Hvor langt ville du gå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor langt ville du gå ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.702 visninger
41 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2010

Anonym trådstarter

Hvor langt ville du gå, hvis DU ville have et barn mere, men Manden/Kæresten IKKE ville ???

Jeg tænker om Du ville "glemme" beskyttelsen eller snyde på den ene eller anden måde...???

Jeg spørger jeg har en veninde som står i en given situation og hun har nemlig valgt en af valgmulighederne, og jeg syntes det kunne være lidt interesant om andre ville vælge som hende ( Ville jeg nemlig ikke selv)

Man kan også svare anonymt..

Begrund gerne dit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

CarinaSB

Jeg ville accptere det .. Kunne ALDRIG finde på at stoppe med p-piller eller andet uden at han viste det .. Jeg syntes det er så meget mangel på respekt for sin partner at snyde sig til et barn .. en tidliger veninde gjorde det .. Og jeg syntes bare ikk det er accptabel på nogen måder .. 

Anmeld

20. september 2010

Laulund87

Svarmulighed nr 1.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at snyde, det er så usselt gjort

Jeg ville nok snakke meget om det, fedte lidt og virkelig give udtryk for mit store ønske Men hvis han ikke var til at rykke med, ville jeg acceptere det. Det er 100% en fælles beslutning!

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

ville aldrig tvinge min kæreste til at få flere børn hvis han ikke havde lyst til det!

Anmeld

20. september 2010

Miamaja

Jeg kunne ikke 'glemme' beskyttelsen. Min mand er ogsaa lynhurtig god til at sporge til om nu jeg har husket at tage min p-pille for at vaere paa den sikre side... det andet ville vaere forkert paa alle maader (barnet, forholdet og sin egen samvittighed).

Anmeld

20. september 2010

Anonym

Jeg kunne vælge 2 af mulighederne..

Jeg vil nemlig rigtig gerne have barn nr.2 og det ville kæresten osse og vi aftalte for 7 mdr siden at vi skulle gå igang her i august månede men da august månede kom ville han lige pludselig ikke og sagde at han ik syntes vi havede nok plads i lejligheden vi har en 3 værelses, så han vil først flytte i hus men der kan jo gå år før vi køber hus og vores barn er nu 2 år..

så jeg blir ved med at plage om et barn mere og har osse sagt hvis vi ikke er gået igang med at prøve inden for de første par mdr så vil jeg gå fra ham....

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Jeg har valgt 2'eren, men på en måde hører den også ind under 1'teren, for også jeg går ind for enighed og ærlighed, men dermed ikke sagt at jeg ikke ville anstrenge mig til det yderste for at overtale ham

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg kunne vælge 2 af mulighederne..

Jeg vil nemlig rigtig gerne have barn nr.2 og det ville kæresten osse og vi aftalte for 7 mdr siden at vi skulle gå igang her i august månede men da august månede kom ville han lige pludselig ikke og sagde at han ik syntes vi havede nok plads i lejligheden vi har en 3 værelses, så han vil først flytte i hus men der kan jo gå år før vi køber hus og vores barn er nu 2 år..

så jeg blir ved med at plage om et barn mere og har osse sagt hvis vi ikke er gået igang med at prøve inden for de første par mdr så vil jeg gå fra ham....

Ehmm...kan ikke lade være med at spørge, at hvis du kun betragter ham som en avlsmaskine, hvorfor så overhovedet blive sammen med ham??

Anmeld

20. september 2010

Ranarupta

Laulund87 skriver:

Svarmulighed nr 1.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at snyde, det er så usselt gjort

Jeg ville nok snakke meget om det, fedte lidt og virkelig give udtryk for mit store ønske Men hvis han ikke var til at rykke med, ville jeg acceptere det. Det er 100% en fælles beslutning!

Enig!!

Anmeld

20. september 2010

Anonym

SussieThyssen skriver:

Ehmm...kan ikke lade være med at spørge, at hvis du kun betragter ham som en avlsmaskine, hvorfor så overhovedet blive sammen med ham??

det er ikke derfor men vi har begge den holdning til at der højst skal være 3 år imellem vores børn også syntes jeg ikke man kan skifte mening om noget så alvorlig på den måde når vi havede en aftale... han vil jo gerne have et barn mere men ik før vi får hus og det gøør vi ikke før om mange år også ender det med at vi kun har vores ene barn da jeg ik vil have der er så mange år imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.