ikke i den grad, at jeg ikke ville acceptere hans beslutning, hvis han mente endeligt nej!

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

kitty skriver:

Jeg skal så heller ikke være mere hellig end at jeg godt kunne finde på at presse lidt på Men ikke i den grad, at jeg ikke ville acceptere hans beslutning, hvis han mente endeligt nej!

Heller ikke her, jeg ville også "presse" lidt, men til en vis grænse

Anmeld

21. september 2010

misslea

SELVFØLGELIG ville jeg aldrig snyde min mand - jeg har alt for meget respekt for ham og vores forhold!!!

Da vi (for maaange år siden) fandt sammen var vi hurtigt enige om, at vi skulle have børn - og MINDST 2!! Vi elsker begge vores søskende højere end noget andet, og ønsker at vores børn skal have samme dejlige oplevelser med deres søskende!!!

Vi har besluttet at der mindst skal komme 2 stk - og så tager vi sen derfra!! Vi er HELT enige om, at når tiden er inde til at beslutte om der skal komme en nr. 3 og evt. nr. 4 - så skal det være en 100 procent fælles beslutning!!!

Jeg ville aldrig forlade ham, hvis han ikke vil have flere end de 2, som vi er MEGET enige om...!!!

Anmeld

21. september 2010

Faith

Laulund87 skriver:

Svarmulighed nr 1.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at snyde, det er så usselt gjort

Jeg ville nok snakke meget om det, fedte lidt og virkelig give udtryk for mit store ønske Men hvis han ikke var til at rykke med, ville jeg acceptere det. Det er 100% en fælles beslutning!

Helt enig!!

Anmeld

21. september 2010

Silas&Mille

Kunne ikke drømme om at stoppe på pillen uden kærestens vidende.

Hos os vil kæresten 'kun' have to børn men jeg vil rigtig gerne have tre. Så når vi en gang har fået de to første venter jeg i første omgang og ser om han selv foreslår en tredje ellers vil jeg forsøge at overtale ham

Men fastholder han sig nej, så må jeg 'nøjes' med to guldklumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.