Vi fik et barn på den måde at min fyr ikke ville have flere og jeg gerne ville. vi var fuldstændig enig om prævenstion (bruger kondom) så der var ingen tvivl om hvornår det var på og hvornår det ikke var. Der var så engang hvor jeg tænkte at nu kunne jeg nok blive gravid, og hvor han så lige var 'en tur inden for' for bagefter at tage kondom på. Men det var nok til at jeg blev gravid.
Jeg troede IKKE at jeg var blevet gravid, men det var min fyr tilgengæld overbevist om, og en test viste sig også hurtigt at den var positiv. Vi snakkede meget kort om abort, men det var ingen af os til, og i dag har vi den dejligste lille trold som min fyr bare elsker over alt på jorden og som han bliver ved med at sige: hvor var det godt vi fik hende. -og det altså på trods af at han i flere år havde gået og sagt at vi ikke skulle have flere børn.
Jeg føler ikke at jeg har snydt ham, -og så alligevl lidt! Men jeg har ikke dårlig samvittighed, for det er bare mega dejligt at have fået et barn til, og Dét er vi helt enige om!!!!
Så jeg har sat kryds ved 'andet'.
Anmeld