Hvor langt ville du gå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Øøøhhh, hvor skriver hun det?

Det har hun da ikke sagt, det var bare lidt det jeg følte det som, om ud fra ordvalget..men som jeg skrev lidt højere oppe, så har jeg udtrykt mig klumpet.
Undskyld!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

AnneCatrine

Ville aldrig nogensinde begynde at lyve om det... med evt p-pille stop osv. Men jeg ville helt klart gøre alt for at overtale ham.. Men i min verden er manden sådan aldrig rigtigt klar til børn, jeg tror de vokser med opgaven... Det er ikke ligesom os piger som føler os som mødre lige når vi har tisset på testen .-))

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Det har hun da ikke sagt, det var bare lidt det jeg følte det som, om ud fra ordvalget..men som jeg skrev lidt højere oppe, så har jeg udtrykt mig klumpet.
Undskyld!

Det sker for os alle

Anmeld

21. september 2010

FruHolm <3

jeg er så en af dem der ikke behøver gøre noget.

før jeg blev gravid tof jeg p-piller og advarede ham jeg var sammen med om at p-piller osv kun virker 50% af tiden ved mig, da jeg har for meget østrogen i kroppen så afviser den det halvdelen af tiden, er blevet gravid på p-piller 2 gange, første gang da jeg var 17 og anden gang i januar i år. første gang vil jeg kalde en meget ufrivillig abort og anden gang var det en SA hvoefter jeg blev gravid 1 uge efter, og venter nu en rask dreng til december

Anmeld

21. september 2010

mor_sabina

SussieThyssen skriver:

Jeg har valgt 2'eren, men på en måde hører den også ind under 1'teren, for også jeg går ind for enighed og ærlighed, men dermed ikke sagt at jeg ikke ville anstrenge mig til det yderste for at overtale ham

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

Anonym

Jeg er måske lidt hårdere

Jeg ønsker mig inderligt et nr 2 barn. Og hvis kæresten (vil han) ikke vil det, jamen så ville jeg gå fra ham. Da det er et stort ønske. Uanset hvor højt jeg elsker ham.

Man skal jo være enige, og hvorfor skal jeg gå resten af livet og fortryde jeg aldrig fik nr 2 barn. Og om jeg så aldrig finder en anden, så vil jeg nok tage doner. For nr 2 barn skal jeg sgu have. Og derefter kan man jo se. MEn nr 2 skal jeg have.

Nu vil han så selvfølgelig gerne

Anmeld

21. september 2010

betski

Jeg kunne ALDRIG drømme om at blive gravid uden min partners viden - ALDRIG! Men jeg har derimod stoppet et forhold fordi han ikke ønskede at få børn. Dertil var mit behov altså bare større til at få børn end min kærlighed til ham.

Anmeld

21. september 2010

Loa

1'eren helt klart.

Ville aldrig lyve mig til et barn på min partners bekostning. Havde det været muligt, ville jeg bestemt ikke bryde mig om hvis det var mig der blev tvunget til at få et barn mere, hvis det ikke var det jeg ønskede.....

Anmeld

21. september 2010

Anonym

Vi fik et barn på den måde at min fyr ikke ville have flere og jeg gerne ville. vi var fuldstændig enig om prævenstion (bruger kondom) så der var ingen tvivl om hvornår det var på og hvornår det ikke var. Der var så engang hvor jeg tænkte at nu kunne jeg nok blive gravid, og hvor han så lige var 'en tur inden for' for bagefter at tage kondom på. Men det var nok til at jeg blev gravid.

Jeg troede IKKE at jeg var blevet gravid, men det var min fyr tilgengæld overbevist om, og en test viste sig også hurtigt at den var positiv. Vi snakkede meget kort om abort, men det var ingen af os til, og i dag har vi den dejligste lille trold som min fyr bare elsker over alt på jorden og som han bliver ved med at sige: hvor var det godt vi fik hende. -og det altså på trods af at han i flere år havde gået og sagt at vi ikke skulle have flere børn.

Jeg føler ikke at jeg har snydt ham, -og så alligevl lidt! Men jeg har ikke dårlig samvittighed, for det er bare mega dejligt at have fået et barn til, og Dét er vi helt enige om!!!!

Så jeg har sat kryds ved 'andet'.

Anmeld

21. september 2010

Englepigen

Jeg ahr stemt "andet" da vi hjemme hos os er i den modsatte situation. Der er det min mand der gerne vil have et barn mere, og mig der er tilbageholdende. Jeg er ikke helt afvisende, men heller ikke helt klar.

Men det er helt sikkert noget vi godt kan blive enige i, når tiden kommer til at vi har plads til en mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.